מהירות היא המפתח להמרת לידים

המספרים מדברים בעד עצמם: מהירות התגובה היא פקטור קריטי, ואולי אפילו הקריטי ביותר. כמה זה חשוב? הנתונים מראים שיפור של 391% בהמרות אם מגיבים לליד מייד!

לפני שנצלול למאמר עצמו…

איך סוגרים את העסקה בלי לרדת במחיר?

איך אפשר לטפל בלי להילחץ, בלי הנחות שאוכלות לך את הרווחים, ובלי לפספס את העסקה?

במדריך הקצר הזה תמצא גישה פשוטה, שאלות מדויקות לשאול, ודוגמאות שיעזרו לך להבין מה עובר ללקוח בראש ואיך להוביל אותו להחלטה נכונה.

מחקרים הראו שוב ושוב שככל שעונים ללידים (לקוחות פוטנציאלים) מהר יותר, כך גדלה הסבירות שהם יסגרו איתך עסקה.

כל עיכוב, אפילו קצר, יכול לעלות לך ביוקר. אתה מסתכן באיבוד הליד הזה לתמיד.

כל עיכוב הוא הזמנה ללקוחות שלך לברוח לזרועות המתחרים. אם המתחרים שלך מגיבים מהר יותר, הם יקבלו את העסקה שאתה היית יכול לסגור.

בנוסף, אם לוקח לך יותר מדי זמן להגיב, הליד שלך עלול פשוט לאבד עניין ולעבור לדברים אחרים.

מה המחקרים אומרים?

בוא נסתכל על המספרים.

לפי מחקר שחברתLead‮ ‬Connect‮ ‬ ערכה, 78% מהלקוחות קונים מהחברה שעונה לפנייתם ראשונה. להיות הראשון זה קריטי. אבל למעשה להיות מהיר – זה מה שחשוב. כשאתה מגיב מהר, אתה יוצר רושם ראשוני חזק ומראה ללקוח שאתה זמין, מקצועי ומוכן לספק את מה שהוא צריך ברגע זה.

לפי Harvard Business Review, ניתוח של זמן תגובה ללידים ב-2,241 חברות בארה”ב מצא שחברות שיצרו קשר תוך שעה מרגע קבלת הפנייה, היו בעלות סיכוי גבוה פי 7 להגיע לשיחה משמעותית עם מקבל החלטות מרכזי, לעומת אלו שחיכו שעה אחת נוספת. והסיכוי צנח פי 60 עבור חברות שחיכו 24 שעות או יותר.

הזמן משחק לרעתנו

הנתונים מראים שאם לא תיצור קשר עם לקוח פוטנציאלי תוך 5 דקות מרגע הפנייה, אתה מסתכן באיבוד הלקוח. עם העלויות הגבוהות של פרסום בתשלום והתחרות הקיימת, אתה לא באמת יכול להרשות לעצמך לבזבז זמן.

הסטטיסטיקות של חברת Lead Connect מראות עלייה של 391% בהמרות כשמתקשרים ללידים ברגע הפנייה. כן, 391%! המפתח הוא ליצור קשר כבר בדקה הראשונה.

כמה מהר זה מהר?

הזמן האידיאלי ליצור קשר עם לקוח פוטנציאלי הוא בדיוק כאשר הוא מזין את מספר הטלפון שלו בטופס יצירת הקשר. בשלב הזה הוא זמין וחושב על השירות שאתה מציע.

זה ממש מהיר, נכון? אבל זו בדיוק הנקודה. מחקר של חברת Drift מצא שרק 7% מהחברות הגיבו ללידים תוך 5 דקות.

ותאמין או לא, ל-55% מהחברות זה לקח 5 ימים או יותר! זה נותן לך יתרון עצום – אם תגיב מהר.

צעדים מומלצים

  1. קיצור זמן עיבוד הלידים: הפוך את עיבוד הלידים שלך לאוטומטי כדי שהלידים יגיעו לאדם הנכון במהירות.

  2. ניהול זמינות אנשי המכירות: נהל את הצוות שלך כדי לוודא שהם זמינים להגיב מהר.

  3. נטר את זמן התגובה: מעקב אחר זמן תגובה חשוב לשיפור מתמיד ולזיהוי מצבים של צוואר בקבוק בתהליך המכירה שלך.

זמני תגובה איטיים פוגעים קשות בכל תהליך המכירה. בסופו של דבר, ליד שאולי היה חם, או אפילו חם מאוד, הופך לליד ״קריר״ ואז קר כקרח. או שהוא פשוט עובר לאחד מהמתחרים שלך.

אז תחזור אליו מהר ושפר את יחס ההמרה שלך!


עכשיו, אחרי ששילשנו את הסיכויים להצלחה ואנחנו לא מבזבזים את תקציב הפרסום, הצעד הבא הוא לדעת איך מטפלים בליד נכון, ובאמת עוזרים לו לפתור את הבעיה שלו באמצעות רכישת השירות או המוצר שלך. וכמובן ללמוד איך לסגור את העסקה מבלי לאבד אותה בדרך.

בדיוק למטרה זו אני מעביר הכשרה לאנשי מכירות, הכוללת אימון ותרגול מלא של כל צעדי המכירה, עד לסגירת העסקה במחיר אופטימלי עבורך. אם זה מעניין אותך, אתה מוזמן לקרוא עוד על כך ולהשאיר פרטים כאן.

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ

תוכן עניינים

רוצה לקבל רעיונות שעוזרים לעשות סדר בעסק ומחזירים שליטה בזמן ובתזרים?

טיפים פרקטיים שאפשר ליישם:

להתמודדות עם עומס, לשיפור תהליכים, ולהגדלת הרווחים בפחות מאמץ.

כולל טעויות נפוצות שחובה להימנע מהן וכל הדברים שראינו שעובדים בשטח.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה

לבעלי עסקים שרוצים יותר חופש

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

מכונה לייצור רווחים

הופכים את העסק למכונה לייצור רווחים

הגיע הזמן לגלות מה באמת חוסם אותך, ולקבל מדריך מיידי וקצר לפריצה קדימה

מלא את השאלון וקבל גישה מיידית למדריך
“3 שיטות פשוטות להגדלת הרווחים בלי להשקיע שקל בפרסום”

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

  • שיווק הוא לא משחק של ניחושים, הוא משחק של הבנה עמוקה. דיוק = כסף. לכן קמפיינים מצליחים מבוססים על מסרים מדויקים. והרבה יותר קשה לדייק בלי קודם כל לדבר עם הלקוחות הפוטנציאלים עצמם. הנתונים בדשבורד שלך מספרים מה קרה (כמה לידים, כמה סגירות וכו׳). אבל הם לא מספרים למה זה קרה. אם אתה לא מדבר עם קהל היעד שלך, אתה מנחש. ואם אתה מנחש, אתה מפסיד כסף.
  • יש הרגלים שאנחנו אפילו לא מחשיבים כהרגלים. כמו למשל התעסקות כמעט אובססיבית בהפרעות אוטומטיות שאנחנו בעצמנו אישרנו, התרגלנו אליהן, והפכנו לחלק בלתי נפרד מהיומיום שלנו. עוד פינג מהטלפון, תזכורת מהאפליקציה, נוטיפיקציה שמקפצת על המסך. אנחנו לא באמת חושבים על זה, לפעמים רק “מעיפים” וממשיכים הלאה. אבל מה אם כל זה לא באמת “נעלם” כשמעיפים אותו אלא גובה מחיר מנטלי אמיתי?
  • בעל עסק אחד, עסוק. ממש עסוק. אין לו זמן לאכול, אין לו זמן לעצור, אין לו זמן לעצמו. אז הוא ממשיך לרוץ על אוטומט, על מיכל דלק כמעט ריק. מה קורה אז? הראש נהיה פחות חד, הגוף מתעייף והוא מתפקד הרבה הרבה פחות טוב. וככה בדיוק מתחיל המעגל הכי שוחק שיש: עומס שמוביל להזנחה עצמית, שמובילה לעצבנות, שמובילה לתפקוד מקרטע, וחוזר חלילה…
  • קונפליקטים, עצבים ואי-הבנות… כל עסק מכיר את זה מקרוב, אבל לא תמיד יודעים איך לפתור את זה. לפעמים הבעיות הגדולות בעסק לא נמצאות בתקציב, בשיווק, או בתוכנית העסקית, אלא בין האנשים עצמם. כשאי אפשר לדבר, כשכל מילה נדחית, כשכל שיחה הופכת למאבק. העבודה לא באמת מתקדמת, ההחלטות נמרחות, והאווירה במשרד מרגישה כמו שדה מוקשים. במאמר הזה אני רוצה לשתף בשני מקרים אמיתיים שיצא לנו לפגוש מקרוב, ומה עשינו בפועל כדי להרגיע את הרוחות ולהחזיר את השקט.
  • רוב בעלי העסקים מתמחרים נמוך מדי לא בגלל שהלקוחות לא יכולים לשלם, אלא בגלל שהם עצמם לא מרגישים בטוחים לבקש יותר. הם מציבים מחיר נמוך כי בראש שלהם מתנגן המשפט: “מי בכלל ישלם לי את זה?”. לכן בפועל, המחיר שאתה קובע לא משקף את התקציב של הלקוח אלא את רמת הביטחון שלך בעצמך ובמה שאתה מציע.
  • יש פקקים שאתה פשוט לא יכול להתחמק מהם, אבל יש גם פקקים אחרים, שאתה כן יכול לעקוף. הדרך לעשות את זה בעסקים היא במקום לטפל בסימפטומים (שזו כמובן עבודה א-י-נ-ס-ו-פ-י-ת), לפתור ישירות את צוואר הבקבוק. בהרבה מקרים (ובאופן לא מפתיע) הפתרון האפקטיבי ביותר יהיה לעיתים במקום שהכי לא נעים לגעת בו. אבל דווקא שם ההשפעה הכי גדולה. כי ברגע שאתה פותר את מה שבאמת מעכב אותך, הרבה דברים אחרים מסתדרים כמעט מעצמם…
  • כמה בעלי עסקים אתה מכיר שבנו אימפריה מזה שחסכו? לעומת כאלה שבנו מערכת שמכניסה פי כמה? כי מה יביא אותך יותר רחוק, לחסוך עוד 300 שקל או להכניס עוד 30,000? יש פה עניין של התכווצות לעומת התרחבות. אז כן, חסכון זה טוב ויפה, אבל בוא נדבר על איך באמת עושים כסף.

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט