“השירות/מוצר שלך יקר לי מדי”

אנשי מכירות רבים נתקלים במשפט “השירות/מוצר שלך יקר מדי” ומיד מניחים שמדובר רק במחיר. אך האם באמת המחיר הוא הבעיה? או שאולי יש סיבות אחרות שמניעות את הלקוח לומר את זה? מה עומד מאחורי ההתנגדות הזו? במקום למהר ולהוריד מחירים, שווה לטפל בסיבה האמיתית להיסוסים.

לשיתוף: 

פתרונות אמיתיים במקום גימיקים שיווקיים

רבים מבעלי העסקים רצים היום בחיפוש אחר פתרון או גימיק שיווקי כזה או אחר, כדי להגדיל את ההכנסות, או ללמוד דרכים חדשות לניהול זמן והגדלת התפוקה והרווחיות.

אך במקרים רבים, כמו שלמדנו באקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ, מסתבר ששורש המחסום להתרחבות מצוי בכיוון אחר לגמרי, שאינו נראה לעין בקלות לבעל העסק. 

נראה שקיימות מגוון סיבות שונות, החוסמות צמיחה ותפוקה אמיתיות ומגבילות את החופש ומרחב התמרון של בעל העסק.

צוות אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ סיפק ליווי ויעוץ עסקי בהיקף של מיליוני שקלים, והשקיע כ-369,000 ש”ח במעקב אחר התוצאות.

הנה אחד הדברים שגילינו…

“השירות/מוצר שלך יקר לי מדי”

אנשי מכירות רבים נתקלים בהתנגדות של “יקר לי מדי” ומייחסים אותה למקור הלא נכון.

לקוח שאומר לך “זה יקר לי מדי” בעצם אומר לך “לא הבנתי לגמרי את הערך האמיתי עבורי של מה שאתה מציע לי“.

באחוז גבוה מאוד של המקרים מצאנו שאנשי המכירות מדלגים על הצעדים הראשונים של תהליך המכירה.

תהליך המכירה שעובד

בכל מכירה מוצלחת יש לעבור 4 שלבים, והטעות היא לעבור מהר מדי לצעד מספר 4 ולדלג על מספר 3 שבו מאתרים את הבעיה או הכאב שהלקוח רוצה לפתור ואת הסיבה שבגללה הלקוח ירצה לקנות.

כשאנחנו עובדים עם אנשי מכירות, אנחנו מדריכים ומתרגלים אותם לבצע את ארבעת שלבי המכירה במומחיות נינוחה. כך שהם יכולים להציל ולסגור עסקאות שאחרים היו מפספסים בקלות.

אז שים לב כשאתה נתקל בהתנגדות הזו אצל לקוח פוטנציאלי, כי המשמעות שלה שונה ממה שאתה חושב…

אנחנו נעבור על כך יותר לעומק בסדנת המכירות הקרובה שלנו.

השגת לידים, טיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות

נמאס לך לפספס לידים כי אתה לא יודע איך לגשת ללקוח?

מתוסכל מכמות ההתנגדויות שמפרידות בינך לבין סגירת העסקה?

רוצה לדעת איך לסגור עסקאות כמו מקצוען אמיתי?

הצטרף אלינו לסדנת מכירות מעשית, כולל ידע, דוגמאות מהחיים ושפע של תרגול.

על מה נעבור בסדנה?

השגת לידים איכותיים

נלמד איך להפסיק לחפש לידים במקומות הלא נכונים ולהתחיל להשיג את הלקוחות שמוכנים לשלם. שיטות מתקדמות ליצירת לידים שמביאות תוצאות – כל פעם מחדש, בלי קשר לטרנדים.

טיפול בהתנגדויות

איך הופכים את ה”לא” ל”כן”. נלמד איך לשנות את הדרך בה הלקוחות חושבים על המוצר או השירות שלך.

איך לנווט את השיחה ולהשיג סגירה חלקה

כאן נכנסת אמנות סגירת העסקה: לדעת בדיוק איך להוביל בביטחון את השיחה להשגת התוצאה הרצויה לשני הצדדים.

לפרטים ובקשת הרשמה >>>

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ


סיפור הצלחה מסדנה לאנשי מכירות

“נחמד לחדד את הדרך למקסום מכירות! החוויה של להיות בסדנה יחד עם החבר’ה מהעבודה, עושה עבודה נפלאה והאינטרקציה חיובית. אני אשמח להשתמש בחלק גדול של התהליכים לטובת קידום הסוכנים, המכירות והחברה שלנו. נהנתי מאד מהחינניות של המרצה! תודה רבה.”

תוכן עניינים

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

העסק מדשדש במקום?

גלה את 7 השגיאות שמונעות ממך להרוויח יותר! הורד עכשיו את המדריך שיעשה לך סדר.

7 השגיאות הקטלניות ביותר להגדלת רווחים משמעותית אצלך בעסק

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

Brown Mountain Under Cloudy Sky
“אני רק מנהלת החשבונות. מה שבעל הבית עושה עם הכסף שלו… זה כבר עניינו”. מילים תמימות שמסתירות מאחוריהן בעיה תזרימית מסוכנת. כשחסר יותר ויותר כסף בחשבון הבנק ללא קשר למחזור העסקי, וכשאף אחד לא לוקח אחריות – מישהו חייב לפקוח את העיניים. מה קרה כשמנהלת חשבונות חדשה הצטרפה לחברה אותה אנחנו מלווים, וקיבלה מאיתנו הכשרה ממוקדת? איך זכתה לכינוי “סטאלין” אחרי שהחזירה את השליטה להוצאות והפכה את המערכת על פיה? סיפור על ההבדל בין מנהל חשבונות פסיבי לאקטיבי.
A Red and Blue Color Gradient
בזמן שבעלי עסקים רבים מנסים לפענח את המציאות העסקית שלהם דרך דוחות שהם במקרה הטוב לא עדכניים (ובמקרה הפחות טוב מוטעים), חברת סייבר אחת גילתה שהיא יושבת על אוצר – בלי שבכלל ידעה על קיומו. בוא נסתכל על הפער בין מה שרואים בדוחות למה שקורה בשטח, על החלטות עסקיות שמתקבלות בערפל, ועל הפיכת הבלבול הכלכלי לתוכנית פעולה ברורה.
Illuminated Cityscape Against Blue Sky at Night
הכלי הניהולי הבא מתאים לכל עסק, בכל גודל – ולא תאמין כמה זה פשוט. בעלת עסק שאני מלווה חשבה שזה משהו שיתאים רק לתאגידים גדולים. “למה משרד קטן כמוני צריך כזה דבר?” תהתה, אבל החליטה לתת לזה צ’אנס. מהר מאוד התחוור לה עד כמה זהו כלי ניהולי הכרחי – עבור כל עסק. בוא נסתכל איך כלי אחד, כל כך פשוט, יכול להוריד ממך את העומס, לשפר את התקשורת בתוך הצוות, ולבנות ארגון יציב ויעיל יותר.
Green-leafed Plant
יש אנשים שמחכים עד שהכאב הופך בלתי נסבל לפני שהם מטפלים בבעיה – בין אם מדובר בכאב שיניים או בבעיות בעסק. וכמו שכאב שיניים יכול להתדרדר ולהחמיר אם מתעלמים ממנו, כך גם מצבו של העסק. בעל עסק לקינוחים ממרכז הארץ הגיע אליי כשהוא במצוקה כלכלית עמוקה: מינוסים שגדלו בקצב מסחרר וחוסר יכולת לייצר הכנסות שיכסו את ההוצאות. בהתחלה הוא היסס לקדם את העסק, מתוך אמונה שזה ידרוש תקציבי פרסום גדולים. מה שהוא לא הבין, זה שהוא לא צריך תקציבי פרסום גדולים – רק אסטרטגיה ממוקדת שתביא תוצאות מיידיות!
Building Photography
סיפור מהשטח על לקוח מתחום היבוא והשיווק של מכונות ותכשירי ניקיון, שסבל מחוסר יעילות בצוות. למרות שכולם נראו עסוקים, התברר שהרבה מהמאמץ הלך לשווא. לכן כינסנו את הצוות להדרכה מרוכזת עם דגש על התייעלות. מה קרה אחר כך? התוצאות לא איחרו לבוא!
Galaxy Space
בתקופה חלשה, כשכל הנתונים נראים נגדך, נראה שכל מאמץ שיווקי או מכירתי פשוט לא יעבוד. הנטייה היא להרים ידיים ולחכות שהסערה תחלוף… אבל כאן בדיוק מתחיל התפקיד שלי – להראות לך שגם בזמנים הכי קשים, יש דרכים להפוך את התקופה הקשה להזדמנות לצמיחה.
Purple Sky
ישבתי עם מנהלת עסק מתוסכלת, שחזרה והדגישה: “הסברתי לעובדת שלי מאה פעם, ועדיין היא עושה טעויות!” קשה ביותר לשכפל את המיומנות של מקצוען אמיתי למישהו אחר. הסבר בלבד לא מספיק כדי להפוך עובד למקצוען. גם לא מספיק רק להסתכל על מישהו אחר עושה את העבודה. אז מה כן עובד? איך אפשר להכשיר עובד כדי שיבצע את המשימה כמו שאתה בעל העסק היית עושה?
A Red and Blue Color Gradient
​אפשר להגיד בהחלט שבעיות תזרים אינן נפתרות כי לא מסתכלים לאמת ישירות בעיניים. בעלים של חברה שמספקת שירותים לתעשייה בהיקף של 30 מיליון ש״ח, פנה אלינו באקספדיטור מאיץ עסקים וביקש את עזרתי. הוא סיפר לי שהחברה מצויינת. שיש לחברה שני מפעלים במרכז הארץ ובדרום הארץ. שכמעט אף מתחרה לא מספק מוצרים באיכות שהם יודעים לספק….

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט