מתי נכון לפנות לייעוץ עסקי מקצועי?

מרגיש תקוע ולא מצליח להתקדם למרות מאמצים רבים? העסק לא משיג את היעדים שהצבת לו? קונפליקטים וניהול זמן לקוי פוגעים בתפקוד העסק? מתמודד עם החלטות אסטרטגיות מורכבות וצריך נקודת מבט חיצונית? או אולי זה מרגיש כאילו הרגשות האישיים משפיעים על קבלת ההחלטות העסקיות?

לשיתוף: 

לפני שנצלול למאמר עצמו…

איך סוגרים את העסקה בלי לרדת במחיר?

איך אפשר לטפל בלי להילחץ, בלי הנחות שאוכלות לך את הרווחים, ובלי לפספס את העסקה?

במדריך הקצר הזה תמצא גישה פשוטה, שאלות מדויקות לשאול, ודוגמאות שיעזרו לך להבין מה עובר ללקוח בראש ואיך להוביל אותו להחלטה נכונה.

טעות נפוצה של בעלי עסקים

מנהלים ובעלי עסקים רבים מנסים לפתור את התקיעות בעסק בעצמם, גם כשהם עמוק מדי בתוך הבעיה.

העניין הוא שכשקרובים מדי לבעיה, זה מקשה לראות את התמונה הגדולה. 

מה קורה פה? 

פעמים רבות בעל העסק מצוי בתוך הסיטואציה והבעיה ומושפע מהן רגשית

רגשות כמו תסכול, כעס, פחד או חוסר תקווה יכולים להקשות מאוד על בעל העסק לעזור לעצמו בעצמו ולמצוא פתרונות אפקטיביים. 

במצב כזה, קשה לחשוב 100% בהיגיון ולהבחין בכל ההיבטים. מופיעים הרגלים שקשה לשבור, רגשות שליליים, דעות קדומות, ואפילו תירוצים מאנשים אחרים שמסבירים למה ״אין מה לעשות״. כל אלה עוזרים לקבור כל סיכוי להצלחה. אתה עלול אפילו להרגיש חוסר אמונה ביכולתך לשנות את המצב.

אם יש משהו שמאוד מפריע לך בעסק, ואתה מנסה לפתור אותו כבר הרבה זמן בלי הצלחה סימן שיש משהו חשוב שאתה מפספס!

נחוצה נקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. מישהו מבחוץ שיביט על המצב מלמעלה ויראה את התמונה האמיתית.

איך עושים את זה?

יש שתי אפשרויות:

  1. ללמוד איך לבצע אבחון עסקי כמו שצריך.
  2. לקרוא למומחה שיבצע את האבחון עבורך.

הדרך שלנו:

אנחנו מלמדים אותך, בעל העסק, איך לערוך חקירה עסקית בעצמך.

במילים אחרות, נלמד אותך את השיטה, ​​נעזור לבצע את החקירה ונלווה אותך בתהליך.

למה זה טוב?

כי זה מעלה את היכולת שלך לנהל את העסק ולקבל שליטה על המצב.

המטרה שלנו היא לעזור לך להקפיץ את העסק לגבהים חדשים (דוגמה מהחיים בראיון הבא), לא להפוך אותך לתלוי בייעוץ חיצוני.

כמו במשל על הדגים – כדי לעזור למישהו באמת, חשוב ללמד אותו לדוג ולא רק לתת לו דגים כל יום.

בעלי עסקים שפונים אלינו מקבלים כלים ליציאה מהתקיעות המחשבתית. אנחנו עוזרים לגלות את הנקודות המדויקות שמונעות ממך להשיג את המטרות שלך.

ומה הלאה?

כשמאתרים את התקיעות, אפשר לתכנן ולהוציא לפועל תוכנית אסטרטגית שתשיג בדיוק את מה שאתה מנסה להשיג, ונעזור לך להוציא אותה לפועל בהצלחה, לשיפור משמעותי בתוצאות.

המטרה היא לא רק להוציא את העסק מהתקיעות, אלא להביא אותו למקום של צמיחה מתמשכת והצלחה.

לסיכום

אל תנסה לעשות הכל לבד.

תן לנו לעזור לך לאתר את המקור לתקיעות ולהפוך את העסק שלך לסיפור הצלחה. לא עוד תירוצים, ולא עוד עיכובים. הגיע הזמן להשגת היעדים שקבעת לעצמך.

בתור צעד ראשון, בוא נתחיל עם שאלון אינטרקטיבי קצר שיעזור לנו להכיר אותך יותר טוב ויכול להוביל לאיתור הבעיה בעסק שלך.

עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ

תוכן עניינים

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט

טיפים נוספים

אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״

Close-up Photography of Body of Water
גם עבור האופטימיים וגם עבור הפסימיים, המציאות לא בודקת איתנו אם אנחנו מוכנים לפני שהיא משנה כיוון בלי אזהרה. אבל אם יש סדר, גם יש הרבה יותר שליטה על ההתקדמות, הזמן והמשאבים, וההחלטות הקשות הופכות לפשוטות יותר.
A Red and Blue Color Gradient
מכירות מדשדשות, עובדים מתחלפים, לקוחות לא מרוצים… הכול בבת אחת. ואתה יודע שצריך לטפל, אבל איפה להתחיל? מה באמת הכי דחוף? כל בעיה נראית “קריטית לעכשיו”. כאן אנחנו הרבה פעמים נופלים, כי אנחנו מפזרים את הקשב והמאמץ, במקום לשים את האצבע על הדבר הנכון האחד שמושך אותנו למטה. לרוב, זו לא הבעיה שצועקת הכי חזק, אלא הבעיה שמתחבאת ומנהלת אותך מאחורי הקלעים.
Strato-cumulus Clouds
בזמנים רגילים עוד אפשר לגרור דברים. אבל כשמגיע לחץ אמיתי, בעיות “שקטות” צפות ויוצאות משליטה. ניהול זמן רופף, חוסר שליטה בכסף, עובדים שלא באמת מתפקדים – הכול פתאום מורגש. אז בוא נסתכל על זה קצת יותר לעומק, כולל בדיקה עצמית קצרה.
Free stock photo of ball, field, football
אם אתה שומע “לא” מלקוח אל תמהר להסיק שהוא לא בעניין. סטטיסטית, 60% מהלקוחות אומרים “לא” 4 פעמים לפני שהם אומרים “יאללה, סגור”. אז אם המטרה שלך היא למכור כמה שפחות – תוותר מוקדם, זה עובד מעולה!
Body of Water
מכיר את זה שבשלב הקובע בשיחת המכירה, הלקוח שולף התחמקות אלגנטית בסגנון “תן לי לחשוב על זה”? ומכאן אתה כבר מכיר את ההמשך… אתה חושד שמורחים אותך ונשאר תוהה: האם זו התנגדות לגיטימית? ספק? או שהוא בכלל לא רוצה ורק מנסה להיות מנומס? איך מטפלים בזה בלי ליצור חוסר נוחות או אי-נעימות בשלב הסגירה?

הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים

 משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.

עפר פלאוט