נמאס לך מהלחץ?
מרגיש לחוץ מרוב עומס או אפילו עוצר קבלת עבודות חדשות כי פשוט אי אפשר להספיק אותן? יש כמה סיבות למצב הבעייתי הזה. ברגע שמוצאים את הסיבה הנכונה, אפשר לטפל בו בהצלחה. במאמר זה אשמח לשתף איתך את אחת הסיבות למצב.
מרגיש לחוץ מרוב עומס או אפילו עוצר קבלת עבודות חדשות כי פשוט אי אפשר להספיק אותן? יש כמה סיבות למצב הבעייתי הזה. ברגע שמוצאים את הסיבה הנכונה, אפשר לטפל בו בהצלחה. במאמר זה אשמח לשתף איתך את אחת הסיבות למצב.
מרגיש שהעסק הוא כמו מטוס שלא מתרומם לאן שצריך?
כשאתה מסתכל סביבך, האם יש משהו בחיים או בעסקים, שכבר הרבה זמן אינו מתקבל על הדעת מבחינתך, אבל פשוט ממשיך וממשיך?
גיוס עובד לא מתאים יכול להביא לבעיות רבות: מפספוסים בעבודה ובזבוז זמן יקר ועד לאכזבות אישיות. אז איך באמת נמנעים מגיוס כוח אדם כושל?
שבוע שעבר נפגשתי עם בעל עסק שנוסף לרשימת הדיוור שלי לפני 15 שנים (!) ושקיבל דיוור באופן סדיר לאורך התקופה. בדקתי במערכת השיווק שלנו ומצאתי שמאז שעברנו למערכת דיוור אלקטרוני מסודרת לפני 12 שנים, הוא קיבל מאיתנו 441 הודעות רק במייל…
לקוח הגיע אלי אחרי שקנה ועשה קורסים של המומחים הכי גדולים. למרבה הפלא, לא משנה מה ניסה, הוא לא הצליח לקדם את העסק. ביחד פיצחנו את זה, אבל הפתרון היה בהחלט לא שגרתי.
בעלים של חברת תכנון וייצור מטבחים חווה קושי בתזרים. מאמץ גדול ליצור מכירות, וחששות כבדים לגבי היכולת לעמוד בתשלומים החודשיים. מה עושים?
בסופו של דבר, העסקים שיצליחו להיות קרובים אל הלקוחות שלהם, שיתמכו בהם למרות הכול, ושישאירו אותם מעורבים ומחוברים, הם העסקים שישרדו ואף יצמחו בזמנים אלה.
אם לא מפרסמים ומציעים את השירות או המוצר – איך יבואו לקוחות? מצד שני, עם כל מה שקורה, איך אפשר לפרסם כרגיל?
לקוחות שואלים האם נכון לפרסם את פעולות התרומה, או “להישאר צנוע” ולתת בסתר?
מעבר לכך שזה מעודד אחרים לפעול כמוך, ולהרגיש טוב שיש עוד אנשים טובים בעולם שנותנים מעצמם לטובת האחר, יש בכך חשיבות גם להישרדות העסקית והאישית שלך.
אנשים קולטים אכפתיות. ייתכן שכעת האנשים האלה לא קונים ממך לאור התקופה. אך כאשר כל האירוע הנוכחי ירגע, ואל דאגה – בסוף זה ירגע, ואנשים יתחילו לחזור לשגרת עסקים, מעמדך יהיה אחר משל אחרים שלא תרמו בשעה קשה.
קשה מאוד לתפקד בזמנים שבהם יש בלבול וחוסר וודאות.
ללא ספק, האירועים מסביב יוצרים סערת רגשות והרבה בלבול.
האם אפשר לטפל בבלבול ולנטרל אותו?
בהחלט כן! הסוד לכך הוא להבין מהו בלבול ולהכחיד אותו בצורה פשוטה ומהר.
דורון שוורץ מספר על הישגים וסיפורי הצלחה מהייעוץ שקיבל מעפר פלאוט וצוות אקספדיטור מאיץ עסקים
איציק פלד מספר על ההישגים וההצלחות מהייעוץ שקיבל מעפר פלאוט וצוות אקספדיטור מאיץ עסקים
הלקוח הכין אותי שבבנק כבר נתנו לו את כל
תקופות החסד האפשרויות. בפגישה עצמה בבנק, מנהל הבנק לפתע הסכים לעזור עם עוד מימון והרחבת מסגרת האשראי. הלקוח שלי נשאר המום… איך יכול להיות שאחרי כל כך הרבה תשובות שליליות שינה מנהל הבנק את דעתו כל כך מהר?
הסיפור הזה מתחיל במקום אפל. בעל מפעל מזון מצליח מוצא את עצמו, אחרי מכירת המפעל, עם חובות של 5.2 מיליון שקל. אז נכון, נשארו לו שלוש חנויות, אבל גם הן לא הצליחו לגרד את הסכומים לכיסוי ההתחייבויות לבנקים, לספקים ואפילו למשפחה. כשהוא במצב הזה, פשיטת רגל נראתה כמו ״הפתרון״ היחיד. אך מבחינת בעל העסק זו לא היתה אופציה. איך יוצאים מהבוץ?
קיימים 3 סוגים של בעלי עסקים כשזה נוגע לניהול תזרים. לאיזו קטגוריה אתה משתייך ואיך זה משפיע על רווחיות העסק שלך לעומת אחרים?
סיפור מהחיים על איך צעד תמים אחד, שנועד לחסוך כסף אך נעשה מבלי להבין את ״חוקי המשחק״, כמעט והוביל לקריסה של עסק אופנה ותיק.
“שמע, זה לא הולך! כבר חמישה חודשים שאנחנו מנסים להרים כאן את המכירות וזה פשוט לא זז”. בעל העסק כבר היה על סף ייאוש. אך אל דאגה – הגעתי לעזור, מצאנו את הסיבה האמיתית, והזרימה החלה מחדש!
לקוח שעוסק כעת בבניית העסק שלו התלבט אם להיעזר בשירותי משרד ומכירות חיצוניים. האם כדאי להעביר שירותים מסוימים לחברה חיצונית? מה הסכנות שלא שומעים עליהן? ואיך אפשר להימנע מטעויות קריטיות שיעלו לך ביוקר? במאמר זה נדבר על השלבים הקריטיים בתהליך הצמיחה של העסק – שלבים שאי אפשר לדלג עליהם אם אתה רוצה להבטיח הצלחה לטווח הארוך.
כמה פעמים אני שומע מבעלי עסקים – ״פרסמנו, וזה לא עזר״. אולי הסיפור על התירס יתן לך את הסיבה למה…
האינטרנט מלא בעצות. רובן לא קשורות אליך.
אני רוצה לשלוח לך רק את מה שבאמת שווה.
השאלון הקצר הבא יעזור לי לדייק, ויש גם מתנה בסוף:
החוברת “3 שיטות פשוטות להגדלת הרווחים בלי להשקיע שקל בפרסום”
אין מוצרים בסל הקניות.