​לעשות סדר עוזר להכניס יותר כסף?

לעתים הטיפול האפקטיבי מגיע מכיוון לא צפוי.

לפני שנצלול למאמר עצמו…

איך סוגרים את העסקה בלי לרדת במחיר?

איך אפשר לטפל בלי להילחץ, בלי הנחות שאוכלות לך את הרווחים, ובלי לפספס את העסקה?

במדריך הקצר הזה תמצא גישה פשוטה, שאלות מדויקות לשאול, ודוגמאות שיעזרו לך להבין מה עובר ללקוח בראש ואיך להוביל אותו להחלטה נכונה.

מתי פעם אחרונה עשית סדר?

בפגישת היכרות עם קבלן שהתחלתי לייעץ לו, עלה שההכנסות היו מעטות והוא היה מאוד מוטרד

אשתו הסבה את תשומת ליבי לאי הסדר ברכב שלו. היינו צריכים להעלות את ההכנסות במהירות, והטיפול התחיל מכיוון מאוד לא צפוי מבחינתו.

זה מה שעשינו…

​טיפול

הפרוייקט הראשון היה לגשת לרכב שמשמש אותו מרבית היום, ולסדר ולנקות אותו באופן יסודי. 

כשהגענו למכונית ראיתי שאשתו לא הגזימה. בתוך הרכב היו ערימות של פריטים, ניירות וחלקי כלי עבודה. על לוח השעונים היו ערימות של מחברות. 

מרוב בלאגן אי אפשר היה לראות את הרצפה.

חוסר השליטה היה בולט מאוד. נראה היה שהבלאגן הוא לא רק ברכב אלא גם אצלו בראש. 

לשם היעילות, החננו את הרכב על יד פח זבל והתחלנו בעבודה. עבדנו באופן שיטתי כשאנחנו לוקחים כל פריט ומטפלים בו מייד

מה שהצריך תשומת לב נוספת, תועד ב״רשימת מטלות לביצוע״, כך שלא יזנח.

לאחר 45 דקות של עבודה מאומצת הוצאנו שקיות זבל רבות וגילינו שלרכב יש רצפה! 

במהלך העבודה מצאנו הצעות מחיר אבודות שנזנחו ועוד הרבה פריטים חיוניים שאבדו בערימות הזבל. 

הוא הודה בפניי שבכל פעם שלקוח פוטנציאלי רצה לנסוע איתו, הוא התחמק בגלל הבלאגן, וכך פספס עבודות.

​תוצאות

מפעולת הניקיון והארגון עלו אצלו המורל ותחושת הגאווה.

נמצאו הצעות מחיר שנזנחו, שהוא היה בטוח שהן כבר לא רלוונטיות. לאחר שדרבנתי אותו, הוא התקשר וכך נקבעו פגישות מכירה חדשות.

אשתו כמובן שמחה מאוד מהסדר והניקיון וגם ממצב הרוח המרומם.

והעיקר – כשהמשכנו להכניס סדר וארגון באזור, סכום המכירות זינק פי 7 בחודש הבא.

לסיכום, כשהמורל אינו גבוה מספיק, התבונן מסביב וראה מה אפשר לארגן טוב יותר. התוצאות לא יאחרו לבוא.

לעתים הטיפול האפקטיבי מגיע מכיוון לא צפוי. היית רוצה לקבל תוכנית עבודה מותאמת אישית על סמך ניתוח מדויק של המצב בעסק?

מלא עכשיו את שאלון הניתוח העסקי ושריין זמן לקבלת תוצאות הניתוח.

​עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ

תוכן עניינים

רוצה לקבל רעיונות שעוזרים לעשות סדר בעסק ומחזירים שליטה בזמן ובתזרים?

טיפים פרקטיים שאפשר ליישם:

להתמודדות עם עומס, לשיפור תהליכים, ולהגדלת הרווחים בפחות מאמץ.

כולל טעויות נפוצות שחובה להימנע מהן וכל הדברים שראינו שעובדים בשטח.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה

לבעלי עסקים שרוצים יותר חופש

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

מכונה לייצור רווחים

הופכים את העסק למכונה לייצור רווחים

הגיע הזמן לגלות מה באמת חוסם אותך, ולקבל מדריך מיידי וקצר לפריצה קדימה

מלא את השאלון וקבל גישה מיידית למדריך
“3 שיטות פשוטות להגדלת הרווחים בלי להשקיע שקל בפרסום”

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

  • שיווק הוא לא משחק של ניחושים, הוא משחק של הבנה עמוקה. דיוק = כסף. לכן קמפיינים מצליחים מבוססים על מסרים מדויקים. והרבה יותר קשה לדייק בלי קודם כל לדבר עם הלקוחות הפוטנציאלים עצמם. הנתונים בדשבורד שלך מספרים מה קרה (כמה לידים, כמה סגירות וכו׳). אבל הם לא מספרים למה זה קרה. אם אתה לא מדבר עם קהל היעד שלך, אתה מנחש. ואם אתה מנחש, אתה מפסיד כסף.
  • יש הרגלים שאנחנו אפילו לא מחשיבים כהרגלים. כמו למשל התעסקות כמעט אובססיבית בהפרעות אוטומטיות שאנחנו בעצמנו אישרנו, התרגלנו אליהן, והפכנו לחלק בלתי נפרד מהיומיום שלנו. עוד פינג מהטלפון, תזכורת מהאפליקציה, נוטיפיקציה שמקפצת על המסך. אנחנו לא באמת חושבים על זה, לפעמים רק “מעיפים” וממשיכים הלאה. אבל מה אם כל זה לא באמת “נעלם” כשמעיפים אותו אלא גובה מחיר מנטלי אמיתי?
  • בעל עסק אחד, עסוק. ממש עסוק. אין לו זמן לאכול, אין לו זמן לעצור, אין לו זמן לעצמו. אז הוא ממשיך לרוץ על אוטומט, על מיכל דלק כמעט ריק. מה קורה אז? הראש נהיה פחות חד, הגוף מתעייף והוא מתפקד הרבה הרבה פחות טוב. וככה בדיוק מתחיל המעגל הכי שוחק שיש: עומס שמוביל להזנחה עצמית, שמובילה לעצבנות, שמובילה לתפקוד מקרטע, וחוזר חלילה…
  • קונפליקטים, עצבים ואי-הבנות… כל עסק מכיר את זה מקרוב, אבל לא תמיד יודעים איך לפתור את זה. לפעמים הבעיות הגדולות בעסק לא נמצאות בתקציב, בשיווק, או בתוכנית העסקית, אלא בין האנשים עצמם. כשאי אפשר לדבר, כשכל מילה נדחית, כשכל שיחה הופכת למאבק. העבודה לא באמת מתקדמת, ההחלטות נמרחות, והאווירה במשרד מרגישה כמו שדה מוקשים. במאמר הזה אני רוצה לשתף בשני מקרים אמיתיים שיצא לנו לפגוש מקרוב, ומה עשינו בפועל כדי להרגיע את הרוחות ולהחזיר את השקט.
  • רוב בעלי העסקים מתמחרים נמוך מדי לא בגלל שהלקוחות לא יכולים לשלם, אלא בגלל שהם עצמם לא מרגישים בטוחים לבקש יותר. הם מציבים מחיר נמוך כי בראש שלהם מתנגן המשפט: “מי בכלל ישלם לי את זה?”. לכן בפועל, המחיר שאתה קובע לא משקף את התקציב של הלקוח אלא את רמת הביטחון שלך בעצמך ובמה שאתה מציע.
  • יש פקקים שאתה פשוט לא יכול להתחמק מהם, אבל יש גם פקקים אחרים, שאתה כן יכול לעקוף. הדרך לעשות את זה בעסקים היא במקום לטפל בסימפטומים (שזו כמובן עבודה א-י-נ-ס-ו-פ-י-ת), לפתור ישירות את צוואר הבקבוק. בהרבה מקרים (ובאופן לא מפתיע) הפתרון האפקטיבי ביותר יהיה לעיתים במקום שהכי לא נעים לגעת בו. אבל דווקא שם ההשפעה הכי גדולה. כי ברגע שאתה פותר את מה שבאמת מעכב אותך, הרבה דברים אחרים מסתדרים כמעט מעצמם…
  • כמה בעלי עסקים אתה מכיר שבנו אימפריה מזה שחסכו? לעומת כאלה שבנו מערכת שמכניסה פי כמה? כי מה יביא אותך יותר רחוק, לחסוך עוד 300 שקל או להכניס עוד 30,000? יש פה עניין של התכווצות לעומת התרחבות. אז כן, חסכון זה טוב ויפה, אבל בוא נדבר על איך באמת עושים כסף.

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט