בעל מוסך שלו ייעצתי לקח את עבודתו ברצינות רבה. הוא היה משקיע מעל ומעבר בכל מכונית שטופלה אצלו במוסך ועשה זאת מכל הלב.
האמת האכזרית היתה, שלא משנה כמה טובה ויסודית היתה העבודה – רוב האנשים שקיבלו את המכונית שלהם חזרה, שמחו שהיא נוסעת ולא הקדישו מחשבה נוספת לטיב ורמת ההשקעה שנעשתה.
אפשר לומר שלמרות העבודה המעולה שעשה – יחסי הציבור שלו לקו בחסר. התוצאה היתה חוסר ניצול מקסימלי של פוטנציאל השירות של המוסך.
לכן זה מה שעשינו…
טיפול
בעקבות עבודה שעשיתי עם בעל המוסך על כישורי התקשורת שלו, הוא התחיל להתעניין יותר בלקוחות עצמם. במקום לייגע אותם בפרטים יבשים על הטיפול ברכב, הוא וידא שהם יוצאים מרוצים ושהרכב מתפקד כראוי.
עבדנו ביחד ותרגלנו עד שהגיע לרמה גבוהה של מיומנות ויכל לעשות זאת בקלות.
תוצאות
שביעות הרצון של הלקוחות עלתה והם חזרו אליו בצורה שוטפת. הם גם המליצו על המוסך למכרים וחברים וכך כמות הכניסות למוסך עלתה בעשרות אחוזים.
זו רק דוגמה אחת לאיך שימוש נכון בכלי אחד מתוך ארגז הכלים שעומד לרשותנו מביא לעלייה, ועוד מכיוון פחות צפוי.
כמובן שחשוב לדעת איך משתמשים בכלים האלה נכון, אחרת אפשר להשקיע ולהשקיע אבל לא לקבל את התוצאות המצופות (והרצויות).
בוא תקבל תובנות וכלים מעשיים על הנושא בוובינר הקרוב.
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
איך למצוא עובדים טובים ולדעת לנהל אותם כך שהעסק מתקתק? (אפילו כשאתה לא שם!)
הבעיות מתנקזות מהעובדים אליך כמנהל, והכל נופל עליך?
נתקל בקשיים לגייס עובדים שיעשו את העבודה טוב כמוך, ויאפשרו לך להתרחב?
סדנת גיוס עובדים טובים וניהול יעיל של כוח אדם
בוא ללמוד ולתרגל:
איך להשיג עובדים חדשים שהם: מוכשרים, רציניים, לא מבזבזים את זמנך, מוכנים להגדיל ראש וללמוד?
איך לארגן את העסק כקבוצה אמיתית, לשפר את כוח האדם הקיים, את ביצועיו ואת המוטיבציה שלו?