לקוחות הם המראה שלך –אל תתעלם מהם!
איך תבדיל את העסק שלך מהמתחרים ותבנה נאמנות לקוחות שתלווה אותך לטווח הארוך? בעלי עסקים רבים מפספסים משהו חשוב ביותר שיכול לקדם את העסק שלהם בצורה משמעותית.
אחת הטעויות הגדולות שאתה יכול לעשות כבעל עסק היא להתעלם מהלקוחות שלך. כן, קראת נכון.
אבל איך זה יכול להיות שבעלי עסקים רבים ״מתעלמים״ מהלקוחות שלהם?
פשוט. הם עסוקים בניהול היומיומי, שקועים בתקשורת פנים-ארגונית על מה שהם חושבים שהלקוחות (הממשיים והפוטנציאליים) רוצים, מה הכי טוב להציע להם ואיזה פתרונות הם היו רוצים לקנות.
הרבה פעמים שוכחים לשאול את מי שהעסק קיים למענו – הלקוחות עצמם.
במילים אחרות, לא לוקחים את הזמן להקשיב, לשאול שאלות, לקבל פידבק אמיתי. לפעמים זה גם נובע מחוסר רצון להתמודד עם ביקורת או ״לפתוח פתח לתלונות״.
זה חבל מאוד, כי המשוב הזה (כולל משובים “שליליים”) יכול להיות המנוף שלך להצלחה – אם רק תקשיב ותיישם.
אז איך לעשות את זה נכון?
1. אסוף את המשוב בלי הפסקה: השתמש בשאלונים, סקרים, אנשי מכירות שמתעניינים ועוד. אם הלקוחות והלידים לא מספרים לך מה הם חושבים, איך תדע?
2. הפוך את תוצאות המשוב לפעולות אמיתיות: אל תשאיר את זה בתיאוריה. השתמש בתובנות שעלו.
למשל, אם אתה מגלה שהתוכנה שאתה מוכר גורמת שוב ושוב לאותה בעיה בהורדה בגלל הנחיות לא ברורות, וודא שהנוסח מתוקן או שיש סרטון ברור שמדגים את הפעולה.
לפעמים אתה ממש תופתע לגלות עם אלו בעיות לא צפויות הלקוחות שלך מתמודדים.
3. עדכן את הלקוחות: תן להם לדעת שאתה מקשיב להם ופועל בהתאם. זה בונה אמון ונאמנות. לקוחות אוהבים להשתמש בשירות שגם עובד היטב, וגם הולך ומשתפר.
תעשה את כל זה, ואתה בהחלט תבדל את עצמך מהתחרות!
היית רוצה לגלות אם יש טעויות בניהול או היבטים אחרים של העסק שגורמים לו להיתקע? אני מזמין אותך לענות לשאלון אינטראקטיבי קצר שיעזור לך לזהות את האתגרים המרכזיים שלך כמנהל.
בתוך דקות ספורות נוכל לקבל הבנה על הדברים שעלולים לעכב את צמיחתך ולהציע שיפורים פוטנציאליים.
לחץ כאן כדי להתחיל את השאלון עכשיו >>>
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״