מספר הדיוורים ״הנכון״ לשלוח ללקוחות פוטנציאלים

שבוע שעבר נפגשתי עם בעל עסק שנוסף לרשימת הדיוור שלי לפני 15 שנים (!) ושקיבל דיוור באופן סדיר לאורך התקופה. בדקתי במערכת השיווק שלנו ומצאתי שמאז שעברנו למערכת דיוור אלקטרוני מסודרת לפני 12 שנים, הוא קיבל מאיתנו 441 הודעות רק במייל…

לפני שנצלול למאמר עצמו…

מדריך

פתחת עסק כדי לזכות בחופש אבל גילית שרק הכנסת את עצמך לעבודת פרך תובענית? במקום ליהנות מהחיים, אתה כבול לשוטף, לכיבוי שריפות ולמאות משימות שלא נגמרות?

במיוחד עבורך: המדריך שיעזור לך להפוך בעיות כרוניות בעסק לסיסטם שעובד לבד

כשמישהו מצטרף לרשימת הדיוור שלך (וחשוב מאוד שתהיה לך רשימת דיוור), זוהי רק ההתחלה של קשר שעשוי להיות פורה מאוד בהווה, או בעתיד. 

רשימת הדיוור של העסק היא נכס קריטי וכלי עוצמתי. אבל רבים מנצלים את רשימת הדיוור ברמה טקטית בלבד בתקווה לרווח מיידי ולכן לא מנצלים אותה באופן אופטימלי. יש ששולחים מספר מוגבל של דיוורים או שולחים בתדירות נמוכה מדי, ורבים לא שולחים כלל.

אבל כמה לשלוח? ומתי הזמן להפסיק לשלוח?

התשובה בהמשך המאמר. לפני שניתן אותה, סיפור קצר מהחיים.

שבוע שעבר נפגשתי עם אדם שהיה ברשימת הדיוור שלי במשך 15 שנה וב-12 השנים האחרונות, מאז שעברנו למערכת דיוור מתקדמת הוא המשיך להיות מנוי לדיוור ממני. במילים אחרות, אחרי בדיקה מצאתי שהוא קיבל ממני 441 הודעות במייל עד שהגיב להודעה בזמן שהתאים לו להשיב עליה.

בתחילת ההיכרות הוא היה בעל עסק בן 55, שניהל את העסק תוך כדי שהוא מפתח בכל פעם מיומנות מקצועית אחרת.

היום הוא בן 70, ורק בשנה האחרונה, התחילו להציק לו נושאים של חוסר התאמה בין תקבולים לתשלומים בתזרים, והוא החל לרדת לעומק העניין כדי לפתור אותו.

הוא הכניס מנהלת חשבונות מקצועית, שמצאה את כל החריגות בתוך מערכת הנהלת החשבונות. אך בעיות חוסר התאמה בין הכנסות להוצאות, ומאות אלפי שקלים שיוצאים בשנה על מימון וריביות עדיין לא נפתרו.

הוא גם התחיל להעביר את המפעל לדור ההמשך – ולכן רוצה ליישר קו כדי שדור ההמשך יוכל להנות מהפירות בלי כאבי הראש.

אז שבוע שעבר, לראשונה, הוא הגיב למייל ונרשם לאחד משירותי המבוא שלנו.

זה מראה ש:

  1. אין פרק זמן ״נכון״ לשליחת דיוור (כגון ״3 שבועות״), והתמדה יכולה להביא תוצאות.

    אדם אחד מגיב מייד כי הוא צריך את השירות שלך עכשיו והוא מוכן להתקדם. ואדם אחר, לא מוכן כעת, אך זה לא אומר שלא יהיה מוכן בעתיד.

    ולכן אחרי התמדה של 15 שנים… כאשר נוצרו התנאים בהם האדם מתחיל לחפש עזרה – מה תרצה שיהיה מול העיניים שלו? הקידום של המתחרים או שלך? המפתח כאן הוא התמדה.

  2. מתוך כל הרוכשים הפוטנציאלים, יש חלק שמוכנים לרכישה, נניח 3%. אבל מה בנוגע ל-97% האחרים?

    בעזרת אמצעי שיווק מתקדמים (כמו סקרים חכמים) אפשר לגלות מה האדם צריך, רוצה, שונא, מתעב ומה הוא מחשיב כבעל ערך – במילים אחרות, למה הוא יגיב.

    כך ניתן לעזור לכמות גדולה יותר של אנשים להתעניין בשירות שלך ולפנות אליך כתוצאה מקמפיין שיווקי מדויק.

  3. ככל שמגדילים את רשימת הדיוור, ואת מספר המסרים הנשלחים אליה, מגדילים את הסיכוי למצוא את האדם הנכון, ולעזור לו להרים את היד ולומר “אני רוצה לשמוע מה יש לך לומר.”

ומה איתך?

הזמן והמאמץ המושקעים בפיתוח ושליחת דיוור אינם ״אבודים״ ואינם ״מיותרים״. מדי שבוע אתה יכול להמשיך לבנות את המותג שלך, לשפר ולחדד את המסרים שאתה שולח, וכמובן להקפיד להיות רלוונטי ומעניין לקהל היעד שלך.

יש שיטות מדויקות שיעזרו לך לעשות את כל הדברים האלה יותר טוב ועם פחות מאמץ. מעניין אותך? היית רוצה להפוך את העסק ליותר רווחי ומאורגן? אז למה אתה מחכה בדיוק? צור קשר כאן עכשיו.

תוכן עניינים

רוצה לקבל רעיונות שעוזרים לעשות סדר בעסק ומחזירים שליטה בזמן ובתזרים?

טיפים פרקטיים שאפשר ליישם:

להתמודדות עם עומס, לשיפור תהליכים, ולהגדלת הרווחים בפחות מאמץ.

כולל טעויות נפוצות שחובה להימנע מהן וכל הדברים שראינו שעובדים בשטח.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה

לבעלי עסקים שרוצים יותר חופש

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

מכונה לייצור רווחים

הופכים את העסק למכונה לייצור רווחים

הגיע הזמן לגלות מה באמת חוסם אותך, ולקבל מדריך מיידי וקצר לפריצה קדימה

מלא את השאלון וקבל גישה מיידית למדריך
“3 שיטות פשוטות להגדלת הרווחים בלי להשקיע שקל בפרסום”

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

  • אם אתה רק מנהל את העסק ולא מקדם אותו, אתה אף פעם לא תתקדם. אני נתקל בזה שוב ושוב בשיחות עם בעלי עסקים: יום שלם עובר על ניהול שוטף, טיפול בלקוחות, בעיות, מיילים, ואיכשהו אין פעילות שבאמת מיועדת לגרום ליותר אנשים לדעת שאתה קיים. ואז נגמר החודש, והם שואלים את עצמם למה אין התקדמות. כי בסוף גם העסק הכי טוב לא יגדל אם אף אחד חדש לא שומע עליו!
  • השאלה הזו עלתה בשיחה שניהלתי לפני שנים עם בעל עסק, אדם חביב בן 56 שחווה תקופה קשה והרגיש כבוי כמעט לחלוטין. הוא הוריד את המדריך שלי כי חיפש דרך לשנות משהו, אבל ככל שהעמקנו בשיחה אפשר היה לשמוע שנים של עייפות מצטברת, כאילו המנוע הפנימי שלו נתקע ולא הצליח להתניע שוב. השילוב בין הנסיבות הקשות לבין השגרה השוחקת השאיר אותו בלי כיוון ובלי אמונה שהוא מסוגל לשנות את המציאות שלו. אז איך מוצאים מוטיבציה ואת היכולת לקום מחדש אחרי תקופה כזו, ואיך מחזירים את הכוח לפעול?
  • בכל תהליך מכירה יש גורמים נראים לעין: מחירים, תנאים, צרכים, תזמון. אבל יש גם גורמים שלא מדברים עליהם מספיק, כאלה שמתנהלים “מאחורי הקלעים” ומשפיעים באופן משמעותי על התוצאה. אחד מהם חוזר על עצמו שוב ושוב בשיחות שמסתיימות בהפסד…
  • מה אני עושה כשאני נכנס לעסק שיש בו ייצור, ואנחנו כבר יודעים שיש בו חוסר יעילות? התשובה אולי תפתיע אותך, כי זה לא מה שרוב האנשים עושים. בדרך כלל בעלי עסקים ישר קופצים פנימה: מתחילים לנתח תהליכים, לבדוק עובדים, לחשוב איך לסדר את הדברים מבפנים. זה נשמע הגיוני, נכון? הרי אם המערכת לא יעילה, צריך לתקן אותה! רק שזה לא עובד ככה… לא כי זה משהו שלא חשוב לעשות, אלא כי זה לא הדבר הראשון שאתה צריך לעשות. יש משהו קריטי שקודם לזה. וזה בדיוק מה שאני הולך להסביר בסרטון הבא.
  • אחד הרגעים הכי מסוכנים בעסק הוא כשאתה מחליט לוותר אחרי שלושה כישלונות, או קופץ למסקנות מהר מדי אחרי הצלחה אחת. אנחנו רוצים תשובות מהר, ואנחנו רוצים לדעת אם משהו עובד או לא עובד כבר אחרי ניסיון אחד או שניים. אבל יש עיקרון מתמטי פשוט שמראה מתי התוצאות שלך לא בהכרח מייצגות את המציאות. זה לא עניין של מזל או אמונה, אלא מתמטיקה טהורה שכל בעל עסק חייב להכיר.
  • כשאתה מנסה למכור משהו ונתקל בהתנגדות, הנטייה הראשונה היא לחשוב שהמחיר לא מספיק טוב, או שאתה לא מספיק משכנע. בינתיים, יש עסקים שלקוחות פשוט מתקשרים אליהם ואומרים “אני רוצה לקנות”, בלי התלבטויות ובלי ויכוחים על המחיר. מה הסוד שלהם?
  • קרה לך שניסית לקבוע פגישה אבל נעצרת כבר בשלב הראשון? אתה מתקשר, מציג את עצמך, ואז שומע את המשפט הידוע: “תשאיר פרטים, נחזור אליך”. ואז… כלום. אף אחד לא חוזר. בהרבה מקרים זה לא קשור אליך או למה שאתה מציע אלא לאופן שבו ניגשת לשיחה. כי עוד לפני שתצליח להגיע למנהל, יש אדם אחד שעליך לדעת לדבר איתו נכון: המזכירה.
  • תאר לעצמך שאתה רופא בחדר מיון, ומטופל נכנס עם יד שבורה. אתה מסביר לו שהוא צריך גבס, הוא אומר “אני אחשוב על זה”, והולך. האם תיתן לו ללכת ככה? כנראה שלא, כי אתה יודע שבלי טיפול המצב רק יחמיר. עכשיו תחשוב על העסק שלך: אם הגעת למסקנה שאתה יכול לעזור ללקוח לפתור בעיה אמיתית, למה שהמפגש הראשון יהיה גם האחרון? היום דיברתי עם בעל עסק שאמר לי בגאווה: “אני מתקשר פעם אחת בלבד, ואחר כך לעולם לא יותר”. מתברר שהאמונה הזו, שנשמעת כל כך “הגיונית ומכבדת”, היא בדיוק מה שמונע מהעסק שלו לצמוח, ומהלקוחות שלו לקבל את מה שהם באמת צריכים.
  • כולנו רוצים להצליח. למכור יותר, לנהל טוב יותר, להצליח מבחינה אישית, משפחתית, עסקית וחברתית. אבל מאחורי כל הצלחה אמיתית, מסתתרת מיומנות אחת, שאיכות השליטה שלך בה היא זו שקובעת עד כמה תגיע לתוצאות ועד כמה תצליח לגרום לעולם להגיב למה שיש לך לומר.

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט