לא תראה תוצאות בלי זה

אתה לא חייב עוד תקציב. אתה גם לא חייב להיות מקורי כל פעם מחדש. אבל יש משהו אחד שאם תחסיר אותו שום דבר אחר לא באמת יעבוד. מה זה? בוא נגיד שזה ההבדל בין עסק שאנשים זוכרים לעסק שאנשים מדפדפים הלאה. וזה גם יכול להיות ההבדל בין “מדי פעם מגיע איזה לקוח” לבין “אני סוגר עבודה חודשים קדימה”.

לפני שנצלול למאמר עצמו…

מדריך

פתחת עסק כדי לזכות בחופש אבל גילית שרק הכנסת את עצמך לעבודת פרך תובענית? במקום ליהנות מהחיים, אתה כבול לשוטף, לכיבוי שריפות ולמאות משימות שלא נגמרות?

במיוחד עבורך: המדריך שיעזור לך להפוך בעיות כרוניות בעסק לסיסטם שעובד לבד

רוצה עוד לקוחות? רוצה שהעסק יכניס יותר, שתוכל לבחור את הלקוחות שלך, שלא תרגיש שאתה רודף אחרי כל עסקה?

אז בוא נשאל רגע שאלה פשוטה –

אם לקוח פוטנציאלי לא שומע ממך, לא רואה אותך, לא נזכר בך – למה שהוא יחשוב עליך כשיגיע הרגע לקנות?

אתה יודע את התשובה. הוא לא…

ואם אתה עושה פוסט רק כשיש לך השראה, אם אתה שולח ניוזלטר רק כשנזכרת, אם אתה עוצר באמצע כי “זה לא הביא מספיק לידים”… מה יגרום להם לזכור אותך אם אתה לא מזכיר את עצמך?

עקביות בשיווק חכם זו הדרך להכניס כסף קבוע, להגדיל את הרווחים ולבנות שם שזוכרים.

אז בוא נסכם את זה ככה:

  • רוצה יותר לקוחות? תדאג שהם יכירו אותך.
  • רוצה שיכירו אותך? תופיע שוב ושוב.
  • רוצה להופיע שוב ושוב? תהיה עקבי.

זה אולי נשמע כמו קלישאה, אבל הנה למה זה כל כך חשוב. אלו חמש הסיבות שבגללן מי שמתמיד הוא גם זה שקוצר את הפירות:

אז למה זה כל כך משנה אם אתה עקבי או לא?

1. חיזוק מודעות המותג

כשאתה מופיע שוב ושוב בפני קהל היעד שלך, הם זוכרים אותך. לקוחות רואים את העסק שוב ושוב, ובסופו של דבר כשהם צריכים את המוצר או השירות שלך, אתה הראשון שעולה בראשם.

2. ביסוס אמון ויציבות

עקביות מראה שאתה רציני ואמין. לקוחות פוטנציאליים מרגישים שהם יכולים לסמוך עליך לאורך זמן, כי אתה שם, זמין ונגיש.

3. שיפור תוצאות בטווח הארוך

קידום הוא כמו אפקט של כדור שלג: ככל שאתה ממשיך בפעולות הקידום באופן קבוע, האפקט המצטבר מביא לתוצאות חזקות הרבה יותר, והרבה פחות מאמץ נדרש בכל פעולה עתידית.

4. יתרון תחרותי משמעותי

רוב המתחרים אינם עקביים לאורך זמן. הם מתחילים בהתלהבות, אבל מפסיקים מהר. כשאתה ממשיך קדימה בעקביות, אתה משאיר אותם מאחור.

5. אופטימיזציה ושיפור מתמשך

כשאתה מקדם באופן עקבי, אתה יכול למדוד תוצאות, לנתח אותן, ולהשתפר באופן קבוע. זה מאפשר לך להבין מה עובד יותר טוב ומה פחות, ולשפר את הקידום שלך באופן מתמיד.


בסופו של דבר, עקביות בקידום היא כמו השקיה של עץ צעיר. כדי שהעץ יצמח, יתפתח וייתן פירות לאורך זמן, חייבים להשקות אותו באופן סדיר. כך גם העסק שלך. 

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ

תוכן עניינים

רוצה לקבל רעיונות שעוזרים לעשות סדר בעסק ומחזירים שליטה בזמן ובתזרים?

טיפים פרקטיים שאפשר ליישם:

להתמודדות עם עומס, לשיפור תהליכים, ולהגדלת הרווחים בפחות מאמץ.

כולל טעויות נפוצות שחובה להימנע מהן וכל הדברים שראינו שעובדים בשטח.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה

לבעלי עסקים שרוצים יותר חופש

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

מכונה לייצור רווחים

הופכים את העסק למכונה לייצור רווחים

הגיע הזמן לגלות מה באמת חוסם אותך, ולקבל מדריך מיידי וקצר לפריצה קדימה

מלא את השאלון וקבל גישה מיידית למדריך
“3 שיטות פשוטות להגדלת הרווחים בלי להשקיע שקל בפרסום”

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

  • אתה עובד עד מאוחר, מתקן טעויות של העובדים, מתנצל ללקוחות שקיבלו שירות לקוי, וכל פעם מחדש שואל את עצמך “למה אף אחד כאן לא עושה את העבודה כמו שצריך? כמוני?” אתה חושב שזה מובן מאליו, מסביר, אולי אפילו מתרגז, ושום דבר לא משתנה. אז איך לוקחים את הגאונות שבראש שלך ומכניסים אותה לראש של כל אחד מהעובדים שלך?
  • בוקר רגיל בעסק. אתה מגיע למשרד, מדליק את המחשב, ופתאום מסך שחור. אתה מנסה במחשב השני, השלישי, הרביעי. כולם מתים. תוך 24 שעות, חמישה מחשבים עיקריים הפכו לערימת מתכת חסרת תועלת. כל המידע השיווקי, הזדמנויות עסקיות, מסמכי מכירות, נתוני לקוחות – התאדה. פשוט נעלם. זה לא סיוט תיאורטי, זה קרה לעסק אמיתי…
  • יש משהו משתק בבעיה גדולה. היא תופסת את כל המרחב המנטלי וגורמת לנו להרגיש חסרי אונים. אבל מה שגיליתי לאורך שנות עבודתי עם עסקים ומנהלים, זה שלרוב הבעיה היא לא הבעיה עצמה, אלא הדרך שבה אנחנו מסתכלים עליה. כי האמת היא שבעיות גדולות הן אשליה אופטית. הן נראות גדולות רק כשמסתכלים עליהן מרחוק, כגוש אחד…
  • לפעמים אנשים לא מזהים מה הבעיה, אפילו כשהיא ממש מול הפנים שלהם. לא בגלל שהם טיפשים, אלא כי הם פשוט לא יודעים איך הדבר כן אמור להיראות. בעסקים זה קורה כל הזמן: המכירות לא מתרוממות, אנשי המכירות נותנים הסברים שנשמעים להם הגיוניים (“בקיץ כולם בים, אין למי למכור”), אבל שום דבר לא משתנה. למה? כי אתה שומע תירוצים במקום לזהות את הבעיה האמיתית.
  • הרבה אנשי המכירות חיים באותה מלכודת: משקיעים זמן בשיחה, בונים קשר עם הלקוח, מציגים את הפתרון, ואז מגיע הרגע הגדול. הם מציגים את המחיר, ופתאום הכל קורס. “זה יקר לי”, “אני צריך לחשוב על זה”, “אחזור אליך”… ההתנגדויות מגיעות כמו גל צונמי. אבל מה אם אומר לך שאת רוב ההתנגדויות אפשר למנוע לגמרי? שהבעיה האמיתית היא לא בתשובות שלך, אלא בסדר הפעולות?
  • בחלק א׳ תיארתי איך במקום להתחרות על תכונות ומחירים, בחרתי לעמוד לצד הלקוח ולעזור לו להבין את המורכבות האמיתית של הפרויקט. כך הפכתי מספק פוטנציאלי לבן ברית מהימן. אבל מה עושים אחרי שרכשת את אמונו? איך מעבירים את הלקוח מהבנת הבעיה לקבלת פתרון שהוא פי 10 יותר יקר מכל מה שהציעו המתחרים?
  • לפעמים במכירה הדבר הכי חכם הוא דווקא לא לנסות להרשים. בפרויקט הראשון שלי מול אחד הבנקים הגדולים, בזמן שהמתחרים הציפו את הלקוח במצגות והבטחות נוצצות, בחרתי ללכת בכיוון אחר לגמרי. לא נתתי לרעיון ש”זה בלתי אפשרי” לעצור אותי, והבחירה הזו פתחה לי דלת לסגירה שהמתחרים אפילו לא חלמו עליה.

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט