איך לפנות ללקוחות חדשים?

מחפש דרך לשדרג את ההכנסות באופן מיידי? מה דעתך על אסטרטגיה מוכחת לגלות בדיוק מה לקוחות מחפשים ולגרום להם להגיב ולפנות אליך בעצמם? סיפורו של בעל עסק שהצליח למשוך עסקאות בשווי עשרות אלפי שקלים תוך זמן קצר – והכול תוך שימוש בנוסחה פשוטה.

לפני שנצלול למאמר עצמו…

מדריך

פתחת עסק כדי לזכות בחופש אבל גילית שרק הכנסת את עצמך לעבודת פרך תובענית? במקום ליהנות מהחיים, אתה כבול לשוטף, לכיבוי שריפות ולמאות משימות שלא נגמרות?

במיוחד עבורך: המדריך שיעזור לך להפוך בעיות כרוניות בעסק לסיסטם שעובד לבד

אם אתה רוצה להגדיל את ההכנסות ממש עכשיו, הירשם לוובינר הקרוב, בו נחשוף נוסחה מנצחת להשגת לקוחות חדשים וסגירת עסקאות רווחיות.

>> לפרטים והרשמה

בוובינר נעבור על מידע חשוב ושימושי בנושא. אבל הנה דוגמה אחת לעד כמה הידע הזה עוצמתי, ואיך שימוש נכון בו הביא לקוחות פוטנציאליים חדשים עם עסקאות בהיקף של עשרות אלפי שקלים. והכל תוך פחות משבוע…

ככה התחלנו

בעל עסק העוסק בשיווק חומרי בניין פנה אלי כדי שאעזור לו להרחיב את הפעילות העסקית שלו.

אני תמיד תומך בפעילות קידום גדולה ככל הניתן. אז התבייתנו על קהל יעד מסוים שיש אפשרות שהם קשורים לנושאי בנייה ברחבי הארץ.

בתור פעולה ראשונה, הנחתי אותו לאסוף ולהרכיב רשימת נמענים בקטגוריה זו. הוא עשה זאת.

יופי, יש רשימת נמענים. אבל מה עכשיו? איך פונים לכל האנשים האלה?

​הטעות הגדולה

השגיאה הנפוצה היא לחשוב שאתה יודע מה הלקוחות רוצים. כתוצאה מזה אתה עלול לפספס לקוחות פוטנציאלים שהצורך שלהם הוא בכלל אחר.

כדי לפתור זאת השתמשנו בנוסחה מוכחת.

חשוב להבין שלפני שיצרת קשר עם לקוחות פוטנציאלים חדשים, אתה לא קיים עבורם עדיין, והם לא קיימים עבורך כלקוחות. ישנה נוסחה שמטפלת במצב הזה ופשוט פעלנו על פיה.

זוהי נוסחה פשוטה שעוזרת לגלות בדיוק מה הלקוחות הפוטנציאליים שלך רוצים או צריכים. כשפועלים לפי הצעדים שלה, אתה לא מגשש באפלה אלא יודע למה הלקוח מצפה ולכן יכול לשווק ולספק זאת.

עזרתי לבעל העסק לפעול לפי הנוסחה, והתוצאות לא אחרו לבוא:

בתור התחלה שלחנו 400 מכתבים ותוך פחות משבוע הגיעו תגובות של שישה מתעניינים, כששניים מהם דיברו על עסקאות ממשיות בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

חשוב לציין כי יחס של 6 תגובות ל-400 פניות תוך שבוע הוא יחס מצויין.

אותו מכתב ממשיך להישלח לקהלי יעד נוספים והפניות ממתעניינים ממשיכות לזרום גם שבועות לאחר המשלוח.

אשמח לחלוק גם אתך את הידע בנושא הזה.

הירשם לוובינר הקרוב ונוכל להפשיל שרוולים ולגשת לעבודה!

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ​

תוכן עניינים

רוצה לקבל רעיונות שעוזרים לעשות סדר בעסק ומחזירים שליטה בזמן ובתזרים?

טיפים פרקטיים שאפשר ליישם:

להתמודדות עם עומס, לשיפור תהליכים, ולהגדלת הרווחים בפחות מאמץ.

כולל טעויות נפוצות שחובה להימנע מהן וכל הדברים שראינו שעובדים בשטח.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה

לבעלי עסקים שרוצים יותר חופש

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

מכונה לייצור רווחים

הופכים את העסק למכונה לייצור רווחים

הגיע הזמן לגלות מה באמת חוסם אותך, ולקבל מדריך מיידי וקצר לפריצה קדימה

מלא את השאלון וקבל גישה מיידית למדריך
“3 שיטות פשוטות להגדלת הרווחים בלי להשקיע שקל בפרסום”

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

  • אתה עובד עד מאוחר, מתקן טעויות של העובדים, מתנצל ללקוחות שקיבלו שירות לקוי, וכל פעם מחדש שואל את עצמך “למה אף אחד כאן לא עושה את העבודה כמו שצריך? כמוני?” אתה חושב שזה מובן מאליו, מסביר, אולי אפילו מתרגז, ושום דבר לא משתנה. אז איך לוקחים את הגאונות שבראש שלך ומכניסים אותה לראש של כל אחד מהעובדים שלך?
  • בוקר רגיל בעסק. אתה מגיע למשרד, מדליק את המחשב, ופתאום מסך שחור. אתה מנסה במחשב השני, השלישי, הרביעי. כולם מתים. תוך 24 שעות, חמישה מחשבים עיקריים הפכו לערימת מתכת חסרת תועלת. כל המידע השיווקי, הזדמנויות עסקיות, מסמכי מכירות, נתוני לקוחות – התאדה. פשוט נעלם. זה לא סיוט תיאורטי, זה קרה לעסק אמיתי…
  • יש משהו משתק בבעיה גדולה. היא תופסת את כל המרחב המנטלי וגורמת לנו להרגיש חסרי אונים. אבל מה שגיליתי לאורך שנות עבודתי עם עסקים ומנהלים, זה שלרוב הבעיה היא לא הבעיה עצמה, אלא הדרך שבה אנחנו מסתכלים עליה. כי האמת היא שבעיות גדולות הן אשליה אופטית. הן נראות גדולות רק כשמסתכלים עליהן מרחוק, כגוש אחד…
  • לפעמים אנשים לא מזהים מה הבעיה, אפילו כשהיא ממש מול הפנים שלהם. לא בגלל שהם טיפשים, אלא כי הם פשוט לא יודעים איך הדבר כן אמור להיראות. בעסקים זה קורה כל הזמן: המכירות לא מתרוממות, אנשי המכירות נותנים הסברים שנשמעים להם הגיוניים (“בקיץ כולם בים, אין למי למכור”), אבל שום דבר לא משתנה. למה? כי אתה שומע תירוצים במקום לזהות את הבעיה האמיתית.
  • הרבה אנשי המכירות חיים באותה מלכודת: משקיעים זמן בשיחה, בונים קשר עם הלקוח, מציגים את הפתרון, ואז מגיע הרגע הגדול. הם מציגים את המחיר, ופתאום הכל קורס. “זה יקר לי”, “אני צריך לחשוב על זה”, “אחזור אליך”… ההתנגדויות מגיעות כמו גל צונמי. אבל מה אם אומר לך שאת רוב ההתנגדויות אפשר למנוע לגמרי? שהבעיה האמיתית היא לא בתשובות שלך, אלא בסדר הפעולות?
  • בחלק א׳ תיארתי איך במקום להתחרות על תכונות ומחירים, בחרתי לעמוד לצד הלקוח ולעזור לו להבין את המורכבות האמיתית של הפרויקט. כך הפכתי מספק פוטנציאלי לבן ברית מהימן. אבל מה עושים אחרי שרכשת את אמונו? איך מעבירים את הלקוח מהבנת הבעיה לקבלת פתרון שהוא פי 10 יותר יקר מכל מה שהציעו המתחרים?
  • לפעמים במכירה הדבר הכי חכם הוא דווקא לא לנסות להרשים. בפרויקט הראשון שלי מול אחד הבנקים הגדולים, בזמן שהמתחרים הציפו את הלקוח במצגות והבטחות נוצצות, בחרתי ללכת בכיוון אחר לגמרי. לא נתתי לרעיון ש”זה בלתי אפשרי” לעצור אותי, והבחירה הזו פתחה לי דלת לסגירה שהמתחרים אפילו לא חלמו עליה.

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט