מספר הדיוורים ״הנכון״ לשלוח ללקוחות פוטנציאלים

מספר הדיוורים ״הנכון״ לשלוח ללקוחות פוטנציאלים

שבוע שעבר נפגשתי עם בעל עסק שנוסף לרשימת הדיוור שלי לפני 15 שנים (!) ושקיבל דיוור באופן סדיר לאורך התקופה. בדקתי במערכת השיווק שלנו ומצאתי שמאז שעברנו למערכת דיוור אלקטרוני מסודרת לפני 12 שנים, הוא קיבל מאיתנו 441 הודעות רק במייל…

יש כל מיני יועצים עסקיים… אבל מה עובד תכלס?

יש כל מיני יועצים עסקיים… אבל מה עובד תכלס?

לקוח הגיע אלי אחרי שקנה ועשה קורסים של המומחים הכי גדולים. למרבה הפלא, לא משנה מה ניסה, הוא לא הצליח לקדם את העסק. ביחד פיצחנו את זה, אבל הפתרון היה בהחלט לא שגרתי.

איך שמירה על קשר עם הלקוחות יכולה להציל את העסק שלך ממשבר
|

איך שמירה על קשר עם הלקוחות יכולה להציל את העסק שלך ממשבר

בסופו של דבר, העסקים שיצליחו להיות קרובים אל הלקוחות שלהם, שיתמכו בהם למרות הכול, ושישאירו אותם מעורבים ומחוברים, הם העסקים שישרדו ואף יצמחו בזמנים אלה. 

עסקים מתגייסים למען הקהילה בזמן מלחמה: איך לעזור ולתקשר את זה נכון
|

עסקים מתגייסים למען הקהילה בזמן מלחמה: איך לעזור ולתקשר את זה נכון

לקוחות שואלים האם נכון לפרסם את פעולות התרומה, או “להישאר צנוע” ולתת בסתר?

מעבר לכך שזה מעודד אחרים לפעול כמוך, ולהרגיש טוב שיש עוד אנשים טובים בעולם שנותנים מעצמם לטובת האחר, יש בכך חשיבות גם להישרדות העסקית והאישית שלך.

אנשים קולטים אכפתיות. ייתכן שכעת האנשים האלה לא קונים ממך לאור התקופה. אך כאשר כל האירוע הנוכחי ירגע, ואל דאגה – בסוף זה ירגע, ואנשים יתחילו לחזור לשגרת עסקים, מעמדך יהיה אחר משל אחרים שלא תרמו בשעה קשה.

איך לפעול כמנהל בזמן שכולם בבלבול
|

איך לפעול כמנהל בזמן שכולם בבלבול

קשה מאוד לתפקד בזמנים שבהם יש בלבול וחוסר וודאות.

ללא ספק, האירועים מסביב יוצרים סערת רגשות והרבה בלבול.

האם אפשר לטפל בבלבול ולנטרל אותו?

בהחלט כן! הסוד לכך הוא להבין מהו בלבול ולהכחיד אותו בצורה פשוטה ומהר.