מה הקשר בין תירס לשיווק ומכירות?
כמה פעמים אני שומע מבעלי עסקים – ״פרסמנו, וזה לא עזר״. אולי הסיפור על התירס יתן לך את הסיבה למה…
סיפור קצר:
פעם נסענו כל המשפחה לטיול צפונה.
ראינו שלט “תירס – עוד 700 מטר”.
עלה רעיון לעצור לקחת תירס – וירדנו מזה כי רצינו להגיע לחופשה.
המשכנו קצת, וראינו שלט “תירס – עוד 500 מטר”.
שוב עלה הרעיון, הפעם כבר טיפה חזק יותר מול הרצון להגיע לחופשה, אך רובנו היינו בעד להמשיך ולא לעצור.
ואז… ראינו שלט – “תירס עוד 300 מטר”.
כעת כבר ממש שקלנו בחיוב לעצור. הרוב כבר היה בעד. אך אנחנו במהירות של 90 קמ”ש.
ואז!! ראינו שלט – “תירס עוד 200 מטר”. הפעם כבר היה מי שהציע לנהג – כדאי שתתחיל להאט כדי שנוכל לעצור ליד ולראות אם לקנות.
אבל אז, אחרי 100 מטר נוספים ראינו שלט מפתיע בטירוף. היה כתוב עליו:
“תירס עוד 100 מטר. עצור, קנה וסע שמח”.
כמו שאולי כבר ניחשת – עצרנו וקנינו. התירס היה טעים ומאוד נהננו בחופשה.
אז איך זה קשור לשיווק ולמכירות?
ביחסי ציבור, קידום ושיווק – חובה לחזור על המסר.
זה צריך לחדור את כל הסחות הדעת, כדי להשיג את תשומת ליבו של מישהו ולגרום לו להתעניין ולבצע פעולה.
אז בפעם הבאה שאתה מתכוון לפרסם משהו, בנה מראש תוכנית של חזרה על המסר. כי אם בפעם הראשונה והשנייה לא הייתה תגובה מספקת, אז כנראה היא תגיע בפעם השלישית.
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
העסק מדשדש במקום?
גלה את 7 השגיאות שמונעות ממך להרוויח יותר! הורד עכשיו את המדריך שיעשה לך סדר.
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״