“השירות/מוצר שלך יקר לי מדי”

אנשי מכירות רבים נתקלים במשפט “השירות/מוצר שלך יקר מדי” ומיד מניחים שמדובר רק במחיר. אך האם באמת המחיר הוא הבעיה? או שאולי יש סיבות אחרות שמניעות את הלקוח לומר את זה? מה עומד מאחורי ההתנגדות הזו? במקום למהר ולהוריד מחירים, שווה לטפל בסיבה האמיתית להיסוסים.

לפני שנצלול למאמר עצמו…

איך סוגרים את העסקה בלי לרדת במחיר?

איך אפשר לטפל בלי להילחץ, בלי הנחות שאוכלות לך את הרווחים, ובלי לפספס את העסקה?

במדריך הקצר הזה תמצא גישה פשוטה, שאלות מדויקות לשאול, ודוגמאות שיעזרו לך להבין מה עובר ללקוח בראש ואיך להוביל אותו להחלטה נכונה.

פתרונות אמיתיים במקום גימיקים שיווקיים

רבים מבעלי העסקים רצים היום בחיפוש אחר פתרון או גימיק שיווקי כזה או אחר, כדי להגדיל את ההכנסות, או ללמוד דרכים חדשות לניהול זמן והגדלת התפוקה והרווחיות. 

אך במקרים רבים, כמו שלמדנו באקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ, מסתבר ששורש המחסום להתרחבות מצוי בכיוון אחר לגמרי, שאינו נראה לעין בקלות לבעל העסק. 

נראה שקיימות מגוון סיבות שונות, החוסמות צמיחה ותפוקה אמיתיות ומגבילות את החופש ומרחב התמרון של בעל העסק. 

צוות אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ סיפק ליווי ויעוץ עסקי בהיקף של מיליוני שקלים, והשקיע כ-369,000 ש”ח במעקב אחר התוצאות. 

הנה אחד הדברים שגילינו…

“השירות/מוצר שלך יקר לי מדי”

אנשי מכירות רבים נתקלים בהתנגדות של “יקר לי מדי” ומייחסים אותה למקור הלא נכון. 

לקוח שאומר לך “זה יקר לי מדי” בעצם אומר לך “לא הבנתי לגמרי את הערך האמיתי עבורי של מה שאתה מציע לי“. 

באחוז גבוה מאוד של המקרים מצאנו שאנשי המכירות מדלגים על הצעדים הראשונים של תהליך המכירה.

תהליך המכירה שעובד

בכל מכירה מוצלחת יש לעבור 4 שלבים, והטעות היא לעבור מהר מדי לצעד מספר 4 ולדלג על מספר 3 שבו מאתרים את הבעיה או הכאב שהלקוח רוצה לפתור ואת הסיבה שבגללה הלקוח ירצה לקנות. 

כשאנחנו עובדים עם אנשי מכירות, אנחנו מדריכים ומתרגלים אותם לבצע את ארבעת שלבי המכירה במומחיות נינוחה. כך שהם יכולים להציל ולסגור עסקאות שאחרים היו מפספסים בקלות.

אז שים לב כשאתה נתקל בהתנגדות הזו אצל לקוח פוטנציאלי, כי המשמעות שלה שונה ממה שאתה חושב…

אנחנו נעבור על כך יותר לעומק בסדנת המכירות הקרובה שלנו.

השגת לידים, טיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות

נמאס לך לפספס לידים כי אתה לא יודע איך לגשת ללקוח?

מתוסכל מכמות ההתנגדויות שמפרידות בינך לבין סגירת העסקה?

רוצה לדעת איך לסגור עסקאות כמו מקצוען אמיתי?

הצטרף אלינו לסדנת מכירות מעשית, כולל ידע, דוגמאות מהחיים ושפע של תרגול.

על מה נעבור בסדנה?

השגת לידים איכותיים

נלמד איך להפסיק לחפש לידים במקומות הלא נכונים ולהתחיל להשיג את הלקוחות שמוכנים לשלם. שיטות מתקדמות ליצירת לידים שמביאות תוצאות – כל פעם מחדש, בלי קשר לטרנדים.

טיפול בהתנגדויות

איך הופכים את ה”לא” ל”כן”. נלמד איך לשנות את הדרך בה הלקוחות חושבים על המוצר או השירות שלך.

איך לנווט את השיחה ולהשיג סגירה חלקה

כאן נכנסת אמנות סגירת העסקה: לדעת בדיוק איך להוביל בביטחון את השיחה להשגת התוצאה הרצויה לשני הצדדים.

לפרטים ובקשת הרשמה >>

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ


סיפור הצלחה מסדנה לאנשי מכירות

“נחמד לחדד את הדרך למקסום מכירות! החוויה של להיות בסדנה יחד עם החבר’ה מהעבודה, עושה עבודה נפלאה והאינטרקציה חיובית. אני אשמח להשתמש בחלק גדול של התהליכים לטובת קידום הסוכנים, המכירות והחברה שלנו. נהנתי מאד מהחינניות של המרצה! תודה רבה.”

תוכן עניינים

רוצה לקבל רעיונות שעוזרים לעשות סדר בעסק ומחזירים שליטה בזמן ובתזרים?

טיפים פרקטיים שאפשר ליישם:

להתמודדות עם עומס, לשיפור תהליכים, ולהגדלת הרווחים בפחות מאמץ.

כולל טעויות נפוצות שחובה להימנע מהן וכל הדברים שראינו שעובדים בשטח.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה

לבעלי עסקים שרוצים יותר חופש

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

מכונה לייצור רווחים

הופכים את העסק למכונה לייצור רווחים

הגיע הזמן לגלות מה באמת חוסם אותך, ולקבל מדריך מיידי וקצר לפריצה קדימה

מלא את השאלון וקבל גישה מיידית למדריך
“3 שיטות פשוטות להגדלת הרווחים בלי להשקיע שקל בפרסום”

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

  • שיווק הוא לא משחק של ניחושים, הוא משחק של הבנה עמוקה. דיוק = כסף. לכן קמפיינים מצליחים מבוססים על מסרים מדויקים. והרבה יותר קשה לדייק בלי קודם כל לדבר עם הלקוחות הפוטנציאלים עצמם. הנתונים בדשבורד שלך מספרים מה קרה (כמה לידים, כמה סגירות וכו׳). אבל הם לא מספרים למה זה קרה. אם אתה לא מדבר עם קהל היעד שלך, אתה מנחש. ואם אתה מנחש, אתה מפסיד כסף.
  • יש הרגלים שאנחנו אפילו לא מחשיבים כהרגלים. כמו למשל התעסקות כמעט אובססיבית בהפרעות אוטומטיות שאנחנו בעצמנו אישרנו, התרגלנו אליהן, והפכנו לחלק בלתי נפרד מהיומיום שלנו. עוד פינג מהטלפון, תזכורת מהאפליקציה, נוטיפיקציה שמקפצת על המסך. אנחנו לא באמת חושבים על זה, לפעמים רק “מעיפים” וממשיכים הלאה. אבל מה אם כל זה לא באמת “נעלם” כשמעיפים אותו אלא גובה מחיר מנטלי אמיתי?
  • בעל עסק אחד, עסוק. ממש עסוק. אין לו זמן לאכול, אין לו זמן לעצור, אין לו זמן לעצמו. אז הוא ממשיך לרוץ על אוטומט, על מיכל דלק כמעט ריק. מה קורה אז? הראש נהיה פחות חד, הגוף מתעייף והוא מתפקד הרבה הרבה פחות טוב. וככה בדיוק מתחיל המעגל הכי שוחק שיש: עומס שמוביל להזנחה עצמית, שמובילה לעצבנות, שמובילה לתפקוד מקרטע, וחוזר חלילה…
  • קונפליקטים, עצבים ואי-הבנות… כל עסק מכיר את זה מקרוב, אבל לא תמיד יודעים איך לפתור את זה. לפעמים הבעיות הגדולות בעסק לא נמצאות בתקציב, בשיווק, או בתוכנית העסקית, אלא בין האנשים עצמם. כשאי אפשר לדבר, כשכל מילה נדחית, כשכל שיחה הופכת למאבק. העבודה לא באמת מתקדמת, ההחלטות נמרחות, והאווירה במשרד מרגישה כמו שדה מוקשים. במאמר הזה אני רוצה לשתף בשני מקרים אמיתיים שיצא לנו לפגוש מקרוב, ומה עשינו בפועל כדי להרגיע את הרוחות ולהחזיר את השקט.
  • רוב בעלי העסקים מתמחרים נמוך מדי לא בגלל שהלקוחות לא יכולים לשלם, אלא בגלל שהם עצמם לא מרגישים בטוחים לבקש יותר. הם מציבים מחיר נמוך כי בראש שלהם מתנגן המשפט: “מי בכלל ישלם לי את זה?”. לכן בפועל, המחיר שאתה קובע לא משקף את התקציב של הלקוח אלא את רמת הביטחון שלך בעצמך ובמה שאתה מציע.
  • יש פקקים שאתה פשוט לא יכול להתחמק מהם, אבל יש גם פקקים אחרים, שאתה כן יכול לעקוף. הדרך לעשות את זה בעסקים היא במקום לטפל בסימפטומים (שזו כמובן עבודה א-י-נ-ס-ו-פ-י-ת), לפתור ישירות את צוואר הבקבוק. בהרבה מקרים (ובאופן לא מפתיע) הפתרון האפקטיבי ביותר יהיה לעיתים במקום שהכי לא נעים לגעת בו. אבל דווקא שם ההשפעה הכי גדולה. כי ברגע שאתה פותר את מה שבאמת מעכב אותך, הרבה דברים אחרים מסתדרים כמעט מעצמם…
  • כמה בעלי עסקים אתה מכיר שבנו אימפריה מזה שחסכו? לעומת כאלה שבנו מערכת שמכניסה פי כמה? כי מה יביא אותך יותר רחוק, לחסוך עוד 300 שקל או להכניס עוד 30,000? יש פה עניין של התכווצות לעומת התרחבות. אז כן, חסכון זה טוב ויפה, אבל בוא נדבר על איך באמת עושים כסף.

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט