רוצה לקוחות מרוצים?

גם כשאתה עובד קשה, הלקוחות לא בהכרח מודעים לזה. אז איך פותרים את המצב הזה וגם מוודאים שכל העבודה הקשה מובילה לעלייה משמעותית בהכנסות?

לשיתוף: 

לפני שנצלול למאמר עצמו…

איך סוגרים את העסקה בלי לרדת במחיר?

איך אפשר לטפל בלי להילחץ, בלי הנחות שאוכלות לך את הרווחים, ובלי לפספס את העסקה?

במדריך הקצר הזה תמצא גישה פשוטה, שאלות מדויקות לשאול, ודוגמאות שיעזרו לך להבין מה עובר ללקוח בראש ואיך להוביל אותו להחלטה נכונה.

בעל מוסך שלו ייעצתי לקח את עבודתו ברצינות רבה. הוא היה משקיע מעל ומעבר בכל מכונית שטופלה אצלו במוסך ועשה זאת מכל הלב.

האמת האכזרית היתה, שלא משנה כמה טובה ויסודית היתה העבודה – רוב האנשים שקיבלו את המכונית שלהם חזרה, שמחו שהיא נוסעת ולא הקדישו מחשבה נוספת לטיב ורמת ההשקעה שנעשתה.

אפשר לומר שלמרות העבודה המעולה שעשה – יחסי הציבור שלו לקו בחסר. התוצאה היתה חוסר ניצול מקסימלי של פוטנציאל השירות של המוסך.

לכן זה מה שעשינו…

טיפול

בעקבות עבודה שעשיתי עם בעל המוסך על כישורי התקשורת שלו, הוא התחיל להתעניין יותר בלקוחות עצמם. במקום לייגע אותם בפרטים יבשים על הטיפול ברכב, הוא וידא שהם יוצאים מרוצים ושהרכב מתפקד כראוי.

עבדנו ביחד ותרגלנו עד שהגיע לרמה גבוהה של מיומנות ויכל לעשות זאת בקלות.

תוצאות

שביעות הרצון של הלקוחות עלתה והם חזרו אליו בצורה שוטפת. הם גם המליצו על המוסך למכרים וחברים וכך כמות הכניסות למוסך עלתה בעשרות אחוזים.

זו רק דוגמה אחת לאיך שימוש נכון בכלי אחד מתוך ארגז הכלים שעומד לרשותנו מביא לעלייה, ועוד מכיוון פחות צפוי. 

כמובן שחשוב לדעת איך משתמשים בכלים האלה נכון, אחרת אפשר להשקיע ולהשקיע אבל לא לקבל את התוצאות המצופות (והרצויות).

בוא תקבל תובנות וכלים מעשיים על הנושא בוובינר הקרוב.

>> לפרטים והרשמה

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע”מ

תוכן עניינים

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

Close-up Photography of Body of Water
גם עבור האופטימיים וגם עבור הפסימיים, המציאות לא בודקת איתנו אם אנחנו מוכנים לפני שהיא משנה כיוון בלי אזהרה. אבל אם יש סדר, גם יש הרבה יותר שליטה על ההתקדמות, הזמן והמשאבים, וההחלטות הקשות הופכות לפשוטות יותר.
A Red and Blue Color Gradient
מכירות מדשדשות, עובדים מתחלפים, לקוחות לא מרוצים… הכול בבת אחת. ואתה יודע שצריך לטפל, אבל איפה להתחיל? מה באמת הכי דחוף? כל בעיה נראית “קריטית לעכשיו”. כאן אנחנו הרבה פעמים נופלים, כי אנחנו מפזרים את הקשב והמאמץ, במקום לשים את האצבע על הדבר הנכון האחד שמושך אותנו למטה. לרוב, זו לא הבעיה שצועקת הכי חזק, אלא הבעיה שמתחבאת ומנהלת אותך מאחורי הקלעים.
Strato-cumulus Clouds
בזמנים רגילים עוד אפשר לגרור דברים. אבל כשמגיע לחץ אמיתי, בעיות “שקטות” צפות ויוצאות משליטה. ניהול זמן רופף, חוסר שליטה בכסף, עובדים שלא באמת מתפקדים – הכול פתאום מורגש. אז בוא נסתכל על זה קצת יותר לעומק, כולל בדיקה עצמית קצרה.
Free stock photo of ball, field, football
אם אתה שומע “לא” מלקוח אל תמהר להסיק שהוא לא בעניין. סטטיסטית, 60% מהלקוחות אומרים “לא” 4 פעמים לפני שהם אומרים “יאללה, סגור”. אז אם המטרה שלך היא למכור כמה שפחות – תוותר מוקדם, זה עובד מעולה!
Body of Water
מכיר את זה שבשלב הקובע בשיחת המכירה, הלקוח שולף התחמקות אלגנטית בסגנון “תן לי לחשוב על זה”? ומכאן אתה כבר מכיר את ההמשך… אתה חושד שמורחים אותך ונשאר תוהה: האם זו התנגדות לגיטימית? ספק? או שהוא בכלל לא רוצה ורק מנסה להיות מנומס? איך מטפלים בזה בלי ליצור חוסר נוחות או אי-נעימות בשלב הסגירה?

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט