לעשות סדר עוזר להכניס יותר כסף?
לעתים הטיפול האפקטיבי מגיע מכיוון לא צפוי.
מתי פעם אחרונה עשית סדר?
בפגישת היכרות עם קבלן שהתחלתי לייעץ לו, עלה שההכנסות היו מעטות והוא היה מאוד מוטרד.
אשתו הסבה את תשומת ליבי לאי הסדר ברכב שלו. היינו צריכים להעלות את ההכנסות במהירות, והטיפול התחיל מכיוון מאוד לא צפוי מבחינתו.
זה מה שעשינו…
טיפול
הפרוייקט הראשון היה לגשת לרכב שמשמש אותו מרבית היום, ולסדר ולנקות אותו באופן יסודי.
כשהגענו למכונית ראיתי שאשתו לא הגזימה. בתוך הרכב היו ערימות של פריטים, ניירות וחלקי כלי עבודה. על לוח השעונים היו ערימות של מחברות.
מרוב בלאגן אי אפשר היה לראות את הרצפה.
חוסר השליטה היה בולט מאוד. נראה היה שהבלאגן הוא לא רק ברכב אלא גם אצלו בראש.
לשם היעילות, החננו את הרכב על יד פח זבל והתחלנו בעבודה. עבדנו באופן שיטתי כשאנחנו לוקחים כל פריט ומטפלים בו מייד.
מה שהצריך תשומת לב נוספת, תועד ב״רשימת מטלות לביצוע״, כך שלא יזנח.
לאחר 45 דקות של עבודה מאומצת הוצאנו שקיות זבל רבות וגילינו שלרכב יש רצפה!
במהלך העבודה מצאנו הצעות מחיר אבודות שנזנחו ועוד הרבה פריטים חיוניים שאבדו בערימות הזבל.
הוא הודה בפניי שבכל פעם שלקוח פוטנציאלי רצה לנסוע איתו, הוא התחמק בגלל הבלאגן, וכך פספס עבודות.
תוצאות
מפעולת הניקיון והארגון עלו אצלו המורל ותחושת הגאווה.
נמצאו הצעות מחיר שנזנחו, שהוא היה בטוח שהן כבר לא רלוונטיות. לאחר שדרבנתי אותו, הוא התקשר וכך נקבעו פגישות מכירה חדשות.
אשתו כמובן שמחה מאוד מהסדר והניקיון וגם ממצב הרוח המרומם.
והעיקר – כשהמשכנו להכניס סדר וארגון באזור, סכום המכירות זינק פי 7 בחודש הבא.
לסיכום, כשהמורל אינו גבוה מספיק, התבונן מסביב וראה מה אפשר לארגן טוב יותר. התוצאות לא יאחרו לבוא.
לעתים הטיפול האפקטיבי מגיע מכיוון לא צפוי. היית רוצה לקבל תוכנית עבודה מותאמת אישית על סמך ניתוח מדויק של המצב בעסק?
מלא עכשיו את שאלון הניתוח העסקי ושריין זמן לקבלת תוצאות הניתוח.
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
העסק מדשדש במקום?
גלה את 7 השגיאות שמונעות ממך להרוויח יותר! הורד עכשיו את המדריך שיעשה לך סדר.
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״