מספר הדיוורים ״הנכון״ לשלוח ללקוחות פוטנציאלים

שבוע שעבר נפגשתי עם בעל עסק שנוסף לרשימת הדיוור שלי לפני 15 שנים (!) ושקיבל דיוור באופן סדיר לאורך התקופה. בדקתי במערכת השיווק שלנו ומצאתי שמאז שעברנו למערכת דיוור אלקטרוני מסודרת לפני 12 שנים, הוא קיבל מאיתנו 441 הודעות רק במייל…

לפני שנצלול למאמר עצמו…

איך סוגרים את העסקה בלי לרדת במחיר?

איך אפשר לטפל בלי להילחץ, בלי הנחות שאוכלות לך את הרווחים, ובלי לפספס את העסקה?

במדריך הקצר הזה תמצא גישה פשוטה, שאלות מדויקות לשאול, ודוגמאות שיעזרו לך להבין מה עובר ללקוח בראש ואיך להוביל אותו להחלטה נכונה.

כשמישהו מצטרף לרשימת הדיוור שלך (וחשוב מאוד שתהיה לך רשימת דיוור), זוהי רק ההתחלה של קשר שעשוי להיות פורה מאוד בהווה, או בעתיד. 

רשימת הדיוור של העסק היא נכס קריטי וכלי עוצמתי. אבל רבים מנצלים את רשימת הדיוור ברמה טקטית בלבד בתקווה לרווח מיידי ולכן לא מנצלים אותה באופן אופטימלי. יש ששולחים מספר מוגבל של דיוורים או שולחים בתדירות נמוכה מדי, ורבים לא שולחים כלל.

אבל כמה לשלוח? ומתי הזמן להפסיק לשלוח?

התשובה בהמשך המאמר. לפני שניתן אותה, סיפור קצר מהחיים.

שבוע שעבר נפגשתי עם אדם שהיה ברשימת הדיוור שלי במשך 15 שנה וב-12 השנים האחרונות, מאז שעברנו למערכת דיוור מתקדמת הוא המשיך להיות מנוי לדיוור ממני. במילים אחרות, אחרי בדיקה מצאתי שהוא קיבל ממני 441 הודעות במייל עד שהגיב להודעה בזמן שהתאים לו להשיב עליה.

בתחילת ההיכרות הוא היה בעל עסק בן 55, שניהל את העסק תוך כדי שהוא מפתח בכל פעם מיומנות מקצועית אחרת.

היום הוא בן 70, ורק בשנה האחרונה, התחילו להציק לו נושאים של חוסר התאמה בין תקבולים לתשלומים בתזרים, והוא החל לרדת לעומק העניין כדי לפתור אותו.

הוא הכניס מנהלת חשבונות מקצועית, שמצאה את כל החריגות בתוך מערכת הנהלת החשבונות. אך בעיות חוסר התאמה בין הכנסות להוצאות, ומאות אלפי שקלים שיוצאים בשנה על מימון וריביות עדיין לא נפתרו.

הוא גם התחיל להעביר את המפעל לדור ההמשך – ולכן רוצה ליישר קו כדי שדור ההמשך יוכל להנות מהפירות בלי כאבי הראש.

אז שבוע שעבר, לראשונה, הוא הגיב למייל ונרשם לאחד משירותי המבוא שלנו.

זה מראה ש:

  1. אין פרק זמן ״נכון״ לשליחת דיוור (כגון ״3 שבועות״), והתמדה יכולה להביא תוצאות.

    אדם אחד מגיב מייד כי הוא צריך את השירות שלך עכשיו והוא מוכן להתקדם. ואדם אחר, לא מוכן כעת, אך זה לא אומר שלא יהיה מוכן בעתיד.

    ולכן אחרי התמדה של 15 שנים… כאשר נוצרו התנאים בהם האדם מתחיל לחפש עזרה – מה תרצה שיהיה מול העיניים שלו? הקידום של המתחרים או שלך? המפתח כאן הוא התמדה.

  2. מתוך כל הרוכשים הפוטנציאלים, יש חלק שמוכנים לרכישה, נניח 3%. אבל מה בנוגע ל-97% האחרים?

    בעזרת אמצעי שיווק מתקדמים (כמו סקרים חכמים) אפשר לגלות מה האדם צריך, רוצה, שונא, מתעב ומה הוא מחשיב כבעל ערך – במילים אחרות, למה הוא יגיב.

    כך ניתן לעזור לכמות גדולה יותר של אנשים להתעניין בשירות שלך ולפנות אליך כתוצאה מקמפיין שיווקי מדויק.

  3. ככל שמגדילים את רשימת הדיוור, ואת מספר המסרים הנשלחים אליה, מגדילים את הסיכוי למצוא את האדם הנכון, ולעזור לו להרים את היד ולומר “אני רוצה לשמוע מה יש לך לומר.”

ומה איתך?

הזמן והמאמץ המושקעים בפיתוח ושליחת דיוור אינם ״אבודים״ ואינם ״מיותרים״. מדי שבוע אתה יכול להמשיך לבנות את המותג שלך, לשפר ולחדד את המסרים שאתה שולח, וכמובן להקפיד להיות רלוונטי ומעניין לקהל היעד שלך.

יש שיטות מדויקות שיעזרו לך לעשות את כל הדברים האלה יותר טוב ועם פחות מאמץ. מעניין אותך? היית רוצה להפוך את העסק ליותר רווחי ומאורגן? אז למה אתה מחכה בדיוק? צור קשר כאן עכשיו.

תוכן עניינים

רוצה לקבל רעיונות שעוזרים לעשות סדר בעסק ומחזירים שליטה בזמן ובתזרים?

טיפים פרקטיים שאפשר ליישם:

להתמודדות עם עומס, לשיפור תהליכים, ולהגדלת הרווחים בפחות מאמץ.

כולל טעויות נפוצות שחובה להימנע מהן וכל הדברים שראינו שעובדים בשטח.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה

לבעלי עסקים שרוצים יותר חופש

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

מכונה לייצור רווחים

הופכים את העסק למכונה לייצור רווחים

הגיע הזמן לגלות מה באמת חוסם אותך, ולקבל מדריך מיידי וקצר לפריצה קדימה

מלא את השאלון וקבל גישה מיידית למדריך
“3 שיטות פשוטות להגדלת הרווחים בלי להשקיע שקל בפרסום”

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

  • שיווק הוא לא משחק של ניחושים, הוא משחק של הבנה עמוקה. דיוק = כסף. לכן קמפיינים מצליחים מבוססים על מסרים מדויקים. והרבה יותר קשה לדייק בלי קודם כל לדבר עם הלקוחות הפוטנציאלים עצמם. הנתונים בדשבורד שלך מספרים מה קרה (כמה לידים, כמה סגירות וכו׳). אבל הם לא מספרים למה זה קרה. אם אתה לא מדבר עם קהל היעד שלך, אתה מנחש. ואם אתה מנחש, אתה מפסיד כסף.
  • יש הרגלים שאנחנו אפילו לא מחשיבים כהרגלים. כמו למשל התעסקות כמעט אובססיבית בהפרעות אוטומטיות שאנחנו בעצמנו אישרנו, התרגלנו אליהן, והפכנו לחלק בלתי נפרד מהיומיום שלנו. עוד פינג מהטלפון, תזכורת מהאפליקציה, נוטיפיקציה שמקפצת על המסך. אנחנו לא באמת חושבים על זה, לפעמים רק “מעיפים” וממשיכים הלאה. אבל מה אם כל זה לא באמת “נעלם” כשמעיפים אותו אלא גובה מחיר מנטלי אמיתי?
  • בעל עסק אחד, עסוק. ממש עסוק. אין לו זמן לאכול, אין לו זמן לעצור, אין לו זמן לעצמו. אז הוא ממשיך לרוץ על אוטומט, על מיכל דלק כמעט ריק. מה קורה אז? הראש נהיה פחות חד, הגוף מתעייף והוא מתפקד הרבה הרבה פחות טוב. וככה בדיוק מתחיל המעגל הכי שוחק שיש: עומס שמוביל להזנחה עצמית, שמובילה לעצבנות, שמובילה לתפקוד מקרטע, וחוזר חלילה…
  • קונפליקטים, עצבים ואי-הבנות… כל עסק מכיר את זה מקרוב, אבל לא תמיד יודעים איך לפתור את זה. לפעמים הבעיות הגדולות בעסק לא נמצאות בתקציב, בשיווק, או בתוכנית העסקית, אלא בין האנשים עצמם. כשאי אפשר לדבר, כשכל מילה נדחית, כשכל שיחה הופכת למאבק. העבודה לא באמת מתקדמת, ההחלטות נמרחות, והאווירה במשרד מרגישה כמו שדה מוקשים. במאמר הזה אני רוצה לשתף בשני מקרים אמיתיים שיצא לנו לפגוש מקרוב, ומה עשינו בפועל כדי להרגיע את הרוחות ולהחזיר את השקט.
  • רוב בעלי העסקים מתמחרים נמוך מדי לא בגלל שהלקוחות לא יכולים לשלם, אלא בגלל שהם עצמם לא מרגישים בטוחים לבקש יותר. הם מציבים מחיר נמוך כי בראש שלהם מתנגן המשפט: “מי בכלל ישלם לי את זה?”. לכן בפועל, המחיר שאתה קובע לא משקף את התקציב של הלקוח אלא את רמת הביטחון שלך בעצמך ובמה שאתה מציע.
  • יש פקקים שאתה פשוט לא יכול להתחמק מהם, אבל יש גם פקקים אחרים, שאתה כן יכול לעקוף. הדרך לעשות את זה בעסקים היא במקום לטפל בסימפטומים (שזו כמובן עבודה א-י-נ-ס-ו-פ-י-ת), לפתור ישירות את צוואר הבקבוק. בהרבה מקרים (ובאופן לא מפתיע) הפתרון האפקטיבי ביותר יהיה לעיתים במקום שהכי לא נעים לגעת בו. אבל דווקא שם ההשפעה הכי גדולה. כי ברגע שאתה פותר את מה שבאמת מעכב אותך, הרבה דברים אחרים מסתדרים כמעט מעצמם…
  • כמה בעלי עסקים אתה מכיר שבנו אימפריה מזה שחסכו? לעומת כאלה שבנו מערכת שמכניסה פי כמה? כי מה יביא אותך יותר רחוק, לחסוך עוד 300 שקל או להכניס עוד 30,000? יש פה עניין של התכווצות לעומת התרחבות. אז כן, חסכון זה טוב ויפה, אבל בוא נדבר על איך באמת עושים כסף.

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט