איך לכופף את חוקי המשחק ולתמחר פי 10 מהמתחרים?
תשומת לב היא המשאב הכי חשוב כיום. אם אנשים מכירים אותך, עוקבים אחריך, מקשיבים למה שאתה אומר, אז אתה כבר לא עוד ספק בלתי מוכר, אחד מיני רבים. מי ששולט בתשומת לב שולט במחירים שלו. אם אתה אנונימי, אתה תתמחר כמו כולם. אם השם שלך = פתרון לבעיה מסוימת => אתה יכול להכתיב את המחיר. לא בגלל שהתוכן שונה, אלא בגלל שאתה שונה.
בוא נסתכל על עיקרון פשוט אבל סופר עוצמתי:
מותג אישי או עסקי זה לא לוגו, זה לא צבעים ואפילו לא סלוגן. מותג אישי זה כשאנשים שומעים את השם שלך או רואים את העסק שלך וכבר יש להם בראש “מה אתה שווה”.
אם השם שלך = פתרון לבעיה מסוימת => אתה מותג חזק.
זה הרגע שבו עוד לפני ששואלים “כמה זה עולה?”, כבר מתעניינים: “איך אני יכול להשיג את זה?”
פי כמה במחיר
אנשים לא קונים רק את מה שאתה מוכר אלא גם את מי שמוכר את זה.
אם אתה אנונימי, אתה תתמחר כמו כולם. אם אתה מותג, אתה יכול להכתיב את המחיר. לא בגלל שהתוכן שונה, אלא בגלל שאתה שונה.
לדוגמה:
- אם אתה “עוד מאמן כושר” אתה יכול לגבות X לשעה.
- אם אתה “המאמן של הסלבס” אתה יכול לגבות 10X ומעלה על אותה שעה בדיוק, פשוט בגלל שהמותג מוכר, אמין ומושך מספיק תשומת לב.
תשומת לב היא הנפט החדש
בעבר העשירים ביותר היו אלה ששלטו במשאבים כמו זהב, נפט וחשמל.
היום העשירים החדשים הם אלה ששולטים בתשומת לב.
כמו שפעם קנו אדמות כדי לקדוח נפט, היום משיגים “שטח דיגיטלי” כדי “לקדוח בתודעה”. פייסבוק, טיקטוק, יוטיוב, אינסטגרם וכו׳ הם המכרות החדשים (בנוסף לשיטות הקידום הוותיקות אופליין).
האמת היא שתשומת לב היא מטבע עם כוח קנייה. ככל שיותר אנשים עוקבים, צופים או מקשיבים לך, ככה אתה “שווה יותר”. לכן מותג אישי או עסקי הוא המנוף שלך.
שים לב שאתה לא צריך להיות מפורסם, רק מוכר בתוך הנישה שלך.
איך מתחילים?
- התחל לפרסם באופן קבוע.
- הצמד את השם שלך לערך מסוים (מה שאתה רוצה שאנשים יזכרו עליך).
- בנה אמון ועניין לאורך זמן דרך סיפורים, תוצאות, ואותנטיות.
- במקביל הפעל את “הכפתור הסודי” (ראה חלק הבא).
שיתופי פעולה הם הכפתור הסודי להאצת המותג שלך
אל תשכח לעולם: שיתופי פעולה הם אחד ממכפילי הכוח הגדולים ביותר לבניית מותג.
הם לא רק חוסכים לך זמן, אלא גם מקצרים את הדרך לשלושת המרכיבים הקריטיים: חשיפה, אמון ותשומת לב. שלושתם יחד הם הדלק שמניע מותג חזק קדימה.
וכששלושת אלה בידיים שלך, מתחיל המשחק האמיתי: המותג האישי או העסקי שלך הופך לכלי שמאפשר לך לכופף את חוקי השוק, לקבוע את המחירים שלך ולגרום לאנשים לשלם אותם בשמחה!
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ
תוכן עניינים
רוצה לקבל רעיונות שעוזרים לעשות סדר בעסק ומחזירים שליטה בזמן ובתזרים?
טיפים פרקטיים שאפשר ליישם:
להתמודדות עם עומס, לשיפור תהליכים, ולהגדלת הרווחים בפחות מאמץ.
כולל טעויות נפוצות שחובה להימנע מהן וכל הדברים שראינו שעובדים בשטח.
להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטהלבעלי עסקים שרוצים יותר חופש
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״