מהירות היא המפתח להמרת לידים

המספרים מדברים בעד עצמם: מהירות התגובה היא פקטור קריטי, ואולי אפילו הקריטי ביותר. כמה זה חשוב? הנתונים מראים שיפור של 391% בהמרות אם מגיבים לליד מייד!

לשיתוף: 

לפני שנצלול למאמר עצמו…

מדריך

הבעיה שלך היא לא ההכנסות אלא מה שאתה עושה איתן כדי לקבל עוד יותר הכנסות בחודש הבא.

לפני שאתה משקיע עוד שקל, בוא נבדוק מה באמת תוקע אותך.

אז איך מוצאים את צוואר הבקבוק שמונע מהעסק שלך לפרוץ קדימה עכשיו?

מחקרים הראו שוב ושוב שככל שעונים ללידים (לקוחות פוטנציאלים) מהר יותר, כך גדלה הסבירות שהם יסגרו איתך עסקה.

כל עיכוב, אפילו קצר, יכול לעלות לך ביוקר. אתה מסתכן באיבוד הליד הזה לתמיד.

כל עיכוב הוא הזמנה ללקוחות שלך לברוח לזרועות המתחרים. אם המתחרים שלך מגיבים מהר יותר, הם יקבלו את העסקה שאתה היית יכול לסגור.

בנוסף, אם לוקח לך יותר מדי זמן להגיב, הליד שלך עלול פשוט לאבד עניין ולעבור לדברים אחרים.

מה המחקרים אומרים?

בוא נסתכל על המספרים.

לפי מחקר שחברתLead‮ ‬Connect‮ ‬ ערכה, 78% מהלקוחות קונים מהחברה שעונה לפנייתם ראשונה. להיות הראשון זה קריטי. אבל למעשה להיות מהיר – זה מה שחשוב. כשאתה מגיב מהר, אתה יוצר רושם ראשוני חזק ומראה ללקוח שאתה זמין, מקצועי ומוכן לספק את מה שהוא צריך ברגע זה.

לפי Harvard Business Review, ניתוח של זמן תגובה ללידים ב-2,241 חברות בארה”ב מצא שחברות שיצרו קשר תוך שעה מרגע קבלת הפנייה, היו בעלות סיכוי גבוה פי 7 להגיע לשיחה משמעותית עם מקבל החלטות מרכזי, לעומת אלו שחיכו שעה אחת נוספת. והסיכוי צנח פי 60 עבור חברות שחיכו 24 שעות או יותר.

הזמן משחק לרעתנו

הנתונים מראים שאם לא תיצור קשר עם לקוח פוטנציאלי תוך 5 דקות מרגע הפנייה, אתה מסתכן באיבוד הלקוח. עם העלויות הגבוהות של פרסום בתשלום והתחרות הקיימת, אתה לא באמת יכול להרשות לעצמך לבזבז זמן.

הסטטיסטיקות של חברת Lead Connect מראות עלייה של 391% בהמרות כשמתקשרים ללידים ברגע הפנייה. כן, 391%! המפתח הוא ליצור קשר כבר בדקה הראשונה.

כמה מהר זה מהר?

הזמן האידיאלי ליצור קשר עם לקוח פוטנציאלי הוא בדיוק כאשר הוא מזין את מספר הטלפון שלו בטופס יצירת הקשר. בשלב הזה הוא זמין וחושב על השירות שאתה מציע.

זה ממש מהיר, נכון? אבל זו בדיוק הנקודה. מחקר של חברת Drift מצא שרק 7% מהחברות הגיבו ללידים תוך 5 דקות.

ותאמין או לא, ל-55% מהחברות זה לקח 5 ימים או יותר! זה נותן לך יתרון עצום – אם תגיב מהר.

צעדים מומלצים

  1. קיצור זמן עיבוד הלידים: הפוך את עיבוד הלידים שלך לאוטומטי כדי שהלידים יגיעו לאדם הנכון במהירות.

  2. ניהול זמינות אנשי המכירות: נהל את הצוות שלך כדי לוודא שהם זמינים להגיב מהר.

  3. נטר את זמן התגובה: מעקב אחר זמן תגובה חשוב לשיפור מתמיד ולזיהוי מצבים של צוואר בקבוק בתהליך המכירה שלך.

זמני תגובה איטיים פוגעים קשות בכל תהליך המכירה. בסופו של דבר, ליד שאולי היה חם, או אפילו חם מאוד, הופך לליד ״קריר״ ואז קר כקרח. או שהוא פשוט עובר לאחד מהמתחרים שלך.

אז תחזור אליו מהר ושפר את יחס ההמרה שלך!


עכשיו, אחרי ששילשנו את הסיכויים להצלחה ואנחנו לא מבזבזים את תקציב הפרסום, הצעד הבא הוא לדעת איך מטפלים בליד נכון, ובאמת עוזרים לו לפתור את הבעיה שלו באמצעות רכישת השירות או המוצר שלך. וכמובן ללמוד איך לסגור את העסקה מבלי לאבד אותה בדרך.

בדיוק למטרה זו אני מעביר הכשרה לאנשי מכירות, הכוללת אימון ותרגול מלא של כל צעדי המכירה, עד לסגירת העסקה במחיר אופטימלי עבורך. אם זה מעניין אותך, אתה מוזמן לקרוא עוד על כך ולהשאיר פרטים כאן.

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ

תוכן עניינים

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

Galaxy Space
כולם מדברים על “להביא עוד לקוחות”. אחלה, נשמע טוב. לקוחות זה החמצן של העסק. אבל מה אם אני אגיד לך שרוב בעלי העסקים לא מתארים לעצמם לאן הם רצים, או כמה זה הולך לעלות להם בזמן, בכסף ובעצבים אם הם לא עושים את זה נכון? זה כמו להתחיל לנסות להוריד סרט של שעתיים כשהטלפון שלך כבר על 99% אחסון מלא. לכן לפני שאתה מוציא שקל נוסף או מגביר את המאמץ בכיוון מסוים, כדאי שתבין איפה באמת העסק שלך נתקע, ואיך יוצאים מזה בלי לקרוס.
Bokeh of Lights Photography
אני פוגש לא מעט בעלי עסקים חכמים, חרוצים, עם מוצרים מעולים ולקוחות מרוצים. והדפוס חוזר על עצמו כמעט בכל שיחה. הם מציגים את המספרים. הם יודעים שהם יכולים יותר – אבל לא בטוחים מה בדיוק חסר. ואז אנחנו עושים ביחד חישוב פשוט. ושם, בשקט הזה שנוצר אחר כך, נופל האסימון…
Strato-cumulus Clouds
חושב שהבעיה שלך היא תזרים? תחשוב שוב. ברגע שתפסיק לשאול איך לעמוד בתשלומים ותתחיל לשאול את השאלות הנכונות, תוכל סוף סוף לבנות עסק רווחי באמת ואפילו להתחיל ליהנות מהחיים.
Close-up Photography of Body of Water
גם אם יש לך את המוצר או השירות הטובים בעולם, הרבה אנשים יישארו תקועים על הגדר ולא יזוזו, אפילו כשהפתרון המושלם נמצא ממש מול העיניים שלהם… אז איך תוכל לגרום ללקוח הפוטנציאלי שלך באמת לראות את הערך שאתה מביא ולקנות ממך כאן ועכשיו?
Blue and Purple Cosmic Sky
יש דברים בעסק שאתה מרגיש אבל לא תמיד יודע להסביר. פתאום יש חודש טוב, ואז חודש פחות טוב. פעם יש תחושת רווח, פעם יש רק ריצות. זה קצת כמו לנהוג ברכב שלא ברור אם הדלק עומד להיגמר או שמד הדלק סתם תקוע. אתה מתקדם אבל בלי לדעת באמת כמה רחוק תגיע. מה שרוב בעלי העסקים לא יודעים זה שיש שאלה אחת פשוטה שקובעת אם העסק שלך עומד להמריא למרחקים או להישאר תקוע באיזו פנייה צדדית, מחכה לגרר…
Black and white of dark gloomy monochrome background with gray and white swirling chaotic waves
אתה רץ כל היום, עובר ממשימה למשימה, אולי מסמן וי על דברים מסוימים – אבל בסוף היום התחושה נשארת: “עבדתי כמו חמור, ולא באמת התקדמתי”. זה מתסכל. כי אתה לא מפחד מעבודה קשה, אתה פשוט רוצה לראות תוצאות. התקדמות אמיתית! הבעיה היא שלא תמיד ברור מה באמת מקדם אותך ומה סתם ממלא את היום ומייצר תחושת עומס בלי סיבה. בדיוק על זה נדבר בטיפ של היום. איך יוצאים מהמרוץ הזה, ומתחילים להשיג יותר. עם פחות מאמץ, אבל בהרבה יותר דיוק.
Black and white of dark gloomy monochrome background with gray and white swirling chaotic waves
אתה לא חייב עוד תקציב. אתה גם לא חייב להיות מקורי כל פעם מחדש. אבל יש משהו אחד שאם תחסיר אותו שום דבר אחר לא באמת יעבוד. מה זה? בוא נגיד שזה ההבדל בין עסק שאנשים זוכרים לעסק שאנשים מדפדפים הלאה. וזה גם יכול להיות ההבדל בין “מדי פעם מגיע איזה לקוח” לבין “אני סוגר עבודה חודשים קדימה”.
Strato-cumulus Clouds
“אם רק היה לי תקציב…” – כמה פעמים שמעתי את המשפט הזה? יותר פעמים ממה ששמעתי “תבדוק אם זה מחובר לחשמל” כשמשהו לא עבד. בעלי עסקים בטוחים שאם רק היה להם תקציב הכול היה מסתדר. זה כמו לחשוב שאם רק היה לי מיקסר תעשייתי הייתי אופה קרואסונים ברמה של מאפייה בפריז. אבל האמת? זה לא עובד ככה. לפעמים אתה תקוע לא בגלל שאין לך כסף – אלא בגלל שאתה ממשיך לעשות דברים שלא באמת עוזרים. במאמר הזה אני לא הולך להעמיס עליך שיטות או טבלאות אקסל. יש פה רק טיפ אחד. פשוט וכזה שאפשר להתחיל ליישם כבר היום אפילו בלי תקציב בכלל.

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט