חברת אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ מספקת מגוון שירותים הכוללים קורסים אונליין, סדנאות פרונטליות והדרכות חיות, ייעוץ וליווי עסקי אישי וכן שירות ניתוח יעילות עסקית (אבחון עסקי). תנאי השימוש, מדיניות האספקה והביטול חלים על כלל השירותים והמוצרים המוצעים על-ידי החברה, כפי שמפורט במסמך זה.

מדיניות אספקה ושילוח

ניתוח יעילות עסקית (אבחון עסקי)
השירות כולל פגישה או סדרת פגישות שמטרתן למפות את מצב העסק, לזהות נקודות תורפה והזדמנויות, ולהמליץ על צעדים לשיפור. האבחון מתבצע בתיאום מראש מול היועץ ובכפוף לזמינות. האבחון יכול להתקיים בפגישה פרונטלית במשרד הלקוח/במשרדי אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ/במיקום שיוסכם בין הצדדים, או בפגישה מקוונת.

אספקת קורסים אונליין
עם השלמת תהליך ההרשמה והתשלום, המשתמש יקבל גישה מלאה לקורס/ים אונליין שרכש. פרטי הגישה ישלחו לכתובת הדוא”ל שסיפק בעת ההרשמה. אספקת השירות היא תוך 24 שעות, אלא אם צויין אחרת בעמוד הרכישה.

סדנאות פרונטליות והדרכות חיות
לאחר השלמת ההרשמה והתשלום, המשתתף יקבל אישור הרשמה וכן פרטי מועד, מקום והנחיות השתתפות. במקרה של שינוי מועד או מקום, החברה תעדכן את המשתתפים בזמן סביר ותספק אפשרויות חלופיות (כגון מעבר למועד חדש או השתתפות בפורמט מקוון).

ייעוץ וליווי עסקי
השירות ניתן באופן אישי, בתיאום מול היועץ. מועדי הפגישות ייקבעו מראש מול הלקוח. אספקת השירות היא בהתאם ללוח הזמנים שיתואם בין הצדדים.

אחריות וזמני אספקה
החברה מתחייבת לספק את השירותים שנרכשו בתוך הזמן הסביר והמקובל כפי שפורט לעיל. עיכובים הנגרמים מנסיבות שאינן בשליטת החברה (כגון תקלות אינטרנט, כוח עליון, שביתות, מזג אוויר חריג וכו’) אינם ייחשבו כהפרת התחייבות.

אחריות בית העסק / אתר האינטרנט

  1. האתר מופעל ומנוהל על-ידי חברת אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ, והחברה נושאת באחריות לתוכן המוצג בו ככל שמדובר בתכנים שנכתבו ופורסמו על-ידה. עם זאת, ייתכנו תכנים, קישורים או הפניות לאתרים חיצוניים שהחברה אינה אחראית להם, ואין לה שליטה עליהם.

  2. החברה אחראית לספק את השירותים והמוצרים כפי שהתחייבה בעמודי הרכישה וההצטרפות לרבות קורסים אונליין, סדנאות וייעוץ עסקי וזאת בהתאם למדיניות האספקה והשימוש המפורטות בתקנון זה.

  3. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה המשתמש בתכנים הנלמדים באתר או בשירותי הייעוץ, ואינה מתחייבת כי יישום התכנים יביא בהכרח לתוצאה מסוימת בעסקו של המשתמש. האחריות ליישום, לתפעול ולתוצאות העסקיות מוטלת על המשתמש בלבד.

  4. החברה אינה אחראית לתקלות טכניות שאינן בשליטתה (כגון תקלות ברשת האינטרנט, אצל ספקי צד שלישי או כוח עליון), אשר עלולות לשבש או לעכב את אספקת השירות.

  5. בכל מקרה של סתירה או אי-התאמה בין המידע המופיע באתר לבין מידע שהתקבל ישירות מהחברה (למשל: בהודעת דוא״ל אישית, בהצעת מחיר או בהסכם חתום), המידע העדכני כפי שנמסר ישירות מהחברה הוא המחייב.

ביטול עסקה

  1. החברה מתחייבת לספק ללקוח את השירותים והמוצרים כפי שהוזמנו ושולמו על ידו. במידה ולא יסופקו השירותים או המוצרים בפועל הלקוח יהיה זכאי לקבל את כספו חזרה.

  2. קורסים אונליין – מאחר שמדובר במוצר דיגיטלי הנמסר באופן מיידי עם ההרשמה, לא יתאפשר ביטול עסקה לאחר קבלת פרטי הגישה, למעט במקרה שבו לא ניתנה ללקוח אפשרות גישה לקורס בשל תקלה טכנית מצד החברה.

  3. סדנאות פרונטליות/הדרכות חיות – ניתן לבטל את ההרשמה עד 7 ימי עסקים לפני מועד תחילת הסדנה/ההדרכה ולקבל החזר כספי מלא. ביטול במועד מאוחר יותר לא יזכה בהחזר, אלא אם החברה ביטלה או דחתה את מועד הפעילות.

  4. ייעוץ וליווי עסקי אישי – ביטול פגישה שנקבעה יתאפשר עד 48 שעות לפני מועד הפגישה. ביטול במועד קצר יותר לא יזכה את הלקוח בהחזר. במידה והפגישה בוטלה או נדחתה ביוזמת החברה יתואם מועד חלופי.

  5. ביטול עסקה יתבצע באמצעות פנייה בכתב לכתובת הדוא”ל של החברה: info@expeditor.co.il. החברה תשיב לפנייה בתוך זמן סביר ותבצע את ההחזר, ככל שמגיע, בהתאם לחוק ולמדיניות זו.

  6. בכל מקרה של מחלוקת, מדיניות ביטול העסקה תפורש בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ״א–1981 ולתקנות שהותקנו מכוחו.

הגבלת פרטיות

  1. החברה מכבדת את פרטיות לקוחותיה ומשתמשי האתר, ופועלת בהתאם להוראות הדין בישראל בנושא זה.

  2. פרטי הלקוחות ונתוני המשתמשים נשמרים ומנוהלים בהתאם לנהלים הפנימיים של החברה, ומשמשים אך ורק לצורך מתן השירותים, ניהול הקשר עם הלקוחות, אנליזה ושיפור חוויית השימוש.

  3. מדיניות הפרטיות המלאה זמינה לעיון בכל עת כאן.