שמי עפר פלאוט, ואני מנכ״ל חברת אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ. אני והצוות שלי מעבירים הרצאות והכשרות למרצים כבר מעל לעשור.

באפשרותכם להזמין הרצאה או סמינר הכשרה לעובדי החברה שלכם, בכל אחד ממגוון הנושאים הבאים. ניתן גם להזמין חבילה של מספר הרצאות במחיר משתלם.

נושאים

יש ללחוץ על נושא כדי לראות את הפירוט:

סמינר הגדלת מכירות – איך לסגור בהצלחה (כמעט) כל לקוח פוטנציאלי

הרצאה ותרגול לאנשי מכירות – טיפול בהתנגדויות והעלאת אחוז סגירת העסקאות אצל אנשי המכירות שלך.

האם שמעת אי פעם את המשפטים:
“אני צריך להתייעץ עם אשתי.”
“זה יקר לי.”
“אני לא אוהב שלוחצים עלי!”
“תן לי לחשוב על זה ולחזור אליך.”
“המתחרה שלך זול יותר.”
“נשמע מעניין – דבר איתי בחודש הבא” ועוד…

אנחנו נלמד את אנשי המכירות שלך כיצד להתגבר על ההתנגדויות של הלקוחות… ולמכור!

בהרצאה העובדים שלך ילמדו:

  • מדוע עסקאות לא נסגרות?
  • מהי הגישה היחידה שבאמת עובדת במכירות?
  • מהו המחסום העיקרי שמונע את סגירת העיסקה ואיך לטפל בכך?
  • מהן 4 טעויות שאסור לעשות במכירה?
  • כיצד להביא את הלקוח לסגירה בטלפון או בפגישה פרונטלית?
  • ועוד…

הסמינר כולל ידע מעשי ותרגול לרמת ביצוע.

בוגרי סמינרים קודמים דיווחו שכבר במהלך הסמינר הם הבינו ממה נבעו כישלונות שהיו להם במכירות, והרגישו שהמוטיבציה למכור חוזרת אליהם.

צפה לגדילה בקצב סגירת עסקאות ובהכנסות העסק!

מבחר סיפורי הצלחה:

“בגלל התרגול הרב בסמינר – אני מרגישה שיש לי יותר מודעות לצורת התקשורת שלי ואיך להתנהל בתקשורת אפקטיבית יותר בסיטואציות שונות בחיים. לדוגמא טון דיבור, אי מתן תשובה על שאלה וכן הלאה.”

נ.ל. מנהלת קשרי לקוחות

“סמינר ‘הצלחה במכירות’ היה מצוין. ניהנתי מהאווירה, מהמנחה שהעבירה את הידע במקצוענות. הכי הרבה תרם לי ללמוד את הדרכים הנכונות להתנהל לקראת המכירה, לדעת מהם 4 השלבים של מכירה ולעשות סימולציות עליהם – זה היה חזק מאוד, ואני מאמינה שאני יוצאת מכאן עם ארגז כלים להתמודדות מול הלקוחות. ישר כוח! ותודה על מי שאתם.” – ע.א.  מנהלת בחברה למיזוג אויר

“היה לי חשוב להבין את נושא הטיפול בהתנגדויות. בסמינר קיבלנו חיזוקים והנחיות על המשך הטיפול שלי בהתנגדויות וכיצד להתגבר עליהן, להמשיך את הקשר ולהביא למכירה. קיבלתי הערות והארות לגבי תפקודי כעת, וכיצד ומה עלי לשפר בהמשך. למרות שחשבתי שהזמן יהיה קצר ולא נוכל להכיל הכל – הזמן הספיק ומיצינו את כל העניין. החלק היישומי הוא החלק החשוב, כי תאוריות וספרים יש והרבה… ניהנתי מאוד והיה יעיל מאוד!” – ש.א. מנהלת מכירות חו”ל –  מוצרים אורטופדיים

“אני מרגישה ורואה שאני לא מכרתי עד כה בשיטת המכירות האופטימלית, ורוצה להתחיל ליישם את שלבי המכירות לפי הסדר הנלמד. אני מאמינה שזה ישפר את המכירות שלי. אני מרגישה שקיבלתי כלים נוספים לארגז היכולות שלי. אני איישם אותם גם בקשרים האישיים שלי ולא רק במכירות לעבודה עצמה.” – ר.ד. מנכ”ל – משכנתאות

“הסמינר עזר לי להבין, חידד וחידש לי דרכים בעולם המכירות, עזר לי להבין שלבים לפיצוח המכירה. ניהנתי מהצורה שהחומר מועבר ומהתרגולים.” – נ.נ. בעלים של חנות קינוחים

“המרצה שלנו היתה מעולה! היא העבירה לנו את החומר הנלמד בצורה מאוד ברורה ופשוטה. אני יוצא מהסמינר עם הבנה יותר גדולה בתחום של המכירות ותפיסת הלקוח.”  – ע.פ. מנהל מכירות (תוך 24 שעות מסיום הסמינר, סגר ביעילות 4 עסקאות שהן כ-20% מהיקף המכירות החודשי של החברה!)

״סמינר מצוין! מהשירות שקיבלתי הבנתי שלא להיות עם דעות קדומות ולא להחליט עבור הלקוח מה הוא חושב/רוצה. למדתי את החשיבות של להתמיד ולפעול לפי שלבי המכירה שלמדנו בסמינר. הבנתי שאם קיימת התנגדות ולא פיצחתי אותה, מהי הסיבה לכך. היתה לי הבנה שמכירה היא עזרה, והבנתי את החשיבות של הטכניקות השונות במהלך המכירה. למדתי את הסוגים השונים של מכירות והדרכים בהן הן פועלות. התרגול היה בעיני חזק מאוד ואני מאמינה שאני יוצאת עם ארגז כלים להתמודדות מול הלקוחות!״ – ע.א. מנהלת מכירות

“הסמינר נתן לי כלים  להתמודדות גם עם התייחסותן של מזכירות עקשניות בנוגע לאיך להגיע דרכן אל הלקוח עצמו. הוא נתן לי כלים לבטוח בעצמי וביכולות שלי להתמדה. אני ממליצה לחוות חוויה שכזו שתפתח בפניך אפשרות לפיצוח עקשנות של לקוח.”  – מנהלת קשרי לקוחות בבית השקעות

“התרשמות טובה מאוד, אני מרגישה שיפור בהבנת תהליך המכירה. התרגילים עזרו לי מאוד ואני ממליצה למי שרוצה להתייעל לעבור את הסמינר.” – מנהלת מכירות בחברת בניה גדולה

התארגנות והתייעלות איך לגבש צוות דינאמי מיומן עם תפוקה גבוהה

רוצה עסק מאורגן, מתרחב, רווחי ושכיף לעבוד בו?

הרצאה זו תעביר כלים שיעזרו לעובדים שלך להשיג ניהול זמן יעיל ורמה חדשה של פרודוקטיביות.

מבחר סיפורי הצלחה:

“למדתי להכיר נכון את התפקידים שלי ואת הזרימה הנכונה של הדברים שאותם אני צריכה לנהל. וגם להכיר בצורה ברורה את המשימות ואת התפקידים של חברי לעבודה.” – ס.ס.

“כאחראי על הלוגיסטיקה ועל הכוח אדם במפעל, היה חשוב לי להבין את התהליכים העוברים על החברה ועל הגדרת תפקידו של כל אחד מהעובדים, על מנת שתהליך הזרימה של העבודה יהיה יעיל יותר.” – ח.כ.

“ההתרשמות שלי היא שכל דבר שקורה במהלך יום העבודה קשור אחד למשנהו ואם איןזרימהאז יש דרך מסוימת (דרך התרשים) לבדוק ולתקן את אי הזרימה ולהמשיך להצליח! ״אין לחפש אשמים”…” – ג.ב.

סמינר תקשורת בין אישית איך להצליח בעזרת תקשורת

כדי לנהל בהצלחה צריך לתקשר נכון.

כדי להשיג מטרות ולהיות יעיל צריך לתקשר נכון.

כדי למכור בהצלחה צריך לתקשר נכון.

כדי לקיים מערכת יחסים – ניחשת נכון: צריך לתקשר נכון.

סיפור הצלחה:

״אני מרגישה יותר משופשפת ויותר בטוחה בעצמי. בסיום היום הראשון של הסדנה, הרגשתי שאני במצב כל כך טוב עם עצמי, שלא משנה מה יעשו לי עכשיו, אני לא אתעצבן, וזה עוד היה לפני היום השני! אני מאמינה שעם תרגול מתמיד אני יכולה להגיע למקומות עוד הרבה יותר גבוהים ממה שדמיינתי לעצמי אי-פעם. אני מפוצצת אנרגיה. הסדנה עושה עבודה ממש ממש טובה!” – א. ר.

הרצאות לטובת הקהילה – מוגש כשירות לציבור ומשמש לפעילויות גיבוש צוות

הרצאות חינם ניתנות במספר נושאים לשיפור החיים, בהתנדבות כתרומה הקהילה (כגון: האמת על סמים | איך להתמודד עם סטרס עקב המצב | 21 כלים לחיים מאושרים | איך להגביר כבוד עצמי, בטחון ויושר, ועוד).

מבחר פידבקים מחממי לב:

״הרצאה מדהימה, מעניינת, מכילה. תודה ויישר כח לעפר שהעביר והסביר בצורה מושלמת.״ – ד. כ.

״הרצאה מאוד מעשירה וברורה. טכניקה טובה להעברת המסר… תודה רבה.״ – ל. ק.

״אחוזי הפשיעה יירדו וחיים רבים ינצלו. ניתן למנוע מראש הרבה צער וכאב לאנשים ולמשפחות שלהם. תודה רבה עפר. היה מרתק.״ – ד. ק.

״יכול לעזור להרבה אנשים. היה מעניין. תודה עופר 🙏👍❤️״ – ד. א.

נראה מעניין? בואו נדבר
054-630-0306