לוגו

איך גורמים ללקוח לרצות לקנות יותר ממה שאיש המכירות רוצה למכור?

סדנת המכירות שתכפיל את הרווחים | ידע מעשי לשימוש מיידי

כן! ארגן לי כרטיס עכשיו

אחרי שבחנתי ​מקרוב כמות נכבדת של אנשי מכירות ואת המכירות שלהם, הנה רמז למשהו קטן שעושה הבדל ע​​צום והופך את המכירה לקלה וכייפית.

כדי להפוך את המכירה לקלה יותר, צריך להביא למצב ​​שהלקוח רוצה לקנות מאותו איש​​ מכירות יותר ממה שאיש המכירות רוצה למכור.

אך במקרים רבים בשטח, זה נראה הפוךאיש המכירות רוצה יותר למכור מאשר שהלקוח רוצה לקנות.

​במקרים כאלה, נתקלים בקלות ובמהירות במאמץ להסביר על התכונות של המוצר כדי להרשים את הלקוח, או להסביר לו מדוע כדאי לו, או איך המוצר יכול לתרום לו.

  • התנגדויות למחיר
  • לקוח שיוצא מהפגישה בלי סגירה עם ספקות שלא נסגרו הרמטית
  • מחשבות על כך שהוא צריך ללכת לחנות אחרת או ספק אחר ולחפש שם עוד מידע, פתרונות או מוצרים
  • ניסיון של איש המכירות להוריד את המחיר כדי לזכות בשיתוף פעולה של הלקוח ברכישה

אני מלווה צוותים של אנשי מכירות בחברות גדולות וגם מודד את הסטטיסטיקות היומיות והשבועיות כדי לאתר את כל הנקודות לשיפור ולבחון את התוצאות של ההכשרה​​, ו​​כל אלה הם חלק מסימנים מובהקים שאיש המכירות לא הצליח להביא את הלקוח לרצות לקנות, יותר ממה שהוא, איש המכירות, רוצה למכור.

אז מה עושים?

מגיעים לסדנת מכירות שלנו במרץ 2024!

״ראיתי שאני ממלא 30 תפקידים והבנתי איך אני פותר את זה ומפנה זמן״

״הרגשתי שאני עושה כל מה שצריך, משקיע בחברה המון שעות, אך לא מגיע להישגים שאני מצפה, גם מבחינת רווחיות. העסק נקלע למשבר עמוק.

לא ויתרתי, וקלטתי שיש כאן משהו שאני לא עושה נכון. הבנתי שאני צריך לרכוש ידע כדי לעשות את העבודה בצורה נכונה.

עפר ידע להסתכל על כל הצדדים ועזר לנו לנהל את הארגון ברמה הכי גבוהה שאפשר. מ-3 סניפים צמחנו ל-8, עם גדילה של 10%-15% במחזור הפעילות בכל שנה, כולל בתקופות הסגרים.״

איציק פלד
מנכ״ל חברת Swiss System

איציק

״לעפר ראייה חודרת להגדיר את הדברים, והוא הציג לי אותם שחור על גבי לבן, זה ליגה אחרת״

״היה אצלי כאוס בניהול של העסק, הרגשת הצפה של עבודות שאני לא מצליח לטפל בהן כמו שהייתי רוצה מבחינת הקצאת משאבים של עובדים, חומרים, בזבוז זמן וחזרה על פעולות.

עם כל המאמץ שלי, לא היו לי מספיק שעות ביום.

עפר עזר למצוא את הסיבה האמיתית לקשיים. אני רואה את ההתקדמות כל חודש בגרפים. הגרף כל חודש עולה בצורה לינארית ונוצרה דינמיקה של חברה.״

לירן לבנה
מנכ״ל חברת אויר הרים

סדנה

כל הפרטים על הסדנה:

מתי: יום ב’ 22 בינואר 2024

איפה: דיזנגוף סנטר, תל אביב

סדר יום:

9:00 – התכנסות (תוגש ארוחת בוקר קלה)
9:30 – סדנה חלק ראשון
12:30 – הפסקת צהריים (באחריות המשתתף)
13:30 – סדנה חלק שני
15:00 – הפסקה
15:15 – סדנה חלק שלישי
16:30 – דברי סיכום

לקוחות מספרים

© 2024 כל הזכויות שמורות.

דילוג לתוכן