איך למשוך את תשומת לב הלקוח?

טיפ חשוב בנוגע למכירות ״והפיכה לנודניק״ בעיניי לקוחות פוטנציאליים…

לשיתוף: 

לפני שנצלול למאמר עצמו…

איך סוגרים את העסקה בלי לרדת במחיר?

איך אפשר לטפל בלי להילחץ, בלי הנחות שאוכלות לך את הרווחים, ובלי לפספס את העסקה?

במדריך הקצר הזה תמצא גישה פשוטה, שאלות מדויקות לשאול, ודוגמאות שיעזרו לך להבין מה עובר ללקוח בראש ואיך להוביל אותו להחלטה נכונה.

לא מעט בעלי עסקים שאני פוגש טוענים שהפרסום לא עובד או שהם לא יודעים איך לפרסם

אחת ההסתייגויות שלהם מפנייה חוזרת ללקוח היא לא להציק ולנדנד לו. הם פשוט לא רוצים להרגיש נודניקים. משפט שאני שומע הרבה הוא “אני לא רוצה להפוך לנודניק”. 

הבעיה היא שצריך למשוך את תשומת לב הלקוח מבעד להסחות הדעת הרבות בהן הוא נתקל ודרך ענייני החיים השוטפים.

דוגמה מהחיים

במחקר מעמיק התגלה כלל מחייב לשם הצלחת הפרסום. הנה דוגמה מהחיים שממחישה כלל זה:

נסענו לבקר קרובי משפחה. בטח שמתם לב שלקראת סוף השבוע ישנם מוכרי פרחים בצידי הדרך. העלו בדעתכם את הלקוח שלכם, נוהג דרך שגרת היום ב-80 קמ”ש. בין כל המכוניות בכביש, הרמזורים, התמרורים והסחות הדעת הרבות האם הוא היה שם לב לשלט קטן אחד שכתוב עליו “פרחים”?

אז אנו נוסעים לנו לאורך הכביש ובזה אחר זה, במרווחים, מופיעים שלטים שעליהם כתוב “פרחים”. 

  • בשלט הראשון לא הבחנו.
  • את השלט השני רק ראינו.
  • השלט השלישי גרם לנו לתהות האם כדאי להביא פרחים. 
  • בשלט הרביעי דנו בזה.
  • ובשלט החמישי עצרנו וקנינו את הפרחים.

אם היו רק שלט או שניים, הפרחים שלנו היו מרקיבים בצד הדרך במקום לשבת בגאווה באגרטל בסלון.

לסיכום

חובה לחזור על המסר כדי שהוא יקלט ולאנשים תהיה הנכונות להקשיב. 

רק כך המוצר שלך יהיה בידיים של הלקוח ולא ממתין במחסנים.

אשמח לשמוע תוצאות מיישום.

בהצלחה!

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ

תוכן עניינים

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

Close-up Photography of Body of Water
גם עבור האופטימיים וגם עבור הפסימיים, המציאות לא בודקת איתנו אם אנחנו מוכנים לפני שהיא משנה כיוון בלי אזהרה. אבל אם יש סדר, גם יש הרבה יותר שליטה על ההתקדמות, הזמן והמשאבים, וההחלטות הקשות הופכות לפשוטות יותר.
A Red and Blue Color Gradient
מכירות מדשדשות, עובדים מתחלפים, לקוחות לא מרוצים… הכול בבת אחת. ואתה יודע שצריך לטפל, אבל איפה להתחיל? מה באמת הכי דחוף? כל בעיה נראית “קריטית לעכשיו”. כאן אנחנו הרבה פעמים נופלים, כי אנחנו מפזרים את הקשב והמאמץ, במקום לשים את האצבע על הדבר הנכון האחד שמושך אותנו למטה. לרוב, זו לא הבעיה שצועקת הכי חזק, אלא הבעיה שמתחבאת ומנהלת אותך מאחורי הקלעים.
Strato-cumulus Clouds
בזמנים רגילים עוד אפשר לגרור דברים. אבל כשמגיע לחץ אמיתי, בעיות “שקטות” צפות ויוצאות משליטה. ניהול זמן רופף, חוסר שליטה בכסף, עובדים שלא באמת מתפקדים – הכול פתאום מורגש. אז בוא נסתכל על זה קצת יותר לעומק, כולל בדיקה עצמית קצרה.
Free stock photo of ball, field, football
אם אתה שומע “לא” מלקוח אל תמהר להסיק שהוא לא בעניין. סטטיסטית, 60% מהלקוחות אומרים “לא” 4 פעמים לפני שהם אומרים “יאללה, סגור”. אז אם המטרה שלך היא למכור כמה שפחות – תוותר מוקדם, זה עובד מעולה!
Body of Water
מכיר את זה שבשלב הקובע בשיחת המכירה, הלקוח שולף התחמקות אלגנטית בסגנון “תן לי לחשוב על זה”? ומכאן אתה כבר מכיר את ההמשך… אתה חושד שמורחים אותך ונשאר תוהה: האם זו התנגדות לגיטימית? ספק? או שהוא בכלל לא רוצה ורק מנסה להיות מנומס? איך מטפלים בזה בלי ליצור חוסר נוחות או אי-נעימות בשלב הסגירה?

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט