סדנת שיווק ומכירות לצמיחה עסקית

חייב להגדיל הכנסות במהירות?
ניסית פרסום ושיטות אחרות אבל לא נסגרים מספיק לקוחות?

בסדנה הקרובה אנחנו נלמד ונתרגל נוסחאות בדוקות לשיווק ומכירות שיעזרו לך בתחומים הבאים: 

  • מבזבז זמן ואנרגיה על לידים שלא נסגרים?
    נלמד איך למצוא לידים איכותיים.
  • תהליך המכירה נמשך יותר מדי זמן, עם דחיות וטרטורים מצד הלקוח, ועם עסקאות שנסגרות בקושי או נופלות בין הכיסאות? נלמד לקצר את התהליך ולהקפיץ את אחוזי הסגירה שלך.
  • הלקוחות מתווכחים על המחיר ואתה בסוף מתפשר על מחיר נמוך מדי עבור העסקה? נלמד איך מתמודדים נכון עם התנגדויות.
  • מרגיש שאתה הולך ונשחק בתור איש מכירות? נלמד שיטות חשובות בתקשורת בין-אישית שיעזרו לך לחזור ליהנות מהעבודה.

הסדנה הזו היא לא ״הרצאה עם כמה טיפים״.

אני הולך לדבר על נתונים חדשים וללמד אותך שיטה שמביאה באופן קבוע לקוחות טובים באמצעות צעדים פשוטים ויעילים – שאותם נלמד ונתרגל ליישום מיידי.

על המרצה

נעים מאוד, עפר פלאוט. 

אני הבעלים והמנכ״ל של חברת הייעוץ אקספדיטור מאיץ עסקים בע״מ. 

ב-20 השנים האחרונות, אני עוסק בייעוץ והכשרה לבעלי עסקים וצוותיהם, כדי לשפר את ניהול ורווחיות העסק. 

הניסיון שלי כולל ליווי אלפי בעלי עסקים ויזמים בשיפור יכולת הניהול, התייעלות והקמת ארגונים שמאפשרים גדילה והשגת מטרות.

 הנה דוגמה אחת מיני רבות…

עפר פלאוט

״הרגשתי שאני עושה כל מה שצריך, משקיע בחברה המון שעות, אך לא מגיע להישגים שאני מצפה, גם מבחינת רווחיות. עפר ידע להסתכל על כל הצדדים ועזר לנו לנהל את הארגון ברמה הכי גבוהה שאפשר. מ-3 סניפים צמחנו ל-8, עם גדילה של 10%-15% במחזור הפעילות בכל שנה.״

איציק פלד
מנכ״ל חברת Swiss System

איציק

עזרה לאלפי עסקים

הפעילות הזו מאפשרת לי לחקור מקרוב מגוון עצום של מקרים ולזהות את הפעולות המוצלחות והלא מוצלחות. 

העברתי אלפי סמינרים והדרכות לאנשי שיווק ומכירות עבור עסקים מכל הסוגים והמינים, עם תוצאות של עלייה עקבית במחזורי המכירות שלהם. אשמח לעזור גם לך!

בעלי עסקים מספרים

הצלחתי להגדיל ללא מאמץ גדול את המכירות פי 4.5

״היה לי קושי לדבר על כסף, תשלומים ומחירים עבור הטיפולים. אך לאחר השיעורים שקיבלתי בייעוץ… הבנתי שלהציג את המחיר זו לא בושה. זהו תשלום על המאמצים שהשקעתי במשך 38 שנים במקצוע ובלימודים, הכשרה וניסיון. במהלך 6 חודשים של ייעוץ הצלחתי להגדיל ללא מאמץ גדול את המכירות פי 4.5 עם פוטנציאל להמשך הגדלת המכירות.״

✍🏼 ד״ר ל. פ. בעלת מרפאה לאסתטיקה

כל בעל עסק חייב לקבל ייעוץ ועדיף אצלכם

“ההישגים שלי: לדרוש כסף כשמגיע לי (קודם הייתי מוותר). יכולת להתנהל מול לקוח גם במכירה וגם במהלך העבודה (קודם הייתי מחלק מתנות ללא הצדקה). קידום מכירות נרחב (קודם לא היה קיים). בטחון מול לקוח. כל בעל עסק חייב לקבל ייעוץ ועדיף אצלכם. אני פשוט נהניתי מהעבודה איתכם, משיתוף הפעולה ומהאכפתיות שהפגנתם כלפי וכלפי הצלחתי. תודה רבה.”

✍🏼 ת. ג.

יצאתי עם כוחות מחודשים

“קודם כל היה לי תענוג, נהניתי מאוד מאוד. הוספת לי ידע רב בנושא שיווק. למדתי להבדיל בין יח”צ לפירסום וקידום. הדבר הכי חשוב שרציתי לציין זה שעכשיו אני בתקופה שבזמן האחרון אני בקושי מזרימה לאנשים את האטרקציות שלי ואת המידע על החברה. לא יודעת למה באמת. אלה תקופות כאלו של תסכול או סתם עייפות. בכל אופן, אחרי ההרצאה הזאת אני עם כוחות מחודשים ומחר בבוקר אני שוב אעלה על הגל והכל בזכות המרצה שמסביר וממריץ רעיונות ומחשבות חדשות להמשיך ולשרוד בארץ.”

✍🏼 ו. ב.

עכשיו הנושא ברור וממוקד

“הגעתי לקורס שיווק בהנחייתו של עפר, מנכ”ל חברת אקספדיטור, בעקבות יעוץ עסקי שקיבלתי מהחברה. הקורס עזר לי לחדד דברים שהועברו בייעוץ, לראות דברים בפרספקטיבה רחבה יותר. הדברים היום ברורים וממוקדים. שמחתי להשתתף בקורס הנ”ל!”

✍🏼 ע.ע. בעלת חברת קוסמטיקה

הבנתי איפה היתה הטעות שלי

“בסמינר עם עפר למדתי כמה דברים שאני אוכל ליישם בעבודתי ביום-יום, כגון: למדתי איך לשווק את העסק שלי לציבור הרחב. למדתי שיטת מכירה, ועפר חידד לי את השלבים, והבנתי איפה היו טעויות בכמה מכירות שלא בוצעו, או שבוצעו באופן קשה.”

✍🏼 א.ס. חברת ניקיון

עלה לי הביטחון לשווק מוצרים במחירים גבוהים יותר

לפני הסמינר, היתה לי תחושה שלא מצליח למכור ו/או למקסם מחירים. תוך כדי – הרגשה של רכישת כלים/שיטות לשיפור. אחרי – העלאת הביטחון לשיווק המוצרים במחירים גבוהים יותר.

✍🏼 א.ח.

ישר ולעניין בלי ללכת סחור סחור

״עפר, מוצאת לנכון לציין בפניך כי אני חשה שאתה מורה טוב, יודע להיות קשוב לבן שיחתך. בכל פעם שנתקלתי בשאלות ובהבהרות ידעת לענות ישירות ולעניין למה שנשאל ולא ללכת סחור סחור. זה לא דבר טריוויאלי בעיני, ויכולתך זו זוכה להערכה מצידי.״

✍🏼 א.א.

מקורי ביותר

“הסמינר מועבר בצורה מאוד מקצועית, יעילה, אפקטיבית, אדיבה וחמימה. אווירה סימפטית, סבלנית ורגועה. התייחסות אישית לכל משתתף, ושימת דגש אישי על הבנתו ודרך יישומו. חיוכים לא נחסכו מה שנתן שוב ושוב מוטיבציה להקשבה. ייש כוח! מה שניכר שחלק מההדרכה היא חלק מאישיותו של המדריך. מקורי ביותר.”

✍🏼 י. ג.

מרתק עם דוגמאות מעשיות

“ההרצאה הועברה באופן מרתק, ​מעניין ועם דוגמאות מעשיות. הזמן עבר מאד מהר. הופנמו תובנות שהובאו והוצגו. ניתנו טיפים מעולים. הועלו רעיונות יצירתיים. כל המשתתפים בהרצאה הביעו את דעתם ותרמו מניסיונם. ההרצאה עשתה סדר בחשיבה ובמידע.”

✍🏼 מ. ח.

כל הפרטים על הסדנה:

מתי: יום שלישי, 9 ביולי 2024
איפה: דיזנגוף סנטר, תל אביב
סדר יום:
9:00 – התכנסות (תוגש ארוחת בוקר קלה)
9:30 – סדנה חלק ראשון
12:30 – הפסקת צהריים (באחריות המשתתף)
13:30 – סדנה חלק שני
15:00 – הפסקה
15:15 – סדנה חלק שלישי
16:30 – דברי סיכום

סדנה

מספר המקומות בסדנה מוגבל –
זכות ההשתתפות היא לפי סדר הגשת הבקשה להרשמה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניתן להגיש בקשה גם טלפונית – צלצל עכשיו או שלח הודעת WhatsApp למספר: 054-630-0306