לא תראה תוצאות בלי זה

אתה לא חייב עוד תקציב. אתה גם לא חייב להיות מקורי כל פעם מחדש. אבל יש משהו אחד שאם תחסיר אותו שום דבר אחר לא באמת יעבוד. מה זה? בוא נגיד שזה ההבדל בין עסק שאנשים זוכרים לעסק שאנשים מדפדפים הלאה. וזה גם יכול להיות ההבדל בין “מדי פעם מגיע איזה לקוח” לבין “אני סוגר עבודה חודשים קדימה”.

לשיתוף: 

לפני שנצלול למאמר עצמו…

מדריך

הבעיה שלך היא לא ההכנסות אלא מה שאתה עושה איתן כדי לקבל עוד יותר הכנסות בחודש הבא.

לפני שאתה משקיע עוד שקל, בוא נבדוק מה באמת תוקע אותך.

אז איך מוצאים את צוואר הבקבוק שמונע מהעסק שלך לפרוץ קדימה עכשיו?

רוצה עוד לקוחות? רוצה שהעסק יכניס יותר, שתוכל לבחור את הלקוחות שלך, שלא תרגיש שאתה רודף אחרי כל עסקה?

אז בוא נשאל רגע שאלה פשוטה –

אם לקוח פוטנציאלי לא שומע ממך, לא רואה אותך, לא נזכר בך – למה שהוא יחשוב עליך כשיגיע הרגע לקנות?

אתה יודע את התשובה. הוא לא…

ואם אתה עושה פוסט רק כשיש לך השראה, אם אתה שולח ניוזלטר רק כשנזכרת, אם אתה עוצר באמצע כי “זה לא הביא מספיק לידים”… מה יגרום להם לזכור אותך אם אתה לא מזכיר את עצמך?

עקביות בשיווק חכם זו הדרך להכניס כסף קבוע, להגדיל את הרווחים ולבנות שם שזוכרים.

אז בוא נסכם את זה ככה:

  • רוצה יותר לקוחות? תדאג שהם יכירו אותך.
  • רוצה שיכירו אותך? תופיע שוב ושוב.
  • רוצה להופיע שוב ושוב? תהיה עקבי.

זה אולי נשמע כמו קלישאה, אבל הנה למה זה כל כך חשוב. אלו חמש הסיבות שבגללן מי שמתמיד הוא גם זה שקוצר את הפירות:

אז למה זה כל כך משנה אם אתה עקבי או לא?

1. חיזוק מודעות המותג

כשאתה מופיע שוב ושוב בפני קהל היעד שלך, הם זוכרים אותך. לקוחות רואים את העסק שוב ושוב, ובסופו של דבר כשהם צריכים את המוצר או השירות שלך, אתה הראשון שעולה בראשם.

2. ביסוס אמון ויציבות

עקביות מראה שאתה רציני ואמין. לקוחות פוטנציאליים מרגישים שהם יכולים לסמוך עליך לאורך זמן, כי אתה שם, זמין ונגיש.

3. שיפור תוצאות בטווח הארוך

קידום הוא כמו אפקט של כדור שלג: ככל שאתה ממשיך בפעולות הקידום באופן קבוע, האפקט המצטבר מביא לתוצאות חזקות הרבה יותר, והרבה פחות מאמץ נדרש בכל פעולה עתידית.

4. יתרון תחרותי משמעותי

רוב המתחרים אינם עקביים לאורך זמן. הם מתחילים בהתלהבות, אבל מפסיקים מהר. כשאתה ממשיך קדימה בעקביות, אתה משאיר אותם מאחור.

5. אופטימיזציה ושיפור מתמשך

כשאתה מקדם באופן עקבי, אתה יכול למדוד תוצאות, לנתח אותן, ולהשתפר באופן קבוע. זה מאפשר לך להבין מה עובד יותר טוב ומה פחות, ולשפר את הקידום שלך באופן מתמיד.


בסופו של דבר, עקביות בקידום היא כמו השקיה של עץ צעיר. כדי שהעץ יצמח, יתפתח וייתן פירות לאורך זמן, חייבים להשקות אותו באופן סדיר. כך גם העסק שלך. 

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ

תוכן עניינים

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

Galaxy Space
כולם מדברים על “להביא עוד לקוחות”. אחלה, נשמע טוב. לקוחות זה החמצן של העסק. אבל מה אם אני אגיד לך שרוב בעלי העסקים לא מתארים לעצמם לאן הם רצים, או כמה זה הולך לעלות להם בזמן, בכסף ובעצבים אם הם לא עושים את זה נכון? זה כמו להתחיל לנסות להוריד סרט של שעתיים כשהטלפון שלך כבר על 99% אחסון מלא. לכן לפני שאתה מוציא שקל נוסף או מגביר את המאמץ בכיוון מסוים, כדאי שתבין איפה באמת העסק שלך נתקע, ואיך יוצאים מזה בלי לקרוס.
Bokeh of Lights Photography
אני פוגש לא מעט בעלי עסקים חכמים, חרוצים, עם מוצרים מעולים ולקוחות מרוצים. והדפוס חוזר על עצמו כמעט בכל שיחה. הם מציגים את המספרים. הם יודעים שהם יכולים יותר – אבל לא בטוחים מה בדיוק חסר. ואז אנחנו עושים ביחד חישוב פשוט. ושם, בשקט הזה שנוצר אחר כך, נופל האסימון…
Strato-cumulus Clouds
חושב שהבעיה שלך היא תזרים? תחשוב שוב. ברגע שתפסיק לשאול איך לעמוד בתשלומים ותתחיל לשאול את השאלות הנכונות, תוכל סוף סוף לבנות עסק רווחי באמת ואפילו להתחיל ליהנות מהחיים.
Close-up Photography of Body of Water
גם אם יש לך את המוצר או השירות הטובים בעולם, הרבה אנשים יישארו תקועים על הגדר ולא יזוזו, אפילו כשהפתרון המושלם נמצא ממש מול העיניים שלהם… אז איך תוכל לגרום ללקוח הפוטנציאלי שלך באמת לראות את הערך שאתה מביא ולקנות ממך כאן ועכשיו?
Blue and Purple Cosmic Sky
יש דברים בעסק שאתה מרגיש אבל לא תמיד יודע להסביר. פתאום יש חודש טוב, ואז חודש פחות טוב. פעם יש תחושת רווח, פעם יש רק ריצות. זה קצת כמו לנהוג ברכב שלא ברור אם הדלק עומד להיגמר או שמד הדלק סתם תקוע. אתה מתקדם אבל בלי לדעת באמת כמה רחוק תגיע. מה שרוב בעלי העסקים לא יודעים זה שיש שאלה אחת פשוטה שקובעת אם העסק שלך עומד להמריא למרחקים או להישאר תקוע באיזו פנייה צדדית, מחכה לגרר…
Black and white of dark gloomy monochrome background with gray and white swirling chaotic waves
אתה רץ כל היום, עובר ממשימה למשימה, אולי מסמן וי על דברים מסוימים – אבל בסוף היום התחושה נשארת: “עבדתי כמו חמור, ולא באמת התקדמתי”. זה מתסכל. כי אתה לא מפחד מעבודה קשה, אתה פשוט רוצה לראות תוצאות. התקדמות אמיתית! הבעיה היא שלא תמיד ברור מה באמת מקדם אותך ומה סתם ממלא את היום ומייצר תחושת עומס בלי סיבה. בדיוק על זה נדבר בטיפ של היום. איך יוצאים מהמרוץ הזה, ומתחילים להשיג יותר. עם פחות מאמץ, אבל בהרבה יותר דיוק.
Strato-cumulus Clouds
“אם רק היה לי תקציב…” – כמה פעמים שמעתי את המשפט הזה? יותר פעמים ממה ששמעתי “תבדוק אם זה מחובר לחשמל” כשמשהו לא עבד. בעלי עסקים בטוחים שאם רק היה להם תקציב הכול היה מסתדר. זה כמו לחשוב שאם רק היה לי מיקסר תעשייתי הייתי אופה קרואסונים ברמה של מאפייה בפריז. אבל האמת? זה לא עובד ככה. לפעמים אתה תקוע לא בגלל שאין לך כסף – אלא בגלל שאתה ממשיך לעשות דברים שלא באמת עוזרים. במאמר הזה אני לא הולך להעמיס עליך שיטות או טבלאות אקסל. יש פה רק טיפ אחד. פשוט וכזה שאפשר להתחיל ליישם כבר היום אפילו בלי תקציב בכלל.
Close-up Photography of Body of Water
אין מספיק סגירות? הלקוחות מבטיחים ש”יחזרו אליך”, ואתה מתחיל להאמין שזו פשוט תקופה חלשה? אבל מה אם הייתי אומר לך שזה לא השוק, לא התקופה, אלא משהו שאתם עושים? בטיפ של היום נסתכל על דוגמה אמיתית שבה במקום להמשיך “להיות עסוקים”, עצרנו לרגע, שמנו את האצבע על הבעיה האמיתית והעברנו את המכונה מהילוך סרק להילוך גבוה. התוצאה? עסקאות של מיליונים תוך חודש וחצי. אם גם אצלך יש תנועה בלי תוצאה, ״עבודה״ בלי תכלס – זה מאמר שאתה חייב לקרוא.

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט