האם לעשות יותר = להרוויח יותר?
אם אתה מרגיש שאתה עובד מסביב לשעון, אבל ההכנסות לא משתנות… יכול להיות שמה שאתה צריך זה לא עוד רעיונות, ולא עוד מוצרים, ולא עוד מיזמים חדשים. אלא… לסיים משהו אחד עד הסוף! המאמר הזה יעשה לך סדר.
המכשול הסמוי של בעלי עסקים מצליחים חלקית
רוב בעלי העסקים חושבים ככה:
“אם אני רוצה להרוויח יותר, אני צריך לעשות יותר.”
אז הם מוסיפים עוד שירות. ועוד מוצר. פותחים עוד קו ייצור. פונים לעוד קהל. רצים על עוד קמפיינים. נהיים יותר ויותר עסוקים אבל לא בהכרח מתקדמים.
אבל הנה האמת: הכוח שלך מתדלדל ועשוי אף להתבזבז כשאתה מפזר את תשומת הלב.
הדרך לצמיחה מהירה היא לא ב”לפזר מאמצים” בצורה לא מאורגנת.
כי מה מקבלים מהתפזרות?
- מלא קבצים פתוחים בלי מוצר גמור.
- מלא רעיונות בלי לקוחות משלמים.
- מלא “אני עובד” בלי הכנסות.
אם פותחים הרבה פרויקטים חדשים ולא מסיימים אותם אז שום דבר לא מתבצע.
תובנה קריטית:
הכנסה מגיעה מסיום, לא מהתחלה.
אתה לא מקבל תשלום על רעיון טוב.
אתה לא מקבל כסף על תוכנית.
אתה מקבל כסף רק על דברים שהושלמו ונכנסו לפעולה.
לכן בהרבה מקרים אם תעשה פחות => תסיים יותר => תרוויח הרבה יותר.
רוצה להפוך את זה לתהליך פרקטי?
- כתוב את כל הפרויקטים שפתוחים אצלך.
- בחר אחד.
- לך עליו עד הסוף!
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ
תוכן עניינים
רוצה לקבל רעיונות שעוזרים לעשות סדר בעסק ומחזירים שליטה בזמן ובתזרים?
טיפים פרקטיים שאפשר ליישם:
להתמודדות עם עומס, לשיפור תהליכים, ולהגדלת הרווחים בפחות מאמץ.
כולל טעויות נפוצות שחובה להימנע מהן וכל הדברים שראינו שעובדים בשטח.
להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטהלבעלי עסקים שרוצים יותר חופש
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״