6 thoughts on “מהן הטעויות נפוצות בשיווק

  1. אהבתי את הסרטון והמסר ברור וידוע, הבעיה היא מניסיון כבעל עסק יוצא מצב שכולם מסביב יודעים ליעץ מה צריך לעשות בתאוריה , אך שמגיע לשלב המעשי התוצאה שהעסק מוציא את הכספים לשיפור המכירות והשיווק ולא תמיד התוצאות משביעות רצון, כך שבתוצאה הסופית בעלי המקצוע כגון יועצי הפרסום , המדיה והכלכלנים גובים את חלקם בעיסקה ובעל העסק צריך לאסוף את השברים במקרה של כישלון .

    1. הי אבי. אני מסכים איתך לגמרי לגבי המצב הזה עם היוצעים. בפרט בישראל. אני מרגיש את זה היטב שמגיעים אלי בעלי עסקים ספקנים שהתנסו בחוויה שאתה מתאר – הרבה ייעוץ ואין תוצאות. במקום לעזור לאדם לקבל את השירות, צריך קודם כל להסיר את ההשפעות של הניסיון הגרוע מהעבר.
      בכל מקרה, כדי להתגבר על הנקודה הזו, יצרתי את סמינר השיווק המיוחד. והוא מיוחד בדיוק בגלל הסיבה הזו:
      הוא קצר (חצי יום), קולע, ויוצאים ממנו עם תוכנית עבודה ללכת וליישם אותה. כדי לוודא שיש תוצאות, אני גם מלמד איך מודדים את התוצאות של השיווק (ולא רק את ההוצאות על היועצים 🙂 ).
      לקוחות שלנו מדווחים לנו מדי שבוע גרפים המראים בברור את מגמת התוצאות. מגמת עליה על פני מספר שבועות? המצב טוב ונמשיך לחזק אותו. מגמת ירידה? צריך לעשות משהו ועכשיו!

      1. אני אשמח לשמוע יותר על הסמינר

        1. אבי, הסמינר הוא באמת מיוחד. פרטים נוספים בקרוב.

  2. המסר ברור ומובן , מסכים עם ההערות של האחרים , בסופו של דבר תוצאות מדברות.

    לפי התוצאות רואים מה עובד ומה לא עובד וצריך לשנות.

    אנו מעולם לא עשינו שיווק כך שאשמח לנסות ולראות תגובות.

    1. הי ניר,
      נכון מאוד. אם מעולם לא עשיתם שיווק – אין זמן טוב יותר להתחיל מעכשיו.
      אשמח לעזור ולדחוף קדימה כמה שאפשר.
      כל ימי המחר, דורשים את הקידום הכבד של היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *