האם “בראשית” הייתה באמת כשלון?

תוכן עניינים

[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”סעיף” _builder_version=”3.20.2″][et_pb_row custom_padding=”26px|0px|27px|0px|false|false” _builder_version=”3.20.2″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.20.2″][et_pb_text admin_label=”טקסט” _builder_version=”3.20.2″]

בראשית היא החללית הישראלית הראשונה להגיע לירח.

האמת, שהיא אכן הגיע לירח,
אך לא במצב שהמתכננים שלה התכוונו.
במקום לנחות על הירח, היא התרסקה עליו.
בזמן שידור הדקות לפני הנחיתה, היה אפשר להרגיש את ההתרגשות האוחזת בכל הנוגעים והנוכחים בפרויקט הזה.

הכל היה בסדר, עד שכמה דקות לפני הנחיתה, היה כשל במנוע הראשי.

הכשל, הזה, מנע מהמנוע לבלום את בראשית, והיא נפלה במהירות של 500 ק”מ לשעה.

הגישה האישית משחקת כאן תפקיד מכריע.
יש כאלה שמייד יכנסו להלך רוח של תחושת הכשלון.
“אוף! זה לא עבד! זה נכשל! כל הכסף שירד לטמיון!”

מצד שני, יש את אלה שיהיו בצד השני של סולם הגישות.
יהיו אלה שמייד יאמרו – אוקי. היא התרסקה. כעת אפשר לעבוד על הניסיון הבא!

ובאמת, הגישה היא הקובעת אם יש כשלון או לא.

גם במכירות, או בעסקים, לא כל דבר הולך ישר, חלק ומפיק את התוצאה הרצויה מייד בניסיון הראשון.
יחד עם זאת, הכשלון האמיתי הוא של מי שמפסיק לנסות.
מפסיק לנסות, לשפר, להגיע, להצליח!

היכן אתה על הסקלה הזו?

אם זה נוגע למכירות, אפשר לראות שמכל ניסיון לומדים.
הידע שנרכש במהלך הניסיון הוא בעל ערך, אך ורק אם זה שרכש אותו מוכן להתבונן בכך כניסיון ולא ככשלון מוחלט.

זכור מה שאני תמיד אומר:
השמיים, הם לא הגבול.
הם רק אבן דרך, במהלך לכבוש את היקום כולו!

עפר פלאוט

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]