לא מעט בעלי עסקים שאני פוגש טוענים שהפרסום לא עובד או שהם לא יודעים איך לפרסם.
אחת ההסתייגויות שלהם מפנייה חוזרת ללקוח היא לא להציק ולנדנד לו. הם פשוט לא רוצים להרגיש נודניקים. משפט שאני שומע הרבה הוא “אני לא רוצה להפוך לנודניק”.
הבעיה היא שצריך למשוך את תשומת לב הלקוח מבעד להסחות הדעת הרבות בהן הוא נתקל ודרך ענייני החיים השוטפים.
דוגמה מהחיים
במחקר מעמיק התגלה כלל מחייב לשם הצלחת הפרסום. הנה דוגמה מהחיים שממחישה כלל זה:
נסענו לבקר קרובי משפחה. בטח שמתם לב שלקראת סוף השבוע ישנם מוכרי פרחים בצידי הדרך. העלו בדעתכם את הלקוח שלכם, נוהג דרך שגרת היום ב-80 קמ”ש. בין כל המכוניות בכביש, הרמזורים, התמרורים והסחות הדעת הרבות האם הוא היה שם לב לשלט קטן אחד שכתוב עליו “פרחים”?
אז אנו נוסעים לנו לאורך הכביש ובזה אחר זה, במרווחים, מופיעים שלטים שעליהם כתוב “פרחים”.
- בשלט הראשון לא הבחנו.
- את השלט השני רק ראינו.
- השלט השלישי גרם לנו לתהות האם כדאי להביא פרחים.
- בשלט הרביעי דנו בזה.
- ובשלט החמישי עצרנו וקנינו את הפרחים.
אם היו רק שלט או שניים, הפרחים שלנו היו מרקיבים בצד הדרך במקום לשבת בגאווה באגרטל בסלון.
לסיכום
חובה לחזור על המסר כדי שהוא יקלט ולאנשים תהיה הנכונות להקשיב.
רק כך המוצר שלך יהיה בידיים של הלקוח ולא ממתין במחסנים.
אשמח לשמוע תוצאות מיישום.
בהצלחה!
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
איך למצוא עובדים טובים ולדעת לנהל אותם כך שהעסק מתקתק? (אפילו כשאתה לא שם!)
הבעיות מתנקזות מהעובדים אליך כמנהל, והכל נופל עליך?
נתקל בקשיים לגייס עובדים שיעשו את העבודה טוב כמוך, ויאפשרו לך להתרחב?
סדנת גיוס עובדים טובים וניהול יעיל של כוח אדם
בוא ללמוד ולתרגל:
איך להשיג עובדים חדשים שהם: מוכשרים, רציניים, לא מבזבזים את זמנך, מוכנים להגדיל ראש וללמוד?
איך לארגן את העסק כקבוצה אמיתית, לשפר את כוח האדם הקיים, את ביצועיו ואת המוטיבציה שלו?