המקור לבינוניות מתמשכת
כשאתה מסתכל סביבך, האם יש משהו בחייך או בעסקיך, שכבר הרבה זמן אינו מתקבל על דעתך אבל נראה שממשיך וממשיך?
כשאתה מסתכל סביבך, האם יש משהו בחייך או בעסקיך, שכבר הרבה זמן אינו מתקבל על דעתך אבל נראה שממשיך וממשיך?
גיוס עובד לא מתאים יכול להביא לבעיות רבות: מפספוסים בעבודה ובזבוז זמן יקר ועד לאכזבות אישיות. אז איך באמת נמנעים מגיוס כוח אדם כושל?
שבוע שעבר נפגשתי עם בעל עסק שנוסף לרשימת הדיוור שלי לפני 15 שנים (!) ושקיבל דיוור באופן סדיר לאורך התקופה. בדקתי במערכת השיווק שלנו ומצאתי שמאז שעברנו למערכת דיוור אלקטרוני מסודרת לפני 12 שנים, הוא קיבל מאיתנו 441 הודעות רק במייל…
לקוח הגיע אלי אחרי שקנה ועשה קורסים של המומחים הכי גדולים. למרבה הפלא, לא משנה מה ניסה, הוא לא הצליח לקדם את העסק. ביחד פיצחנו את זה, אבל הפתרון היה בהחלט לא שגרתי.
בעלים של חברת תכנון וייצור מטבחים חווה קושי בתזרים. מאמץ גדול ליצור מכירות, וחששות כבדים לגבי היכולת לעמוד בתשלומים החודשיים. מה עושים?
בסופו של דבר, העסקים שיצליחו להיות קרובים אל הלקוחות שלהם, שיתמכו בהם למרות הכול, ושישאירו אותם מעורבים ומחוברים, הם העסקים שישרדו ואף יצמחו בזמנים אלה.
אם לא מפרסמים ומציעים את השירות או המוצר – איך יבואו לקוחות? מצד שני, עם כל מה שקורה, איך אפשר לפרסם כרגיל?
לקוחות שואלים האם נכון לפרסם את פעולות התרומה, או “להישאר צנוע” ולתת בסתר?
מעבר לכך שזה מעודד אחרים לפעול כמוך, ולהרגיש טוב שיש עוד אנשים טובים בעולם שנותנים מעצמם לטובת האחר, יש בכך חשיבות גם להישרדות העסקית והאישית שלך.
אנשים קולטים אכפתיות. ייתכן שכעת האנשים האלה לא קונים ממך לאור התקופה. אך כאשר כל האירוע הנוכחי ירגע, ואל דאגה – בסוף זה ירגע, ואנשים יתחילו לחזור לשגרת עסקים, מעמדך יהיה אחר משל אחרים שלא תרמו בשעה קשה.
קשה מאוד לתפקד בזמנים שבהם יש בלבול וחוסר וודאות.
ללא ספק, האירועים מסביב יוצרים סערת רגשות והרבה בלבול.
האם אפשר לטפל בבלבול ולנטרל אותו?
בהחלט כן! הסוד לכך הוא להבין מהו בלבול ולהכחיד אותו בצורה פשוטה ומהר.
דורון שוורץ מספר על הישגים וסיפורי הצלחה מהייעוץ שקיבל מעפר פלאוט וצוות אקספדיטור מאיץ עסקים
איציק פלד מספר על ההישגים וההצלחות מהייעוץ שקיבל מעפר פלאוט וצוות אקספדיטור מאיץ עסקים
קיימים 3 סוגים של בעלי עסקים כשזה נוגע לניהול תזרים. לאיזו קטגוריה אתה משתייך ואיך זה משפיע על רווחיות העסק שלך לעומת אחרים?
כמה פעמים אני שומע מלקוחות – “פרסמנו, זה לא עזר” אולי הסיפור על התירס יתן לכם את הסיבה..
אין מוצרים בסל הקניות.