קידום יכול לעבוד בדרכים מפתיעות
לא תמיד ניתן לחזות בפרטי פרטים איך בדיוק הקידום יעבוד ולאיזה יעד הוא יגיע. אבל מה שבטוח – קידום הוא פעולה חיונית, עבור העתיד הקרוב והרחוק כאחד.
דוגמה מעניינת של מקרה שקרה לי, שמראה כמה זמן לפעמים עובר בין מועד הקידום, לרגע שבו הליד מגיב והופך ללקוח, ואיך קידום יכול לעבוד בצורה בלתי צפויה.
לקראת סדנה של ״ניהול פיננסי נכון״ ששלחנו עבורה קידום דרך הפקס (כשפקס עוד היה רלוונטי…), קיבלתי טלפון מלקוח פוטנציאלי מתעניין ששאל שאלה מוזרה:
“אני רוצה להירשם לסדנת ניהול פיננסי נכון. האם אתם עדיין קיימים?“
אחרי שרשמתי אותו, סיקרן אותי מדוע הוא שאל את זה.
אז שאלתי אותו, והוא השיב לי ״כי הפרסום שלך יושב אצלי כבר הרבה זמן״.
עכשיו, אני יודע למי (לאיזה סוגי עסקים) שלחתי פקסים ויודע שהוא לא היה חלק מאותה רשימה.
קבעתי איתו פגישה, ומסתבר שהוא קיבל מעל שנה לפני כן פרומו בפקס על סדנת ניהול פיננסי קודמת, ושמר אותו במגירה.
אחרי כל הזמן הזה, שהוא שמר את הפרומו, הוא החליט שהגיע הזמן, והתקשר בדיוק לפני סדנת הניהול הפיננסי החדשה…
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״