איך להביא לקוחות בזמנים מאתגרים?
אם לא מפרסמים ומציעים את השירות או המוצר – איך יבואו לקוחות? מצד שני, עם כל מה שקורה, איך אפשר לפרסם כרגיל?
איך לפרסם בצורה רגישה, נכונה ושהולמת למצב?
בתקופה זו עסקים רבים נמצאים במצב לא פשוט ומתקשים להשיג לקוחות. רבים גם חוששים לפרסם את העסק, מה שהופך את המצב לעוד יותר בלתי אפשרי.
אם לא מפרסמים ומציעים את השירות או המוצר – איך יבואו לקוחות? מצד שני, עם כל מה שקורה, איך אפשר לפרסם כרגיל?
אבל מה לעשות שסוף החודש מתקרב, וצריך לשלם חשבונות ומשכורות. אף אחד לא יעשה את זה במקומך, אז הברירה היחידה היא לעבוד הרבה יותר קשה ולפרסם כמה שיותר ועד כמה שאפשר, בצורה נכונה.
האמת היא שזה חשוב לא רק לעסק שלך, אלא למשק כולו, שחווה פגיעה קשה.
אז איך אפשר לפרסם בצורה נכונה?
נסתכל על מספר דרכים עם דוגמאות.
1) אפשר להציע הנחה מיוחדת לאור המצב.
לדוגמה, קצביית ״אורן קצבים״ פרסמה:
2) לפרסם את המוצר או השירות עם דגש מיוחד על חשיבותו בתקופה זו.
למשל, סופר שוק שלי מאשקלון הדגישו את האפשרות להצטיידות במזונות בסיסיים:
3) לחלוק טיפים ומידע שימושי שיקל על חיי הלקוחות שלכם. את זה כדאי לעשות באופן קבוע בלי קשר. אבל בתקופה כזאת על אחת כמה וכמה.
למשל כאן חברת ביטוח מספקת מידע שימושי למבוטחים:
4) לא לפרסם ישירות, אך לוודא שנשארים בתודעת הלקוחות כדי שכשיהיו מוכנים לרכוש, ידעו לפנות אליך. הם גם ידעו ויזכרו את הערך המוסף והערכי שהעסק שלך מציע. פרסומי יח״צ שכאלה מעלים את המורל, מעודדים אחרים לעזור ולתרום, וגם שומרים על קשר עם הלקוחות, מה שחשוב לא להזניח בתקופה זו.
לדוגמה, ארומה אספרסו בר פרסמה תפריט חינם לחיילים:
לסיכום, חשוב לזכור שעכשיו זה לא הזמן להיעלם אלא חשוב לעבוד עוד יותר קשה כדי להרים את העסק וגם לעזור בכנות ללקוחות, לצוות העובדים, ולכל מי שסביבך.
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
העסק מדשדש במקום?
גלה את 7 השגיאות שמונעות ממך להרוויח יותר! הורד עכשיו את המדריך שיעשה לך סדר.
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״