מה הדבר החשוב ביותר במכירות, שמתחיל עוד לפני שנפגשים עם הלקוח?

יש דבר קריטי שכל איש מכירות שרוצה לשפר את אחוזי הסגירה שלו חייב לעשות לפני שהוא נכנס ל”זירה”. זה לא רק עניין של להציג את הדברים נכון או להכיר את המוצר לפרטי פרטים, אלא משהו עמוק ובסיסי יותר, שמתחיל הרבה לפני שהשיחה עם הלקוח בכלל מתחילה.

לפני שנצלול למאמר עצמו…

מדריך

פתחת עסק כדי לזכות בחופש אבל גילית שרק הכנסת את עצמך לעבודת פרך תובענית? במקום ליהנות מהחיים, אתה כבול לשוטף, לכיבוי שריפות ולמאות משימות שלא נגמרות?

במיוחד עבורך: המדריך שיעזור לך להפוך בעיות כרוניות בעסק לסיסטם שעובד לבד

חשיבה חיובית זה דבר “משעשע”.

ראית פעם מתאגרף, שנכנס לקרב בזירה רק עם חשיבה חיובית, בלי אימון מתאים?

מה הדבר שנדרש עוד הרבה לפני כניסה לזירה?

מה שנדרש הוא: הכנה!

ולמרות זאת, יש אינספור בעלי עסקים, ואנשי מכירות, שנכנסים לזירת המכירה, עם תקווה שזה יסתדר איכשהו…

מתאגרף שנכנס לקרב מקצועי, ללא אימונים מפרכים, בלי לשפר את מהירות התגובה שלו, בלי ללמוד מהלכים של יריבים ואיך לטפל בהם – הוא חסר אחריות מינימלית וצפוי להפסיד.

אם אינך מתרגל טיפול בהתנגדויות כדרך קבע, אם אינך מתכונן לכל מקרה ומתרגל מה בדיוק המוצר שעליך להציע… למה להתפלא אם מצאת את עצמך ללא סגירה?

וישנו נתון חשוב שעליך לקחת בחשבון…

מצבו הרגשי של איש המכירות משפיע על תוצאות שיחת המכירה!

המצב הרגשי של איש המכירות הוא כמו הדלק במנוע של תהליך המכירה. כשאיש מכירות מרגיש מתוסכל או חסר ביטחון, זה משנה את הדרך שבה מתקשר עם הלקוח.

אתה בטח מכיר את זה – כשאתה מרגיש לא במיטבך, קשה באמת לשכנע מישהו במשהו.

התסכול מאי הצלחה במכירות יכול להוביל לגישה שלילית, לחשש מקבלת “לא” נוסף, ולשיחות מכירה פחות אנרגטיות. העניין הוא שהלקוחות מרגישים את זה. אם איש המכירות לא מקרין בטחון בעצמו ובמוצר, הלקוח קולט את זה ויהסס לסגור.

שים לב שמיומנות המכירות וכישלונות העבר של איש מכירות משפיעים מאוד על גישתו ועל תהליך המכירה שלו.

לכן הבנת ארבעת השלבים בכל מכירה מוצלחת, ותרגולם עד להשגת מיומנות ובטחון אישי גבוהים, עושים הבדל כל כך עצום באחוזי הסגירה.

למה שלא תכין את עצמך (ואת אנשי המכירות שלך), ברמה מצוינת כבר עכשיו לקראת כל המכירות הבאות?

הירשם להדרכה שלנו לאנשי מכירות – באופן עובדתי, בוגרי ההדרכה העלו את המכירות שלהם ב-20%-50% תוך שבועות בודדים בלבד!

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ


סיפור הצלחה

מ.י. בעל רשת חנויות
״הגעתי לאקספדיטור כשחיפשתי ברשת דרכים להגדלת ההכנסות של העסק, התמודדות עם עובדים, ויצירת מצב שאני אנהל את העסק ולא ההפך. 

נפגשתי עם עפר והרגשתי שהוא יודע על מה אני מדבר. התחלנו לעבוד והצבנו רף גבוה – הכפלת ההכנסות בעסק תוך שנה וניהול יעיל יותר של העסק. 

התחלנו לעבוד, ואחרי שלושה חודשים חלה עלייה במחזור המכירות ב-15-20%. בנוסף קיבלתי כלים מדויקים איך להפעיל את העסק, לגייס ולפקח על העובדים ולקדם את העסק באופן קבוע.

לסיכום, מצאתי אצל עפר ידע נרחב בכל ההיבטים הקשורים לעסק, החל מניהול פיננסי, דרך ניהול  וקידום, ועד גיוס עובדים ויחסי אנוש.״

תוכן עניינים

רוצה לקבל רעיונות שעוזרים לעשות סדר בעסק ומחזירים שליטה בזמן ובתזרים?

טיפים פרקטיים שאפשר ליישם:

להתמודדות עם עומס, לשיפור תהליכים, ולהגדלת הרווחים בפחות מאמץ.

כולל טעויות נפוצות שחובה להימנע מהן וכל הדברים שראינו שעובדים בשטח.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה

לבעלי עסקים שרוצים יותר חופש

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

מכונה לייצור רווחים

הופכים את העסק למכונה לייצור רווחים

הגיע הזמן לגלות מה באמת חוסם אותך, ולקבל מדריך מיידי וקצר לפריצה קדימה

מלא את השאלון וקבל גישה מיידית למדריך
“3 שיטות פשוטות להגדלת הרווחים בלי להשקיע שקל בפרסום”

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

  • אם אתה רק מנהל את העסק ולא מקדם אותו, אתה אף פעם לא תתקדם. אני נתקל בזה שוב ושוב בשיחות עם בעלי עסקים: יום שלם עובר על ניהול שוטף, טיפול בלקוחות, בעיות, מיילים, ואיכשהו אין פעילות שבאמת מיועדת לגרום ליותר אנשים לדעת שאתה קיים. ואז נגמר החודש, והם שואלים את עצמם למה אין התקדמות. כי בסוף גם העסק הכי טוב לא יגדל אם אף אחד חדש לא שומע עליו!
  • השאלה הזו עלתה בשיחה שניהלתי לפני שנים עם בעל עסק, אדם חביב בן 56 שחווה תקופה קשה והרגיש כבוי כמעט לחלוטין. הוא הוריד את המדריך שלי כי חיפש דרך לשנות משהו, אבל ככל שהעמקנו בשיחה אפשר היה לשמוע שנים של עייפות מצטברת, כאילו המנוע הפנימי שלו נתקע ולא הצליח להתניע שוב. השילוב בין הנסיבות הקשות לבין השגרה השוחקת השאיר אותו בלי כיוון ובלי אמונה שהוא מסוגל לשנות את המציאות שלו. אז איך מוצאים מוטיבציה ואת היכולת לקום מחדש אחרי תקופה כזו, ואיך מחזירים את הכוח לפעול?
  • בכל תהליך מכירה יש גורמים נראים לעין: מחירים, תנאים, צרכים, תזמון. אבל יש גם גורמים שלא מדברים עליהם מספיק, כאלה שמתנהלים “מאחורי הקלעים” ומשפיעים באופן משמעותי על התוצאה. אחד מהם חוזר על עצמו שוב ושוב בשיחות שמסתיימות בהפסד…
  • מה אני עושה כשאני נכנס לעסק שיש בו ייצור, ואנחנו כבר יודעים שיש בו חוסר יעילות? התשובה אולי תפתיע אותך, כי זה לא מה שרוב האנשים עושים. בדרך כלל בעלי עסקים ישר קופצים פנימה: מתחילים לנתח תהליכים, לבדוק עובדים, לחשוב איך לסדר את הדברים מבפנים. זה נשמע הגיוני, נכון? הרי אם המערכת לא יעילה, צריך לתקן אותה! רק שזה לא עובד ככה… לא כי זה משהו שלא חשוב לעשות, אלא כי זה לא הדבר הראשון שאתה צריך לעשות. יש משהו קריטי שקודם לזה. וזה בדיוק מה שאני הולך להסביר בסרטון הבא.
  • אחד הרגעים הכי מסוכנים בעסק הוא כשאתה מחליט לוותר אחרי שלושה כישלונות, או קופץ למסקנות מהר מדי אחרי הצלחה אחת. אנחנו רוצים תשובות מהר, ואנחנו רוצים לדעת אם משהו עובד או לא עובד כבר אחרי ניסיון אחד או שניים. אבל יש עיקרון מתמטי פשוט שמראה מתי התוצאות שלך לא בהכרח מייצגות את המציאות. זה לא עניין של מזל או אמונה, אלא מתמטיקה טהורה שכל בעל עסק חייב להכיר.
  • כשאתה מנסה למכור משהו ונתקל בהתנגדות, הנטייה הראשונה היא לחשוב שהמחיר לא מספיק טוב, או שאתה לא מספיק משכנע. בינתיים, יש עסקים שלקוחות פשוט מתקשרים אליהם ואומרים “אני רוצה לקנות”, בלי התלבטויות ובלי ויכוחים על המחיר. מה הסוד שלהם?
  • קרה לך שניסית לקבוע פגישה אבל נעצרת כבר בשלב הראשון? אתה מתקשר, מציג את עצמך, ואז שומע את המשפט הידוע: “תשאיר פרטים, נחזור אליך”. ואז… כלום. אף אחד לא חוזר. בהרבה מקרים זה לא קשור אליך או למה שאתה מציע אלא לאופן שבו ניגשת לשיחה. כי עוד לפני שתצליח להגיע למנהל, יש אדם אחד שעליך לדעת לדבר איתו נכון: המזכירה.
  • תאר לעצמך שאתה רופא בחדר מיון, ומטופל נכנס עם יד שבורה. אתה מסביר לו שהוא צריך גבס, הוא אומר “אני אחשוב על זה”, והולך. האם תיתן לו ללכת ככה? כנראה שלא, כי אתה יודע שבלי טיפול המצב רק יחמיר. עכשיו תחשוב על העסק שלך: אם הגעת למסקנה שאתה יכול לעזור ללקוח לפתור בעיה אמיתית, למה שהמפגש הראשון יהיה גם האחרון? היום דיברתי עם בעל עסק שאמר לי בגאווה: “אני מתקשר פעם אחת בלבד, ואחר כך לעולם לא יותר”. מתברר שהאמונה הזו, שנשמעת כל כך “הגיונית ומכבדת”, היא בדיוק מה שמונע מהעסק שלו לצמוח, ומהלקוחות שלו לקבל את מה שהם באמת צריכים.
  • כולנו רוצים להצליח. למכור יותר, לנהל טוב יותר, להצליח מבחינה אישית, משפחתית, עסקית וחברתית. אבל מאחורי כל הצלחה אמיתית, מסתתרת מיומנות אחת, שאיכות השליטה שלך בה היא זו שקובעת עד כמה תגיע לתוצאות ועד כמה תצליח לגרום לעולם להגיב למה שיש לך לומר.

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט