מחכה ללקוחות? כך אתה פוגע במכירות שלך
שבועיים להצלחה: איך פתרנו בעיה של היעדר מכירות אך ורק בעזרת המשאבים הקיימים
טעות נפוצה: המתנה למכירות
לא פעם יוצא לי להיתקל באנשי מכירות ״חסרי אחריות״.
דוגמה לכך היא חנות רהיטים מיוחדים לנוער, שמצבה הפיננסי היה קשה והיו חסרות הכנסות. אבל הבעיה לא הייתה ברהיטים – אלא בגישה של אנשי המכירות.
אנשי המכירות יושבים ומחכים
בחקירה במסגרת האבחון העסקי גיליתי, שאנשי המכירות יושבים בחנות ומחכים ללקוחות כמטרה נייחת.
לא היתה שום פעילות קידום יזומה מול לקוחות ותיקים.
אין צורך במידע חדש – פשוט לפעול
כאן הטריק:
אפילו לא צריך לרכוש מספרי טלפון או רשימות של לקוחות פוטנציאלים, אלא רק להרים טלפון או לכתוב מייל להתעניין במה הם צריכים כעת ולעודד אותם להפנות אנשים.
התנגדויות מבפנים ולמה לא להתקשר…
כאשר יצאנו לדרך עם פרויקט יצירת קשר עם לקוחות ותיקים, בעלת העסק העלתה הרבה שיקולים וחששות ממה שעלול לקרות אם תתקשר.
מבחינתה הצידוק לא להתקשר היה שאין מה להתקשר כי מיטה לילד קונים פעם אחת בחיי הילד.
אך אם עברו 4 שנים מאז הרכישה – יש מצב שהילד יזדקק למיטה חדשה?
ייתכן שיש לו אח או אחות חדשים?
ייתכן שיש להם שכן או קרוב משפחה שצריך מיטה והם יודעים עליו ויכולים לעזור לו לקבל מבצע מיוחד לחבר מביא חבר?
תוצאות
אחרי שטופלו כל ההתנגדויות מצד אנשי המכירות לפרויקט הזה, התחלנו לראות תוצאות מרשימות.
תוך שבועיים בוצעו 233 טלפונים ללקוחות במאגר הלקוחות.
13 מהם הגיעו לחנות ו-5 מהם רכשו בעשרות אלפי שקלים.
התוצאות האלה מספרות סיפור שיצא לי לראות שוב ושוב – יצירת קשר עם לקוחות ותיקים מקפיצה מכירות ומגדילה את ההכנסות.
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ
סיפור הצלחה
״מזה כתשעה חודשים אנו משתמשים במגוון שירותי חברת אקספדיטור: קורסים, הדרכות, סדנאות, ספרות מקצועית וייעוץ אישי. השירותים ניתנים הן לי באופן אישי כמנכ”ל החברה, הן לעובדי החברה ובכל תחומי הפעילות של החברה: שירות, שיווק, מכירות, גביה וכו’.
מאז שהתחלנו להשתמש בשירותי אקספדיטור קרו מספר דברים אצלי בחברה:
א. המכירות זינקו בעשרות אחוזים.
ב. לעובדים כיום ברור יותר מה הם עושים ואיך הם עושים את עבודתם, מה שמביא גם לעלייה החדה במכירות, גם לשיפור השירות שניתן ללקוחות וגם לתקשורת בתוך החברה.
ג. תהליך קליטת עובדים חדשים נעשה מובנה וברור יותר, ומאפשר קליטה מהירה וטובה יותר של עובדים חדשים.
ד. הקשר שלנו עם לקוחות החברה שודרג משמעותית.
העבודה עם עפר וצוות אקספדיטור מקצועית ביותר ותרמה לי ולחברה רבות.״
✍🏼 ר.פ. מנכ”ל חברת פתרונות נוכחות ושכר
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
העסק מדשדש במקום?
גלה את 7 השגיאות שמונעות ממך להרוויח יותר! הורד עכשיו את המדריך שיעשה לך סדר.
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״