מספר הדיוורים ״הנכון״ לשלוח ללקוחות פוטנציאלים
שבוע שעבר נפגשתי עם בעל עסק שנוסף לרשימת הדיוור שלי לפני 15 שנים (!) ושקיבל דיוור באופן סדיר לאורך התקופה. בדקתי במערכת השיווק שלנו ומצאתי שמאז שעברנו למערכת דיוור אלקטרוני מסודרת לפני 12 שנים, הוא קיבל מאיתנו 441 הודעות רק במייל…
כשמישהו מצטרף לרשימת הדיוור שלך (וחשוב מאוד שתהיה לך רשימת דיוור), זוהי רק ההתחלה של קשר שעשוי להיות פורה מאוד בהווה, או בעתיד.
רשימת הדיוור של העסק היא נכס קריטי וכלי עוצמתי. אבל רבים מנצלים את רשימת הדיוור ברמה טקטית בלבד בתקווה לרווח מיידי ולכן לא מנצלים אותה באופן אופטימלי. יש ששולחים מספר מוגבל של דיוורים או שולחים בתדירות נמוכה מדי, ורבים לא שולחים כלל.
אבל כמה לשלוח? ומתי הזמן להפסיק לשלוח?
התשובה בהמשך המאמר. לפני שניתן אותה, סיפור קצר מהחיים.
שבוע שעבר נפגשתי עם אדם שהיה ברשימת הדיוור שלי במשך 15 שנה וב-12 השנים האחרונות, מאז שעברנו למערכת דיוור מתקדמת הוא המשיך להיות מנוי לדיוור ממני. במילים אחרות, אחרי בדיקה מצאתי שהוא קיבל ממני 441 הודעות במייל – עד שהגיב להודעה בזמן שהתאים לו להשיב עליה.
בתחילת ההיכרות הוא היה בעל עסק בן 55, שניהל את העסק תוך כדי שהוא מפתח בכל פעם מיומנות מקצועית אחרת.
היום הוא בן 70, ורק בשנה האחרונה, התחילו להציק לו נושאים של חוסר התאמה בין תקבולים לתשלומים בתזרים, והוא החל לרדת לעומק העניין כדי לפתור אותו.
הוא הכניס מנהלת חשבונות מקצועית, שמצאה את כל החריגות בתוך מערכת הנהלת החשבונות. אך בעיות חוסר התאמה בין הכנסות להוצאות, ומאות אלפי שקלים שיוצאים בשנה על מימון וריביות עדיין לא נפתרו.
הוא גם התחיל להעביר את המפעל לדור ההמשך – ולכן רוצה ליישר קו כדי שדור ההמשך יוכל להנות מהפירות בלי כאבי הראש.
אז שבוע שעבר, לראשונה, הוא הגיב למייל ונרשם לאחד משירותי המבוא שלנו.
זה מראה ש:
- אין פרק זמן ״נכון״ לשליחת דיוור (כגון ״3 שבועות״), והתמדה יכולה להביא תוצאות.
אדם אחד מגיב מייד כי הוא צריך את השירות שלך עכשיו והוא מוכן להתקדם. ואדם אחר, לא מוכן כעת, אך זה לא אומר שלא יהיה מוכן בעתיד.
ולכן אחרי התמדה של 15 שנים… כאשר נוצרו התנאים בהם האדם מתחיל לחפש עזרה – מה תרצה שיהיה מול העיניים שלו? הקידום של המתחרים או שלך? המפתח כאן הוא התמדה. - מתוך כל הרוכשים הפוטנציאלים, יש חלק שמוכנים לרכישה, נניח 3%. אבל מה בנוגע ל-97% האחרים?
בעזרת אמצעי שיווק מתקדמים (כמו סקרים חכמים) אפשר לגלות מה האדם צריך, רוצה, שונא, מתעב ומה הוא מחשיב כבעל ערך – במילים אחרות, למה הוא יגיב.
כך ניתן לעזור לכמות גדולה יותר של אנשים להתעניין בשירות שלך ולפנות אליך כתוצאה מקמפיין שיווקי מדויק. - ככל שמגדילים את רשימת הדיוור, ואת מספר המסרים הנשלחים אליה, מגדילים את הסיכוי למצוא את האדם הנכון, ולעזור לו להרים את היד ולומר “אני רוצה לשמוע מה יש לך לומר.”
ומה איתך?
הזמן והמאמץ המושקעים בפיתוח ושליחת דיוור אינם ״אבודים״ ואינם ״מיותרים״. מדי שבוע אתה יכול להמשיך לבנות את המותג שלך, לשפר ולחדד את המסרים שאתה שולח, וכמובן להקפיד להיות רלוונטי ומעניין לקהל היעד שלך.
יש שיטות מדויקות שיעזרו לך לעשות את כל הדברים האלה יותר טוב ועם פחות מאמץ. מעניין אותך? היית רוצה להפוך את העסק ליותר רווחי ומאורגן? אז למה אתה מחכה בדיוק? צור קשר כאן עכשיו.
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״