משפט הסגירה שיסגור את הלקוח?
מה אתה יכול לומר שיסגור סופית את העסקה.
מישהו פעם שאל אותי, ״איזה משפט אני יכול לתת, משפט סגירה שיסגור את הלקוח? הדבר הזה… שכולם מחפשים אותו. שמעתי מלא משפטים וזה לא ממש נראה לי עושה את העבודה.״
אז אמרתי לו, ״אתה רוצה לדעת את המשפט שסוגר, כן? את משפט הסגירה?״ הוא אומר לי, ״כן״.
אז זה מה שאמרתי לו…
זה היה קטע קצר מתוך פגישת זום עם בעל עסק שאני מעביר לו ייעוץ וצוות העובדים שלו. עבור הטיפ המלא, שווה להירשם לסדנת המכירות לבעלי עסקים, שמועברת פרונטלית בתל אביב.
לקוחות מספרים
״הסדנה תורמת בהבנת תהליך המכירה והובלת המכירה. להיות גורם ולא תוצאה. להבין את הבעיה האמיתית שמציקה ללקוח ולעזור לו לעזור לעצמו. ליצור ערך אצל הלקוח שהוא ירצה את המוצר ויבין שהוא מקבל ערך. המפגש עם לקוחות נוספים יוצר פורום נחמד של החלפת דעות, ובכלל עפר ואיילה מדהימים!!! ממש כיף להיות במחיצתם ולעבוד איתם. תודה!״
✍🏼 מ.ס. מנכ״לית שותפה בחברת תקשורת
“למדתי שבמכירה אתה מקשיב ללקוח ומכוון אותו לפי צרכיו ולא “דוחף” את עצמך או את המוצר ללקוח. היום יהיה לי הרבה פחות קשה למכור לאדם ואף לעשות זאת בכיף.”
✍🏼 ב.מ. מנהלת
“ברצוני לציין שהפגישות היו מאוד נינוחות מצד אחד, ומאוד חדות ומקצועיות מצד שני. זה מתבטא בכך ששיננתי, וקראתי, והבאתי לידי ביטוי נוסחאות ופעולות שגרמו לי לגדול משמעותית במכירות, ולמעשה בכל שאר הפרמטרים. מספר ההזמנות גדל, סך הזיכויים קטן, לקוחות חדשים שביצעו הזמנה ראשונה נוספו למאגר. אין ספק שאמשיך להיעזר ולהישען על אותן הדרכות.”
✍🏼 ג. א. איש מכירות
תוכן עניינים
הירשם לוובינר הקרוב לבעלי עסקים
משדר מיוחד שייתן לך נקודת מבט חדשה על ניהול חכם ואסטרטגיה מוכחת עם דוגמאות מהחיים.
העסק מדשדש במקום?
גלה את 7 השגיאות שמונעות ממך להרוויח יותר! הורד עכשיו את המדריך שיעשה לך סדר.
טיפים נוספים
אחוזי סגירה בקרת איכות גבייה גיוס כוח אדם הגדלת רווחים הוצאות הכשרת עובדים השגת מטרות התייעלות טיפול בעובדים טעויות נפוצות יש תקווה כוח אדם לקוחות חדשים לקוחות חוזרים מחסום אישי מחסום נסתר מכירות ניהול נכון ניהול פיננסי סגירת עסקאות סדר וארגון סיפור מהחיים קבוצות קידום עם פריטי דפוס רשתות חברתיות שורש הבעיה שיווק וקידום שירות לקוחות תזרים מזומנים תכנון פיננסי ״אין מה לעשות״