“השירות/מוצר שלך יקר לי מדי”
אנשי מכירות רבים נתקלים במשפט “השירות/מוצר שלך יקר מדי” ומיד מניחים שמדובר רק במחיר. אך האם באמת המחיר הוא הבעיה? או שאולי יש סיבות אחרות שמניעות את הלקוח לומר את זה? מה עומד מאחורי ההתנגדות הזו? במקום למהר ולהוריד מחירים, שווה לטפל בסיבה האמיתית להיסוסים.
פתרונות אמיתיים במקום גימיקים שיווקיים
רבים מבעלי העסקים רצים היום בחיפוש אחר פתרון או גימיק שיווקי כזה או אחר, כדי להגדיל את ההכנסות, או ללמוד דרכים חדשות לניהול זמן והגדלת התפוקה והרווחיות.
אך במקרים רבים, כמו שלמדנו באקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ, מסתבר ששורש המחסום להתרחבות מצוי בכיוון אחר לגמרי, שאינו נראה לעין בקלות לבעל העסק.
נראה שקיימות מגוון סיבות שונות, החוסמות צמיחה ותפוקה אמיתיות ומגבילות את החופש ומרחב התמרון של בעל העסק.
צוות אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ סיפק ליווי ויעוץ עסקי בהיקף של מיליוני שקלים, והשקיע כ-369,000 ש”ח במעקב אחר התוצאות.
הנה אחד הדברים שגילינו…
“השירות/מוצר שלך יקר לי מדי”
אנשי מכירות רבים נתקלים בהתנגדות של “יקר לי מדי” ומייחסים אותה למקור הלא נכון.
לקוח שאומר לך “זה יקר לי מדי” בעצם אומר לך “לא הבנתי לגמרי את הערך האמיתי עבורי של מה שאתה מציע לי“.
באחוז גבוה מאוד של המקרים מצאנו שאנשי המכירות מדלגים על הצעדים הראשונים של תהליך המכירה.
תהליך המכירה שעובד
בכל מכירה מוצלחת יש לעבור 4 שלבים, והטעות היא לעבור מהר מדי לצעד מספר 4 ולדלג על מספר 3 שבו מאתרים את הבעיה או הכאב שהלקוח רוצה לפתור ואת הסיבה שבגללה הלקוח ירצה לקנות.
כשאנחנו עובדים עם אנשי מכירות, אנחנו מדריכים ומתרגלים אותם לבצע את ארבעת שלבי המכירה במומחיות נינוחה. כך שהם יכולים להציל ולסגור עסקאות שאחרים היו מפספסים בקלות.
אז שים לב כשאתה נתקל בהתנגדות הזו אצל לקוח פוטנציאלי, כי המשמעות שלה שונה ממה שאתה חושב…
אנחנו נעבור על כך יותר לעומק בסדנת המכירות הקרובה שלנו.
השגת לידים, טיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות
נמאס לך לפספס לידים כי אתה לא יודע איך לגשת ללקוח?
מתוסכל מכמות ההתנגדויות שמפרידות בינך לבין סגירת העסקה?
רוצה לדעת איך לסגור עסקאות כמו מקצוען אמיתי?
הצטרף אלינו לסדנת מכירות מעשית, כולל ידע, דוגמאות מהחיים ושפע של תרגול.
על מה נעבור בסדנה?
השגת לידים איכותיים
נלמד איך להפסיק לחפש לידים במקומות הלא נכונים ולהתחיל להשיג את הלקוחות שמוכנים לשלם. שיטות מתקדמות ליצירת לידים שמביאות תוצאות – כל פעם מחדש, בלי קשר לטרנדים.
טיפול בהתנגדויות
איך הופכים את ה”לא” ל”כן”. נלמד איך לשנות את הדרך בה הלקוחות חושבים על המוצר או השירות שלך.
איך לנווט את השיחה ולהשיג סגירה חלקה
כאן נכנסת אמנות סגירת העסקה: לדעת בדיוק איך להוביל בביטחון את השיחה להשגת התוצאה הרצויה לשני הצדדים.
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ
סיפור הצלחה מסדנה לאנשי מכירות
“נחמד לחדד את הדרך למקסום מכירות! החוויה של להיות בסדנה יחד עם החבר’ה מהעבודה, עושה עבודה נפלאה והאינטרקציה חיובית. אני אשמח להשתמש בחלק גדול של התהליכים לטובת קידום הסוכנים, המכירות והחברה שלנו. נהנתי מאד מהחינניות של המרצה! תודה רבה.”
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
העסק מדשדש במקום?
גלה את 7 השגיאות שמונעות ממך להרוויח יותר! הורד עכשיו את המדריך שיעשה לך סדר.
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״