איך לפנות ללקוחות חדשים?

מחפש דרך לשדרג את ההכנסות באופן מיידי? מה דעתך על אסטרטגיה מוכחת לגלות בדיוק מה לקוחות מחפשים ולגרום להם להגיב ולפנות אליך בעצמם? סיפורו של בעל עסק שהצליח למשוך עסקאות בשווי עשרות אלפי שקלים תוך זמן קצר – והכול תוך שימוש בנוסחה פשוטה.

לשיתוף: 

לפני שנצלול למאמר עצמו…

איך סוגרים את העסקה בלי לרדת במחיר?

איך אפשר לטפל בלי להילחץ, בלי הנחות שאוכלות לך את הרווחים, ובלי לפספס את העסקה?

במדריך הקצר הזה תמצא גישה פשוטה, שאלות מדויקות לשאול, ודוגמאות שיעזרו לך להבין מה עובר ללקוח בראש ואיך להוביל אותו להחלטה נכונה.

אם אתה רוצה להגדיל את ההכנסות ממש עכשיו, הירשם לוובינר הקרוב, בו נחשוף נוסחה מנצחת להשגת לקוחות חדשים וסגירת עסקאות רווחיות.

>> לפרטים והרשמה

בוובינר נעבור על מידע חשוב ושימושי בנושא. אבל הנה דוגמה אחת לעד כמה הידע הזה עוצמתי, ואיך שימוש נכון בו הביא לקוחות פוטנציאליים חדשים עם עסקאות בהיקף של עשרות אלפי שקלים. והכל תוך פחות משבוע…

ככה התחלנו

בעל עסק העוסק בשיווק חומרי בניין פנה אלי כדי שאעזור לו להרחיב את הפעילות העסקית שלו.

אני תמיד תומך בפעילות קידום גדולה ככל הניתן. אז התבייתנו על קהל יעד מסוים שיש אפשרות שהם קשורים לנושאי בנייה ברחבי הארץ.

בתור פעולה ראשונה, הנחתי אותו לאסוף ולהרכיב רשימת נמענים בקטגוריה זו. הוא עשה זאת.

יופי, יש רשימת נמענים. אבל מה עכשיו? איך פונים לכל האנשים האלה?

​הטעות הגדולה

השגיאה הנפוצה היא לחשוב שאתה יודע מה הלקוחות רוצים. כתוצאה מזה אתה עלול לפספס לקוחות פוטנציאלים שהצורך שלהם הוא בכלל אחר.

כדי לפתור זאת השתמשנו בנוסחה מוכחת.

חשוב להבין שלפני שיצרת קשר עם לקוחות פוטנציאלים חדשים, אתה לא קיים עבורם עדיין, והם לא קיימים עבורך כלקוחות. ישנה נוסחה שמטפלת במצב הזה ופשוט פעלנו על פיה.

זוהי נוסחה פשוטה שעוזרת לגלות בדיוק מה הלקוחות הפוטנציאליים שלך רוצים או צריכים. כשפועלים לפי הצעדים שלה, אתה לא מגשש באפלה אלא יודע למה הלקוח מצפה ולכן יכול לשווק ולספק זאת.

עזרתי לבעל העסק לפעול לפי הנוסחה, והתוצאות לא אחרו לבוא:

בתור התחלה שלחנו 400 מכתבים ותוך פחות משבוע הגיעו תגובות של שישה מתעניינים, כששניים מהם דיברו על עסקאות ממשיות בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

חשוב לציין כי יחס של 6 תגובות ל-400 פניות תוך שבוע הוא יחס מצויין.

אותו מכתב ממשיך להישלח לקהלי יעד נוספים והפניות ממתעניינים ממשיכות לזרום גם שבועות לאחר המשלוח.

אשמח לחלוק גם אתך את הידע בנושא הזה.

הירשם לוובינר הקרוב ונוכל להפשיל שרוולים ולגשת לעבודה!

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ​

תוכן עניינים

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

Close-up Photography of Body of Water
גם עבור האופטימיים וגם עבור הפסימיים, המציאות לא בודקת איתנו אם אנחנו מוכנים לפני שהיא משנה כיוון בלי אזהרה. אבל אם יש סדר, גם יש הרבה יותר שליטה על ההתקדמות, הזמן והמשאבים, וההחלטות הקשות הופכות לפשוטות יותר.
A Red and Blue Color Gradient
מכירות מדשדשות, עובדים מתחלפים, לקוחות לא מרוצים… הכול בבת אחת. ואתה יודע שצריך לטפל, אבל איפה להתחיל? מה באמת הכי דחוף? כל בעיה נראית “קריטית לעכשיו”. כאן אנחנו הרבה פעמים נופלים, כי אנחנו מפזרים את הקשב והמאמץ, במקום לשים את האצבע על הדבר הנכון האחד שמושך אותנו למטה. לרוב, זו לא הבעיה שצועקת הכי חזק, אלא הבעיה שמתחבאת ומנהלת אותך מאחורי הקלעים.
Strato-cumulus Clouds
בזמנים רגילים עוד אפשר לגרור דברים. אבל כשמגיע לחץ אמיתי, בעיות “שקטות” צפות ויוצאות משליטה. ניהול זמן רופף, חוסר שליטה בכסף, עובדים שלא באמת מתפקדים – הכול פתאום מורגש. אז בוא נסתכל על זה קצת יותר לעומק, כולל בדיקה עצמית קצרה.
Free stock photo of ball, field, football
אם אתה שומע “לא” מלקוח אל תמהר להסיק שהוא לא בעניין. סטטיסטית, 60% מהלקוחות אומרים “לא” 4 פעמים לפני שהם אומרים “יאללה, סגור”. אז אם המטרה שלך היא למכור כמה שפחות – תוותר מוקדם, זה עובד מעולה!
Body of Water
מכיר את זה שבשלב הקובע בשיחת המכירה, הלקוח שולף התחמקות אלגנטית בסגנון “תן לי לחשוב על זה”? ומכאן אתה כבר מכיר את ההמשך… אתה חושד שמורחים אותך ונשאר תוהה: האם זו התנגדות לגיטימית? ספק? או שהוא בכלל לא רוצה ורק מנסה להיות מנומס? איך מטפלים בזה בלי ליצור חוסר נוחות או אי-נעימות בשלב הסגירה?

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט