סודות השיווק: איך לשפר את התהליך כולו ולנצח את המתחרים
|

סודות השיווק: איך לשפר את התהליך כולו ולנצח את המתחרים

זיהוי הרעיונות המגבילים שעוצרים אותך בשיווק טעויות רבות בשיווק נובעות מתפיסה מוגבלת של מחזור  השיווק.  רצף השיווק אינו מתחיל בפרסום ונגמר במכירה.  ואם יש לך ספק לגבי זה, נסה להיזכר בפעם בה ״הצליחו למכור לך״ ואז עברו ללקוח הבא. וכעת השווה זאת לאיש מכירות שהפגין אכפתיות אמיתית והמשיך להתעניין איך הולך לך ולהציע עזרה בעת…

איך לבצע מעקב מכירות בלי להציק?
|

איך לבצע מעקב מכירות בלי להציק?

פולו-אפ (Follow-Up) הוא תהליך בו ממשיכים לתקשר עם לקוח פוטנציאלי לאחר מגע ראשוני, במטרה לקדם את העסקה ולהבטיח שהלקוח יקבל את כל המידע והתמיכה שהוא צריך כדי להחליט על רכישה. הוא כולל שליחת מיילים, שיחות טלפון, הודעות טקסט או פגישות נוספות. מצד אחד החשיבות שלו היא קריטית. אך מצד שני, אנשי מכירות רבים נרתעים, מפשלים, או פשוט מוותרים על החלק הזה לגמרי. אחרי הכול, אף אחד לא רוצה להרגיש ״נודניק״… אז איך עושים את זה נכון?

האם אתה מרגיש ש״הפרסום לא עובד״?
|

האם אתה מרגיש ש״הפרסום לא עובד״?

הקידום לא משיג את התוצאות המצופות? למה זה קורה ואיך הופכים את המצב ב-180 מעלות? נצלול אל מאחורי הקלעים של סיפורו האמיתי של בעל עסק, שהשקיע 45,000 ש”ח בפרסום שלא עבד. זה היה נראה פשוטו כמשמעו חסר תועלת. אבל אז, הוא הגיע אלינו. ובעזרת פעולה פשוטה (ולא יקרה) אחת, המכירות וההזמנות זינקו.

ביקורת זה דבר טוב או רע? התשובה עשויה להפתיע אותך
|

ביקורת זה דבר טוב או רע? התשובה עשויה להפתיע אותך

יש לך עובדים שנוטים להתלונן? אף פעם לא מרוצים? לא מסתדרים עם קבלת הנחיות וסמכות? אולי גם מלכלכים עליך מאחורי הגב? אני רוצה לשתף אותך במקרה שקרה ללקוח שלי, שליוויתי עם ייעוץ עסקי במשך תקופה ארוכה. בעקבות הייעוץ, העסק שלו גדל והתרחב, וצוות הטכנאים שעובדים עבורו גדל בהתאם. אבל אז אחד הטכנאים התחיל להפגין זלזול ולעשות צרות…

“השירות/מוצר שלך יקר לי מדי”
|

“השירות/מוצר שלך יקר לי מדי”

אנשי מכירות רבים נתקלים במשפט “השירות/מוצר שלך יקר מדי” ומיד מניחים שמדובר רק במחיר. אך האם באמת המחיר הוא הבעיה? או שאולי יש סיבות אחרות שמניעות את הלקוח לומר את זה? מה עומד מאחורי ההתנגדות הזו? במקום למהר ולהוריד מחירים, שווה לטפל בסיבה האמיתית להיסוסים.

איך הסרתי חסמים והכנסתי עד אמצע החודש יותר מכל מה שהכנסתי בחודש הקודם

איך הסרתי חסמים והכנסתי עד אמצע החודש יותר מכל מה שהכנסתי בחודש הקודם

סיפור הצלחה של בעל עסק, בעלים של המכללה המובילה בארץ למקצועות היופי כבר מספר שבועות אני עובר תהליך של רכבת הרים עם עפר. בהתחלה התחיל לי מעין אנטגוניזם שלי. לא הבנתי בדיוק מה מו מי תוך כדי רכבת ההרים המטורפת. ובסיכומו של דבר, ממש לפני כמה ימים, הגעתי ליעד בחלק מהתוכנית.  מסתבר שרוב הדברים שתוקעים…

שלוש טעויות נפוצות בניהול תזרים מזומנים שכל בעל עסק חייב להכיר
|

שלוש טעויות נפוצות בניהול תזרים מזומנים שכל בעל עסק חייב להכיר

ניהול תזרים מזומנים לא חייב להיות מסובך. יש כמה עקרונות חשובים שכדאי להכיר ולתרגל עד שיהפכו לטבע שני. אמנם נדרש זמן ומאמץ כדי להיות מיומן באמת, אבל הבסיס הוא פשוט. נתחיל בשלושת הנתונים החיוניים הבאים…

פערים פנימיים: מחסום סמוי שמונע מהעסק שלך לצמוח?
|

פערים פנימיים: מחסום סמוי שמונע מהעסק שלך לצמוח?

האם עצרת לחשוב עד כמה העובדים שלך באמת מסונכרנים איתך לגבי המטרות והיעדים של העסק? יש הסכמה בינך לבין הצוות שלך? האם הם יכולים לקבל החלטות מושכלות בעצמם, או שצריך להשגיח עליהם בכל צעד? אם התשובה היא שהם זקוקים להכוונה מתמדת, אתה כנראה מתמודד עם עסק שבמידה מסוימת צועד במקום.

‏‏איך להכפיל את השגת המטרות שלך בלי לתת למחסומים חיצוניים או פנימיים לעצור אותך
|

‏‏איך להכפיל את השגת המטרות שלך בלי לתת למחסומים חיצוניים או פנימיים לעצור אותך

כיצד להשיג יעדים אישיות ועסקיים על ידי חיזוק האמונה העצמית והתגברות על מחסומים. כולל תרגיל פרקטי שישדרג את השגת המטרות שלך, ממש עכשיו.

סיפורו של בעל עסק – יש תקווה!
|

סיפורו של בעל עסק – יש תקווה!

כשפגשתי את עפר בתל אביב השנה, הייתי שבר כלי. אני בדרך כלל משדר שהכול בסדר, עסקים כרגיל, אף אחד לא מרגיש שבפנים מתחוללת סערה. אבל האמת היתה שבאותה תקופה מערכת היחסים שלי עם אשתי עלתה על שרטון, ירדתי משמעותית במשקל (ואני לא אדם שמן בכלל), העסק היה על סף פשיטת רגל והיחסים שלי עם אמי ואחי שתמכו בי לאורך כל הדרך התערערו מאוד.

איך לגרום ללקוחות להתקשר אליך?
|

איך לגרום ללקוחות להתקשר אליך?

נניח שאתה משלם לפייסבוק או לגוגל על מודעות, ונכנסת עבודה, אבל ממש לא מספיק. לפעמים נכנסת, לפעמים לא נכנסת, וכל הסיפור לא באמת מרגיש בשליטתך. ונניח שאתה גם מנסה להשיג לקוחות בדרכים אחרות, אבל הדברים שאתה מנסה לא מסתכמים בעסקאות חדשות שנסגרות. מה עושים במצב כזה?

בעיות כוח אדם: מחוסר מוטיבציה ועד חוסר נאמנות
|

בעיות כוח אדם: מחוסר מוטיבציה ועד חוסר נאמנות

עובדים איכותיים יוצרים את ההבדל בין עסק שמדשדש לבין עסק שמצליח. כל ארגון חולם על צוות עובדים שמפגינים מחויבות, אמינות, ומוטיבציה גבוהה. שמתעקשים על הפרטים הקטנים, מתמודדים בקלות עם אתגרים ולחצים, ומביאים איתם מקוריות ויצירתיות. אבל מה קורה כשהמצב בשטח רחוק מזה?

איך מביאים את הצוות לעשות את העבודה טוב כמו הבעלים?
|

איך מביאים את הצוות לעשות את העבודה טוב כמו הבעלים?

מכיר את זה שבתור בעל העסק, אתה עושה את העבודה ממש טוב, אבל אף אחד אחר לא עושה אותה טוב כמוך? איך לדעתך זה משפיע על הרווחים? אז איך מחזקים את העסק באמצעות הדרכת עובדים יעילה, ואילו טיפים מעשיים אפשר ליישם לשיפור איכות ודיוק עבודת הצוות?

עד כמה אנשי המכירות שלך מבינים מה הם מוכרים?
|

עד כמה אנשי המכירות שלך מבינים מה הם מוכרים?

איש מכירות טוב עוזר ללקוח הפוטנציאלי לפתור את הבעיה שלו. אבל מה קורה כשאנשי המכירות לא מספיק בקיאים במוצר או לא משוכנעים בעצמם? איך אפשר להתגבר על המכשול הזה במהירות? טיפים מעשיים לחיזוק הביטחון והאמינות של צוות המכירות שלך.

איך להכניס אדם לעבודה
|

איך להכניס אדם לעבודה

כיצד ניתן לקצר את הזמן שלוקח להכניס עובדים חדשים לתפקיד? בעלי עסקים רבים נתקלים בקשיים בנושא זה – עם הדרכות ארוכות שלוקחות ימים, שבועות ואף חודשים. ולפעמים בסוף, אחרי כל ההשקעה, העובד אפילו לא נשאר… קיימת שיטה חסכונית ויעילה להכנסת עובדים חדשים. המאמר הבא מפרט אסטרטגיה מוכחת להגברת תפוקת העובד החל מהיום הראשון! והתוצאה? חיסכון בזמן ובמשאבים, ועלייה בתמורה להשקעה של המעסיק.

קשיים עם העובדים, בעיות תזרים, והעסק לא מתרחב?
|

קשיים עם העובדים, בעיות תזרים, והעסק לא מתרחב?

בעל עסק התמודד עם קשיים בניהול עובדים ובעיות תזרים. דרך ייעוץ מקצועי, לא רק ששיפרנו את תהליכי העבודה והמוטיבציה של העובדים, אלא גם עזרנו לו להתרחב, לשדרג את הרווחיות ולהשיג את מטרותיו האישיות.