מספר הדיוורים ״הנכון״ לשלוח ללקוחות פוטנציאלים

שבוע שעבר נפגשתי עם בעל עסק שנוסף לרשימת הדיוור שלי לפני 15 שנים (!) ושקיבל דיוור באופן סדיר לאורך התקופה. בדקתי במערכת השיווק שלנו ומצאתי שמאז שעברנו למערכת דיוור אלקטרוני מסודרת לפני 12 שנים, הוא קיבל מאיתנו 441 הודעות רק במייל…

לפני שנצלול למאמר עצמו…

מדריך

פתחת עסק כדי לזכות בחופש אבל גילית שרק הכנסת את עצמך לעבודת פרך תובענית? במקום ליהנות מהחיים, אתה כבול לשוטף, לכיבוי שריפות ולמאות משימות שלא נגמרות?

במיוחד עבורך: המדריך שיעזור לך להפוך בעיות כרוניות בעסק לסיסטם שעובד לבד

כשמישהו מצטרף לרשימת הדיוור שלך (וחשוב מאוד שתהיה לך רשימת דיוור), זוהי רק ההתחלה של קשר שעשוי להיות פורה מאוד בהווה, או בעתיד. 

רשימת הדיוור של העסק היא נכס קריטי וכלי עוצמתי. אבל רבים מנצלים את רשימת הדיוור ברמה טקטית בלבד בתקווה לרווח מיידי ולכן לא מנצלים אותה באופן אופטימלי. יש ששולחים מספר מוגבל של דיוורים או שולחים בתדירות נמוכה מדי, ורבים לא שולחים כלל.

אבל כמה לשלוח? ומתי הזמן להפסיק לשלוח?

התשובה בהמשך המאמר. לפני שניתן אותה, סיפור קצר מהחיים.

שבוע שעבר נפגשתי עם אדם שהיה ברשימת הדיוור שלי במשך 15 שנה וב-12 השנים האחרונות, מאז שעברנו למערכת דיוור מתקדמת הוא המשיך להיות מנוי לדיוור ממני. במילים אחרות, אחרי בדיקה מצאתי שהוא קיבל ממני 441 הודעות במייל עד שהגיב להודעה בזמן שהתאים לו להשיב עליה.

בתחילת ההיכרות הוא היה בעל עסק בן 55, שניהל את העסק תוך כדי שהוא מפתח בכל פעם מיומנות מקצועית אחרת.

היום הוא בן 70, ורק בשנה האחרונה, התחילו להציק לו נושאים של חוסר התאמה בין תקבולים לתשלומים בתזרים, והוא החל לרדת לעומק העניין כדי לפתור אותו.

הוא הכניס מנהלת חשבונות מקצועית, שמצאה את כל החריגות בתוך מערכת הנהלת החשבונות. אך בעיות חוסר התאמה בין הכנסות להוצאות, ומאות אלפי שקלים שיוצאים בשנה על מימון וריביות עדיין לא נפתרו.

הוא גם התחיל להעביר את המפעל לדור ההמשך – ולכן רוצה ליישר קו כדי שדור ההמשך יוכל להנות מהפירות בלי כאבי הראש.

אז שבוע שעבר, לראשונה, הוא הגיב למייל ונרשם לאחד משירותי המבוא שלנו.

זה מראה ש:

  1. אין פרק זמן ״נכון״ לשליחת דיוור (כגון ״3 שבועות״), והתמדה יכולה להביא תוצאות.

    אדם אחד מגיב מייד כי הוא צריך את השירות שלך עכשיו והוא מוכן להתקדם. ואדם אחר, לא מוכן כעת, אך זה לא אומר שלא יהיה מוכן בעתיד.

    ולכן אחרי התמדה של 15 שנים… כאשר נוצרו התנאים בהם האדם מתחיל לחפש עזרה – מה תרצה שיהיה מול העיניים שלו? הקידום של המתחרים או שלך? המפתח כאן הוא התמדה.

  2. מתוך כל הרוכשים הפוטנציאלים, יש חלק שמוכנים לרכישה, נניח 3%. אבל מה בנוגע ל-97% האחרים?

    בעזרת אמצעי שיווק מתקדמים (כמו סקרים חכמים) אפשר לגלות מה האדם צריך, רוצה, שונא, מתעב ומה הוא מחשיב כבעל ערך – במילים אחרות, למה הוא יגיב.

    כך ניתן לעזור לכמות גדולה יותר של אנשים להתעניין בשירות שלך ולפנות אליך כתוצאה מקמפיין שיווקי מדויק.

  3. ככל שמגדילים את רשימת הדיוור, ואת מספר המסרים הנשלחים אליה, מגדילים את הסיכוי למצוא את האדם הנכון, ולעזור לו להרים את היד ולומר “אני רוצה לשמוע מה יש לך לומר.”

ומה איתך?

הזמן והמאמץ המושקעים בפיתוח ושליחת דיוור אינם ״אבודים״ ואינם ״מיותרים״. מדי שבוע אתה יכול להמשיך לבנות את המותג שלך, לשפר ולחדד את המסרים שאתה שולח, וכמובן להקפיד להיות רלוונטי ומעניין לקהל היעד שלך.

יש שיטות מדויקות שיעזרו לך לעשות את כל הדברים האלה יותר טוב ועם פחות מאמץ. מעניין אותך? היית רוצה להפוך את העסק ליותר רווחי ומאורגן? אז למה אתה מחכה בדיוק? צור קשר כאן עכשיו.

תוכן עניינים

רוצה לקבל רעיונות שעוזרים לעשות סדר בעסק ומחזירים שליטה בזמן ובתזרים?

טיפים פרקטיים שאפשר ליישם:

להתמודדות עם עומס, לשיפור תהליכים, ולהגדלת הרווחים בפחות מאמץ.

כולל טעויות נפוצות שחובה להימנע מהן וכל הדברים שראינו שעובדים בשטח.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה

לבעלי עסקים שרוצים יותר חופש

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

מכונה לייצור רווחים

הופכים את העסק למכונה לייצור רווחים

הגיע הזמן לגלות מה באמת חוסם אותך, ולקבל מדריך מיידי וקצר לפריצה קדימה

מלא את השאלון וקבל גישה מיידית למדריך
“3 שיטות פשוטות להגדלת הרווחים בלי להשקיע שקל בפרסום”

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

  • אתה עובד עד מאוחר, מתקן טעויות של העובדים, מתנצל ללקוחות שקיבלו שירות לקוי, וכל פעם מחדש שואל את עצמך “למה אף אחד כאן לא עושה את העבודה כמו שצריך? כמוני?” אתה חושב שזה מובן מאליו, מסביר, אולי אפילו מתרגז, ושום דבר לא משתנה. אז איך לוקחים את הגאונות שבראש שלך ומכניסים אותה לראש של כל אחד מהעובדים שלך?
  • בוקר רגיל בעסק. אתה מגיע למשרד, מדליק את המחשב, ופתאום מסך שחור. אתה מנסה במחשב השני, השלישי, הרביעי. כולם מתים. תוך 24 שעות, חמישה מחשבים עיקריים הפכו לערימת מתכת חסרת תועלת. כל המידע השיווקי, הזדמנויות עסקיות, מסמכי מכירות, נתוני לקוחות – התאדה. פשוט נעלם. זה לא סיוט תיאורטי, זה קרה לעסק אמיתי…
  • יש משהו משתק בבעיה גדולה. היא תופסת את כל המרחב המנטלי וגורמת לנו להרגיש חסרי אונים. אבל מה שגיליתי לאורך שנות עבודתי עם עסקים ומנהלים, זה שלרוב הבעיה היא לא הבעיה עצמה, אלא הדרך שבה אנחנו מסתכלים עליה. כי האמת היא שבעיות גדולות הן אשליה אופטית. הן נראות גדולות רק כשמסתכלים עליהן מרחוק, כגוש אחד…
  • לפעמים אנשים לא מזהים מה הבעיה, אפילו כשהיא ממש מול הפנים שלהם. לא בגלל שהם טיפשים, אלא כי הם פשוט לא יודעים איך הדבר כן אמור להיראות. בעסקים זה קורה כל הזמן: המכירות לא מתרוממות, אנשי המכירות נותנים הסברים שנשמעים להם הגיוניים (“בקיץ כולם בים, אין למי למכור”), אבל שום דבר לא משתנה. למה? כי אתה שומע תירוצים במקום לזהות את הבעיה האמיתית.
  • הרבה אנשי המכירות חיים באותה מלכודת: משקיעים זמן בשיחה, בונים קשר עם הלקוח, מציגים את הפתרון, ואז מגיע הרגע הגדול. הם מציגים את המחיר, ופתאום הכל קורס. “זה יקר לי”, “אני צריך לחשוב על זה”, “אחזור אליך”… ההתנגדויות מגיעות כמו גל צונמי. אבל מה אם אומר לך שאת רוב ההתנגדויות אפשר למנוע לגמרי? שהבעיה האמיתית היא לא בתשובות שלך, אלא בסדר הפעולות?
  • בחלק א׳ תיארתי איך במקום להתחרות על תכונות ומחירים, בחרתי לעמוד לצד הלקוח ולעזור לו להבין את המורכבות האמיתית של הפרויקט. כך הפכתי מספק פוטנציאלי לבן ברית מהימן. אבל מה עושים אחרי שרכשת את אמונו? איך מעבירים את הלקוח מהבנת הבעיה לקבלת פתרון שהוא פי 10 יותר יקר מכל מה שהציעו המתחרים?
  • לפעמים במכירה הדבר הכי חכם הוא דווקא לא לנסות להרשים. בפרויקט הראשון שלי מול אחד הבנקים הגדולים, בזמן שהמתחרים הציפו את הלקוח במצגות והבטחות נוצצות, בחרתי ללכת בכיוון אחר לגמרי. לא נתתי לרעיון ש”זה בלתי אפשרי” לעצור אותי, והבחירה הזו פתחה לי דלת לסגירה שהמתחרים אפילו לא חלמו עליה.

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט