רוצה לקוחות מרוצים?
גם כשאתה עובד קשה, הלקוחות לא בהכרח מודעים לזה. אז איך פותרים את המצב הזה וגם מוודאים שכל העבודה הקשה מובילה לעלייה משמעותית בהכנסות?
בעל מוסך שלו ייעצתי לקח את עבודתו ברצינות רבה. הוא היה משקיע מעל ומעבר בכל מכונית שטופלה אצלו במוסך ועשה זאת מכל הלב.
האמת האכזרית היתה, שלא משנה כמה טובה ויסודית היתה העבודה – רוב האנשים שקיבלו את המכונית שלהם חזרה, שמחו שהיא נוסעת ולא הקדישו מחשבה נוספת לטיב ורמת ההשקעה שנעשתה.
אפשר לומר שלמרות העבודה המעולה שעשה – יחסי הציבור שלו לקו בחסר. התוצאה היתה חוסר ניצול מקסימלי של פוטנציאל השירות של המוסך.
לכן זה מה שעשינו…
טיפול
בעקבות עבודה שעשיתי עם בעל המוסך על כישורי התקשורת שלו, הוא התחיל להתעניין יותר בלקוחות עצמם. במקום לייגע אותם בפרטים יבשים על הטיפול ברכב, הוא וידא שהם יוצאים מרוצים ושהרכב מתפקד כראוי.
עבדנו ביחד ותרגלנו עד שהגיע לרמה גבוהה של מיומנות ויכל לעשות זאת בקלות.
תוצאות
שביעות הרצון של הלקוחות עלתה והם חזרו אליו בצורה שוטפת. הם גם המליצו על המוסך למכרים וחברים וכך כמות הכניסות למוסך עלתה בעשרות אחוזים.
זו רק דוגמה אחת לאיך שימוש נכון בכלי אחד מתוך ארגז הכלים שעומד לרשותנו מביא לעלייה, ועוד מכיוון פחות צפוי.
כמובן שחשוב לדעת איך משתמשים בכלים האלה נכון, אחרת אפשר להשקיע ולהשקיע אבל לא לקבל את התוצאות המצופות (והרצויות).
בוא תקבל תובנות וכלים מעשיים על הנושא בוובינר הקרוב.
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
העסק מדשדש במקום?
גלה את 7 השגיאות שמונעות ממך להרוויח יותר! הורד עכשיו את המדריך שיעשה לך סדר.
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״