עפר פלאוט מציג:

הנוסחה להשגת פריצה עסקית

יותר לקוחות,
יותר הכנסות,
יותר רווחים
ובלי שכל העומס יפול עליך!

הנוסחה שתעזור לך להימנע משגיאות קריטיות בהגדלת רווחים, ולהצליח לחיות בעוצמה ובשפע את סגנון החיים שתמיד רצית.

רוצה מצב כזה של "עוצמה", נכון?

או כזה מצב של "שפע"?

או אפילו רק כזו מגמה של "פעילות נורמלית"?

אבל אם בפועל,

אתה מקבל כזה מצב של דריכה במקום או דעיכה ("מצב חרום"):

או, (אוי ואבוי) כזה מצב של "סכנה":

או, חס וחלילה, רק כזה מצב של "אי-קיום":

אז עכשיו זה הזמן להצטרף לתכנית "פריצה עסקית" ולתקן את זה!

אם אינך מתרחב בעקביות ובקלות
אתה בסכנה או אפילו במצב פעולה נמוך יותר.

שום דבר בטבע לא נשאר כמו שהוא לאורך זמן.
כך גם בעולם העסקים.
פעילויות וארגונים מתרחבים או מתכווצים.
גדלים או קטנים.
מאיצים או מאטים.

כך שמה שלא תדאג להרחיב, יילך ויתכווץ.

התכנית פריצה עסקית
עם עפר פלאוט
מתוכננת לעזור לך
לפרוץ את הדרך, צעד אחר צעד
ולהשיג את המגמה הרצויה לך.

בעל עסק מצליח ורגוע, או

אלוף העולם ב"כיבוי שריפות"?

במחקר שנערך בקרב 530 בעלי עסקים נתגלה:

"עבור מרבית בעלי העסקים, המצב המתמשך והדריכה במקום, הם למעשה כיבוי שריפה מתמשכת."

מה דעתך לכבות את ה"שריפה"
פעם אחת ולתמיד,
ולוודא שהמצב הזה באמת
לא יחזור על עצמו שוב לעולם?

בלי להשקיע אלפי שקלים בעסק, ובלי לימודים מסובכים,

אתה עושה תכנית ליווי אישית דרך האינטרנט במשך 6 שבועות, ולומד שיטה מעשית וקלה לביצוע, איתה תמצא בכל פעם בדיוק את מה שצריך לשנות, או בדיוק במה יש לטפל מהשורש, וגם איך לעשות את זה, כדי להשיג את פריצת הדרך הרצויה.

בין אם זה להגדיל רווחים עם שיטה מעשית עבורך,  להשיג מטרות בקלות רבה יותר, ולפנות זמן ותשומת לב לטפל בדברים החשובים באמת, בתכנית תקבל את הכלים ואת העזרה שדרושה כדי שתוכל להשיג שיפור משמעותי במצב!

הפסק "ללכת על עיוור" או לנסות לנחש!

כאשר בעיה לא נפתרת לעיתים נראה שהדרך היחידה היא "ללכת על עיוור" או "לנסות לנחש".
התכנית פריצה עסקית כוללת שיטה חדישה וממוקדת לביצוע ניתוח המצב ולמצוא בצורה מדויקת את השורש של כל מצב לא רצוי, ומסייעת לך למצוא את הפתרון המעשי שישפר את התוצאות, יגדיל זרימת  לקוחות, יגדיל מכירות, ויעזור לך לשמור על הוצאות קטנות מהכנסות כדי להגדיל רווחים.

בתכנית פריצה עסקית  תלמד כיצד לחקור ולנתח כל מצב עד לפיצוח של שורש העניין, התקיעות או הדריכה במקום בניגוד לרצונך.

מה הכי לא הולך לך כפי שהיית רוצה שיילך?

אין מספיק לקוחות?

השיווק לא מביא תוצאות?

לא נסגרות מספיק עסקאות?

אולי התזרים לוחץ?

או, שאתה חובש את כל הכובעים בעסק,

ואין לך את הזמן הנדרש לעשות סדר בבלאגן.

איך שלא מסתכלים על זה, זה "מעגל קסמים מרושע."

כבעל עסק, אין מספיק כסף כדי לקנות עוד זמן ולהתרחב באמת.

ואין מספיק זמן כדי ללמוד איך לעשות יותר כסף, או להתרחב ולייצר באמת רווחים.

וכל העבודה נוחתת על הראש שלך, אולי מהבוקר ועד אמצע הלילה, או על חשבון זמן עם המשפחה. 

וכן, ותן לי לנחש: קשה מאוד למצוא מישהו מספיק טוב כמוך, 

עם רמת אחריות גבוהה ורמת מיומנות מספקת, שייקח אפילו רק חלק מהעומס ויוריד ממך את העבודה.

וכך זה הופך להרגל או לשגרה לחיות כך, רחוק ממצב פעולה של עוצמה אמיתית.

אז מה עושים? איך יוצאים מהמצב הזה?

מה לא ניסית כבר?

הדרכות של  שיווק, קורס  מכירות אצל המומחה המתלהב, ועוד קורס בבית ציוני אמריקה, ושלא נשכח את הגורו מחו"ל….

שיווק כזה או שיווק אחר. פרסום בפייסבוק, רשתות חברתיות, גוגל, אולי אפילו השקעת בסרטוני וידאו שנראו לך ממש מקצועיים ועלו כמה אלפי שקלים…

אך אחרי שההתרגשות שעוטפת בהתחלה מתפוגגת לה די מהר, אתה נשאר עם חוסר תוצאות.

 

מה כל כך ייחודי ומיוחד

בתכנית פריצה עסקית עם עפר פלאוט

שמאפשר לקבל תוצאות כל כך יוצאות דופן?

יש הרבה בעלי מקצוע כמו משווקים, מאמני מכירות ויועצים כלכליים

עם נכונות עצומה לעזור ולעשות עבודה טובה ככל שהם יכולים.

באופן אישי אני מעריץ כל אחד מאלה על הנכונות לקום ולעשות משהו 

כדי לעזור לאחרים ולהרוויח את פרנסתם מכך.

רק צריך לדעת נתון אחד יציב ומרכזי:

אם אין תוצאות שאפשר 

(א) להראות אותן בגרף המראה שיפור ועליה,

ו(ב) לשחזר אותן שוב ושוב, 

אז כדאי להכיר בכך, שהטיפול לא נתן את התוצאה הנדרשת 

או שלא היה שם ביצוע תקין של הפתרון שכן עובד.

רוב הסיכויים,

שאותו בעל מקצוע, 

טוב ככל שיהיה, 

אפילו אם נתן לך שירות מעולה,

טיפל ב"למה מוטעה"', לא איתר את ה"למה האמיתי"

והשאיר אותו לא מטופל

מהו "למה אמיתי"?

למה אמיתי הוא הסיבה לכך שדברים לא עובדים כמו שצריך.

הוא הדבר שאם יטופל יביא לשיפור המצב הקיים ולהתאוששות של הסטטיסטיקות.

בזמן שיש הרבה "דברים שניתן לעשות", הלמה האמיתי הוא הדבר שיביא לפריצת דרך אמיתית

שניתן לראות באמצעות גרף של סטטיסטיקות שמשנות מגמה ומשתפרות.

 

איך יודעים שמצאנו את ה'למה האמיתי' ולא איזה 'למה מוטעה'?

ל'למה האמיתי' יש ארבעה מאפיינים ברורים:

  1. הוא פותח פתח לשיפור אפקטיבי במצב הקיים.
  2. הוא חייב להיות משהו שאתה יכול לשלוט בו.
  3. ניתן לטפל בו במסגרת היכולות הקיימות והמשאבים הזמינים.
  4. מציאתו מביאה הקלה והסכמה מצד כל הנוגעים בדבר.

מצד שני אם במקרה מצאת 'למה מוטעה':

  1. הוא אינו פותח פתח לטיפול אמיתי ומעשי במצב.
  2. הטיפול במצב נעשה מסובך ומורכב.
  3. אתה צריך לשבור את הראש כדי למצוא רעיון מבריק לטיפול.
  4. הטיפול דורש יכולות שאינן זמינות ומשאבים שלא קיימים.
  5. למה מוטעה אינו מוביל להתאוששות.

דוגמאות נפוצות ל"למה מוטעה"

"מצב השוק."
הוא למה מוטעה נפוץ. הוא לא פותח פתח לטיפול וגם לא בשליטתך.
"לוקח הרבה זמן לבנות עסק מרוויח."
זהו למטה מועטה בשימוש בעיקר בקרב אנשים שאין להם מספיק ידע נכון כדי לבנות במהירות.
"ככה זה בחיים."
זהו למה מוטעה נפוץ. הוא אולי עוזר "להרגיש קצת יותר טוב", אך לא מסייע לשפר את המצב.
הקודם
הבא

איך מוצאים את השורש האמיתי של הבעיה?

ה'למה האמיתי' הוא השורש האמיתי של הבעיה.

על מנת למצוא אותו, כבר בשיעור הראשון תלמד שיטת חקירה מדויקת, שתסייע למצוא את הלמה האמיתי שלך.

מי מוצא לי את ה'למה האמיתי'?

אופן הפעולה המושלם הוא שהאדם שמכיר את העסק שלך ואת המטרות שלך הכי טוב יבצע את החקירה.

מאחר ואין מישהו שמכיר את העסק שלך והמטרות שלך טוב יותר ממך,

התכנית בנויה כך שראשית תקבל הכשרה בסיסית ממוקדת ומתאימה כדי שתוכל לבצע חקירה ואז תבצע את החקירה שלך.

מאחר וזה יכול להיות הניסיון הראשון בשימוש בשיטת החקירה הייחודית הזו,

כדי לוודא שמירה על מיקוד ועל פתרונות שניתן לבצע בטווח זמן קצר יחסית, ולא להתפזר, היועצים של אקספדיטור מאיץ עסקים, יהיו זמינים לך לשיחת ייעוץ.

יש לכך שלושה יתרונות:

היתרון הראשון:

לאחר שקיבלת הכשרה ולמדת כיצד לבצע חקירה, תוכל לבצע את החקירה פעמים רבות ככל הנדרש למעשה בכל תחום ללא הגבלה: על שיווק, על מכירות, פיננסים, הכנסות, מטרות אישיות, עסקיות ומשפחתיות וכו'. אין הגבלה על כמה פעמים תוכל להשתמש בשיטת החקירה למציאת למה אמיתי וניסוח פתרון מעשי.

היתרון השני:

חשוב שהפתרונות יהיו מעשיים עבורך ועבור מה שאתה יכול להוציא לפעול.

ייתכן שאם אעשה עבורך את החקירה כולל כתיבת תכנית הפעולה, הפתרונות שאציע לך יהיו מותאמים לניסיון שלי, ויכולות הביצוע שלי, ואיך הייתי פועל ביחס לאותו עסק, וכל אלה עלולים להיות שונים לגמרי מהניסיון שלך, יכולות הביצוע שלך, והמטרות שלך בנוגע לעסק ולחייך.

לכן הטוב ביותר, הוא שנעזור לך לקחת אחריות וליצור את הפתרון המותאם אליך בנקודת הזמן הנוכחית.

היתרון השלישי:

הוודאות שלך תגדל כאשר אתה תעשה את ההתבוננות במצב ותיגש לטפל בו בעצמך ולכן היכולת לטפל בהתרחבות בהמשך גדלה גם היא.

מה עושים במקרה שמצאתי את ה"למה האמיתי", אך לא ידועה לי הדרך לפתרון?"

קודם כל, אם הפתרון לא קופץ לראשך בקלות, יש סיכוי גדול שמצאת למה מוטעה.

התכנית בנויה על סמך ניסיון ממשי, כך שהיא כוללת את מרבית הנתונים הנדרשים לפתרון הבעיות שתתקל בהן בעסק.

כדי להתאים את תכנית הטיפול באופן אישי למקרה שלך ולעשות התאמות או להשלים ידע בנוגע לפתרונות המעשיים הדרושים לך, תקבל עזרה ממוקדת מהיועצים של אקספדיטור מאיץ עסקים, המלווים את התכנית ושיסייעו לך בהרכבת תכנית פעולה מעשית התפורה אישית למקרה שלך על מנת להביא תוצאות ושיפורים.

וזה ברור שאם תנסה לטפל בדבר הלא נכון, גם אם תקבל את השירות הטוב ביותר מהיועץ הטוב בעולם, עדיין שורש הבעיה ישאר במקומו והבעיה האמיתית לא תפתר.

לכן השיעור המעשי הראשון הוא איך לבצע חקירה ומשם להתקדם לפי הנוסחה אל טיפול הולם ואפקטיבי. 

איזה סוג בעיות פותרים בתכנית פריצה עסקית?

את כל סוגי הבעיות והמחסומים בכל עסק אפשר לסווג למספר סופי של 21 תחומי פעילות

שעליהם תלמד בתכנית פריצה עסקית.

בפועל, זיהוי הלמה האמיתי ימקד אותך בתחום שדורש בחינה ותיקון.

הנה רשימה חלקית של התחומים:

שיווק וגיוס לקוחות

מכירות וסגירות

קידום ושימור לקוחות

תכנון פיננסי נכון

אסטרטגיה ומוטיבציה

ניהול זמן ותפוקה

תקשורת ומנהיגות

אבל מה על הגדלת הרווחים שלך?

אולי זה השיווק? או אולי המכירות? או כוח אדם לא מיומן או לא יעיל? ישנם מרכיבים רבים שיכולים להשפיע על כך. שיטת החקירה שתלמד בתכנית פריצה עסקית, תסייע לך למצוא בדיוק מה לעשות כדי לשפר את המצב.

הנה מה שבוגרי תכנית פריצה עסקית מספרים:

"כבר בשיחה הראשונה, עפר פלאוט פתח לי את הראש בכל מה שקשור בתקשורת ובזרימה החוצה. זה מייד עזר לי.
כשגיליתי שעומד להיפתח קורס פריצה עסקית הצטרפתי מייד.
חלק מהדברים היו ידועים מראש. אבל הקורס עזר לי לבסס הידע, להפנים וליישם אותו ולשפר את כל ההתנהלות בעסק."

מאיר פריאנטה, בוגר תכנית פריצה עסקית

"לפני שפגשתי את עפר לא הייתי עושה קידום לעסק בכלל.
כשפגשתי את עפר נפתח בפני עולם חדש. במסגרתו אני מצליח לשלוח ניוזלטרים ללקוחות קיימים, וללקוחות חדשים, ולמעשה מתקשר עם הלקוח, שזה דבר מאוד מאוד חשוב בעסק. בתכנית פריצה עסקית למדתי לעשות את זה ואני מקבל תגובות."

קובי קמחי, בוגר תכנית פריצה עסקית

"הקושי שלי היה ליצור רצף של לקוחות.
עפר קיים איתי שיחת אבחון, ומצאנו את שורש הבעיה.
עפר נתן לי מספר כלים וכבר בחודש הראשון הייתה עליה של יותר מ 50% בהכנסות וגם הזמן נוצל הרבה יותר טוב."


אבי כרמי, בוגר תכנית פריצה עסקית

אם אין לך כסף להתרחב או לקנות יותר זמן,
או שאין לך את הזמן ללמוד איך לייצר יותר כסף והתרחבות,
וכל העבודה נופלת עליך, חשוב לי שתדע שבעזרת התכנית "פריצה עסקית":

תלמד לבצע חקירה ותגלה את ה'למה האמיתי'.

תגלה מה התקלה האסטרטגית שמוציאה אותך מהאיזון הדרוש כדי לאפשר התרחבות עקבית.

תלמד לשלוט בזמן שלך בצורה הרבה יותר יעילה.

תקבל עזרה להרכיב תכנית פעולה מעשית שתוכל לבצע לטפל במצב.

תלמד לייצר יותר כסף בפחות זמן ובמסגרת ההוצאות הקיימת.

.תהפוך ליועץ של עצמך כדי לשפר כל מצב שתתקל בו במהלך התכנית ולאחריה.

תלמד למדוד את ההצלחות שלך בצורה מעשית, פשוטה וכייפית.

תגשים את עצמך בדרך קלה יותר, רווחית יותר ומהנה ותמצה סוף סוף את הפוטנציאל האמיתי שלך.

כל זה יקרה לך באמצעות שיטת עבודה ברורה, עם ליווי מקצועי, מעשי ואכפתי,

שיעלה אותך על הדרך להשגת מצבים של שפע ועוצמה ולחופש עסקי ואישי אמיתי.

צפה בסרטון הקצר המראה מה ניתן להשיג עם הידע בתכנית פריצה עסקית

מה אתה מקבל כשאתה מצטרף לתכנית פריצה עסקית:

מטרת התכנית היא לתת לך את כל הידע, הכלים והתמיכה
כדי שתשיג פריצה עסקית, שליטה במצבי הפעולה ושתעלה על הדרך למצבי שפע ועוצמה עוד במהלך התכנית.

אתה מקבל את היכולת:

להתבונן

לחקור ולזהות כל מצב לא אידיאלי בעסק (ובחיים) באמצעות ידע מדויק ותמיכה שתקבל ובעזרת קורס אינטרנטי שמועבר ב 6 שידורים חיים עם הקלטות זמינות לחזרה על החומר.

להחליט

להרכיב תכנית פעולה מעשית להגדלת הכנסות ורווחים בעזרת יועץ שילווה אותך באופן אישי במהלך התכנית כדי שתלמד לקבל החלטות .

לבצע

תקבע תבנית להתארגן להמשך ההתרחבות שלך בתחומים שתבחר, להמשיך להכניס יותר כסף באופן עקבי, לצמצם את עומס העבודה עליך ולזכות בזמן וחופש אמיתי.

על עפר פלאוט

נעים להכיר.

אני עפר פלאוט (זה שמצד ימין בחזית בתמונה).

אני הבעלים והמנכ"ל חברת הייעוץ אקספדיטור מאיץ עסקים בע"מ וב 15 השנים האחרונות, אני מנהל פעילות של ייעוץ והכשרה של בעלי עסקים ואנשי הצוות שלהם כדי לטפל בעסק ובחיים בצורה טובה יותר וליצור קהילה שהחיים בה הם חוויה משמחת.

אמצתי ארבעה ערכים והם שזורים בכל הפעילות שלנו עם בעלי עסקים: תוצאות, פשטות, אכפתיות ושלמות.

התכנית "פריצה עסקית" נולדה לאחר שראיינתי 530 בעלי עסקים ששמו יד על הספר שכתבתי 7 שגיאות קריטיות בהגדלת רווחים.

אשמח מאוד ללוות אותך ולוודא שאתה משיג הישגים טובים מהתכנית ומהתכנים בה.

אם יש לך איזושהי שאלה שלא נענתה כאן, צור איתי קשר ואעזור לך כמיטב יכולתי. 

 

לקוחות מספרים על עפר

מתי כדאי להשקיע בתכנית?

על מנת להבין מתי כדאי להשקיע בתכנית, כדאי להבין שתי הגדרות של המילה "הפסד".

מסתבר שרוב בעלי העסקים מכירים ומשתמשים רק בהגדרה אחת של המילה הפסד.

רואה החשבון שלך יכול לספר לך שהשנה הוצאת 200 אלף פחות ממה שהכנסת, ולכן יש לך רווח של 200 אלף. אך זהו רווח חשבונאי. על הנייר. בבנק, הסיפור נראה אחרת לגמרי.

עבור אנשי כספים מנוסים, ההפסד האמיתי הוא ההכנסה הפוטנציאלית שהייתה יכולה להיכנס ולא נכנסה. 

"אנשי כספים מנוסים מצפים לקבל חזרה יותר כסף ממה שהוקצה."

'הפסד חשבונאי' מול 'הפסד עסקי'

איך לחשב את גודל ההפסד העסקי הפוטנציאלי?

  1. כמה הכנסה שנתית הייתה יכולה להיות לך אם העסק שלך היה עובד כארגון מושלם שהשיוק מציף אותך בלקוחות שרוצים את השירות שלך, כל אחד מחברי הצוות שיש לך היה יודע בדיוק מה תפקידו ועושה אותו כמו שצריך, ולך היה מספיק זמן לנהל?
  2. על כמה עומדת ההכנסה השנתית ב 12 חודשים האחרונים?
  3. הפער בין מה שמצאת בסעיף 1 למה שמצאת בסעיף 2, הוא ההפסד העסקי הפוטנציאלי. אם הפער הזה גדול מעלות התכנית או השקעה בטוחה אחרת שתביא לצמצום ההפסד העסקי הפוטנציאלי, אז כמובן הגיוני מאוד וזה יהיה נכון כלכלית להשקיע בתכנית כזו לפחות 10% או יותר מהסכום הזה וללמוד גם להיות רווחי יותר.

"עבור אנשי כספים מנוסים, ההפסד הגדול יותר מאי-הצלחה לחסוך, הוא הכנסה שהיה אפשר להכניס אותה ושאבדה או זו שמעולם לא נעשתה."

עפר פלאוט

דוגמה:

  1. אם הכל אצלך היה דופק כמו שצריך והעסק שלך היה יכול להכניס  1.2 מיליון ש"ח בשנה.
  2. כרגע ההכנסה השנתית ב 12 החודשים האחרונים עומדת על 700 אלף.
  3. ההפסד העסקי הוא 500 אלף (שהם 1.2 מיליון שאפשר היה להכניס פחות 700 אלף שנכנסים בפועל).

בפרט אם העסק שלך רווחי, כל תוספת להכנסות יהיה הגדלה ישירה של הרווח בעסק.

כלומר שזו תהיה השקעה חכמה להשקיע אפילו סכום של כמה עשרות אלפי שקלים במטרה לצמצם את ההפסד העסקי, לא רק לשנה הקרובה אלא לכל השנים הבאות.

ואם העסק שלך הפסדי…. ואתה עדיין מאמין בו, אז כדאי שתשקיע עכשיו את הפעולות או השינויים שצריך לבצע כדי להפוך אותו לרווחי.

איך תכנית פריצה עסקית עובדת?

כדי להשיג פריצה עסקית
ולהפוך למנהל מצליח שמשיג שיפור בתוצאות בצורה יציבה
בתוך 6 שבועות
אתה עובר את מסלול 6 השלבים:

שלב ראשון: איך משיגים פריצה עסקית?

תקבל הסבר מדויק ופשוט על הנוסחה לביצוע חקירה מוצלחת שתעזור לך להימנע מביצוע שגיאות קריטיות בהגדלת הרווחים, ניצול נכון של הזמן.

בשלב זה תקבל גם סקירה על 12 מצבי הפעולה שאדם או עסק יכולים להמצא בהם על מנת שתוכל לזהות היכן אתה נמצא ולאן אתה רוצה להגיע.

בנוסף תלמד כל מה שתצטרך כדי לבצע חקירה ממש בסיום השיעור הראשון.

  • איך להציב מטרות.
  • איך לנתח את המצב הקיים.
  • למצוא את ה'למה האמיתי' שדורש טיפול כדי שתשיג את מטרותיך ביעילות.
  • איך לכתוב את תכנית הפעולה בצורה מעשית.

שלב שני: האמפריה המתרחבת

בשלב זה תגלה את הטעות הקטלנית המרכזית שמונעת ממך להצליח להתרחב באופן עקבי ובקלות.

הבנת השגיאה הכל כך מהותית הזאת, תסיר כמות עצומה של מיסתורין מנושא ההתרחבות. אתה תראה מדוע היא מביאה לכל כך הרבה קושי במאמצי ההתרחבות העסקית והאישית שלך ומדוע היא גורמת לאמפריה מתכווצת.

תאר לך כמה זמן יתפנה לך אם תפתור את נושא ההתרחבות כמו שצריך

לכן תלמד איך לנהל את הזמן שלך נכון, כדי לאפשר לאמפריה שלך להתרחב באופן קבוע.

שלב שלישי: שיווק שמביא תוצאות

בשלב זה תלמד איך לבנות אסטרטגיה שיווקית של שיווק שמביא תוצאות. 

תלמד את שלושת המרכיבים החיוניים להבנה כדי לבנות מסעות שיווק מוצלחים בעלי תוצאות מדידות.

תלמד גם מהו מחזור השיווק הנכון וכיצד ניתן למדוד שיווק כדי לזהות מתי הוא יעיל ומתי הוא מבזבז לך כסף. 

תלמד את הפעולה שמשווקים רבים משמיטים לפני שהם מוציאים לפועל ולכן חוסמים את היכולת של מערכות יחסים ואיך להשתמש בהם כדי של ומדוע יש כל הרבה מאמצי שיווק שלא נושאים פרי. שמביאה תוצאות. ההגדרות המעשיות איתן איך יוצרים שיווק שמביא תוצאות ומהי השגיאה המרכזית שמשווקים רבים עושים, שמורידה באופן משמעותי את איכות השיווק.

תלמד שיטה שבעזרתה תוכל לדעת בדיוק איך לשווק את המוצרים והשירותים שלך, לאיזה קהל, איך להגיע אליהם, באיזה כלים וערוצים להשתמש, באיזה מינון וכיצד לפנות אליהם.

שלב רביעי: הסרת מחסומים

כאשר תתחיל לפעול ולבצע פעולות בכיוון של התרחבות, אפשר לצפות שיופיעו מחסומים מנטליים וחומריים.

בשלב זה תקבל את הכלים להבנת שתי הקטגוריות הקיימות של המחסומים: מחסומים פנימיים ומחסומים חיצוניים.

תלמד את השגיאה המרכזית שאנשים עושים, מחוסר ידע, כאשר המחסומים האלה קיימים.

כאשר הידע הזה יהיה בידך, תקבל "זריקת מוטיביציה" שתתן לך דחף עצום להמשיך ולהשיג אושר אמיתי ולבצע את הפעולות הנדרשות תוך התגברות על מחסומים, עד שתשיג הצלחה אמיתית על פי המדדים שלך.

שלב חמישי: איך לארגן כדי להצליח

לאחר ש"מכבים שריפה", יש צעד נוסף שחובה לעשות והוא לארגן כדי שהשריפה לא תתרחש שוב

לאחר שעברת את כל השלבים הקודמים, וכבר השגת הישגים, תגלה שכדי להמשיך ולהשיג התרחבות והצלחה בעקביות, דרוש ארגון מחדש של משהו בחיים או בפעילות שלך.

אתה תלמד את השיטה לאתר בדיוק מה לארגן ואיך לארגן כדי להבטיח המשך של הצלחה. 

שלב שישי: נוסחת ההתרחבות

בשלב הזה, תלמד כיצד לקבוע את הכללים והמדיניות שמעתה ואילך תבטיח שמצבים כמו אלה שטיפלת במהלך התכנית, לא יחזרו שוב ושוב. אתה תנסח ותאמץ מדיניות תקיפה שמעתה ואילך, תגלה מצבים כאלה בעתיד ותמנע את השינותם החוזרת.

דבר זה יאפשר לך להמשיך להתרחב בעקביות וללמוד כיצד לפעול מעתה והלאה, ומה הפעולות הבאות שעליך לעשות כדי להמשיך ולקבל הישגים.

איך זה קורה בפועל?

חשוב לי מאוד שתקבל ערך מעשי מהתכנית ותבצע את הפעולות הנדרשות לך באופן אישי ושתשיג תוצאות והישגים.

התכנית בנויה של 6 שיעורים המשודרים בשידור חי דרך האינטרנט פעם בשבוע.

במהלך כל שיעור, תקבל משימות.

המשימות מכוונות לקדם אותך לביצוע פעולות של ממש כבר באותו שבוע.

המשימות הן תמיד דברים שתוכל לבצע. אין בתכנית משימות של "טיפוס על הר האוורסט בשבוע הקרוב."

בשיעורים אתה תלמד איך לבצע חקירה – ואז מבצע אותה!

ביצוע המסקנות מהחקירה בשטח, תלויות בך, ויש לך גיבוי שוטף ממני ומצוות התכנית. 

תלמד איך לנהל את הזמן שלך ביעילות, ולהשיג מטרות – ומבצע את זה.

כך צעד אחר צעד, אם תעקוב בצורה מדויקת אחר השלבים בתכנית, אתה תצליח.

על כל שאלה או ספק או אפילו רק לשתף בהישגים, אני והצוות שלי עומדים לרשותך.

אם תצמד ותעבוד על פי הכללים שאני מלמד אותך בתכנית ותיישם אותם צעד אחר צעד, תשיג את פריצת הדרך שאותה חיפשת זמן כה רב, ותתחיל ולחיות את סגנון החיים שתמיד רצית.

תכני השיעורים שתלמד בתכנית פריצה עסקית:

שיעור 1 - איך להשיג פריצה עסקית

  • הסולם של 12 מצבי הפעולה ועשרת המצבים בדרך למצבי פעולה שפע ועוצמה.
  • נוסחאות מצבי הפעולה.
  • דוגמאות איך משתמשים הנוסחאות לשפר מצבי פעולה בשיווק, ניהול תזרים, מכירות, ניהול זמן יעיל ועוד.
  • הנוסחה האמיתית לטיפול במצב סכנה עם דוגמאות של מקרים אמיתיים בעסקים.
  • מהו "למה מוטעה", ומהו "למה אמיתי" ואיך לזהות אותו.
  • ארבעת המרכיבים של חקירה מוצלחת עם דגשים לכתיבת תכנית טיפול מעשית שתשיג עבורך תוצאות.
  • דוגמאות לחקירות אמיתיות עם תוצאות
  • משימה: ביצוע החקירה שלך. 

שיעור 2: האמפריה המתרחבת

  • איך להשיג יותר זמן ויותר כסף בלי לוותר על שעות שינה טובות.
  • נקודות כשל נפוצות בחקירה ואיך להתגבר עליהן.
  • איך להגביר את התפקוה שלך ולהספיק להשיג יותר רק בשליש מהמאמץ הנוכחי.
  • שלושת הגורמים להשגת שליטה מלאה בתוצאות שלך.
  • הטעות הקטלנית המרכזית שגורמת שמונעת ממך להתרחב באופן עקבי ובקלות.
  • הרצף הנכון של אמפריה מתרחבת (ומדוע יש אמפריות שמתכווצות).
  • איך להשיג שליטה בהכנסות. 
  • משימה: פעולות לשיפור השליטה בהכנסות.

שיעור 3: אסטרטגיה שיווקית שמביאה תוצאות

  • איך להשיג יותר זמן ויותר כסף בלי לוותר על שעות שינה טובות.
  • נקודות כשל נפוצות בחקירה ואיך להתגבר עליהן.
  • מהו מחזור השיווק, ואיך קידום ומכירות משתלבים בו בצורה נכונה.
  • שלושת הגורמים המשפעים ביותר על התקשורת שלך בשיווק וקידום.
  • מהם חמשת הקהלים הקיימים בכל עסק ואיך להרכיב תכנית שיווק ומכירות לכל אחד מהם בעסק שלך.
  • מהו סולם מדורג של מוצרים ושירותים, ואיך לבנות אותו בעסק שלך.
  • איך לפגוע בול בשיווק בלי לנחש?
  • משימה: הרכבת התכנית השיווקית שלך והוצאתה לפועל.

שיעור 4: הסרת מחסומים פנימיים וחיצוניים להצלחה

  • איך לפתח אומץ, כושר התמדה ויכולת התמודדות של גיבור על.
  • 2 כלים להגברת האינטלגנציה שלך באופן מיידי.
  • איך לגרום לבעיות להיעלם.
  • מה גורם לספירלה מתדרדרת של חוסר הצלחה, חוסר מוטיבציה ומחסומים שלא נפתרים ואיך למנוע אותה.
  • מהיכן מגיעים מחסומים חיצוניים ואיך לפתח שריון הגנה מתאים.
  • משימה: לפצח את המחסום.

שיעור 5: איך לארגן כדי להצליח

  • תלמד שלאחר ש"מכבים שריפה", יש צעד נוסף שחובה לעשות והוא לארגן כדי שהשריפה לא תתרחש שוב.
  • בין אם זה ארגון של תהליך או תהליך ייצור גדול ומורכב, תלמד שיטה שבעזרתה אפשר לארגן ביעילות.
  • תלמד מהם שלושת מצבי הקיום האמיתיים ואיך להשתמש בהם כדי לארגן מחדש את הפעילות והחיים.
  • אם אתה עובד לבד על התפקידים השונים שלך, תלמד לארגן את הפעילות ולוח הזמנים בצורה מבריקה.
  • תלמד כיצד להגדיר את התפקיד שלך וכיצד להכין אותו להעברתו הלאה לאדם אחר בזמן התרחבות.
  • הפעולות הראשונות שיש לבצע אם יש לך פחות משלושה אנשים בצוות, ומעל לעשות אם יש יותר.
  • משימה:  לבצע את פעולות ההתארגנות הנדרשות לך.

שיעור 6: נוסחת התרחבות

  • תלמד מהי נוסחת ההתרחבות.
  • מה המפתח להתרחבות אינסופית יציבה ובריאה של העסק שלך.
  • תקבל דוגמאות 
  • הרכבת כל החלקים יחד.
  • הצעדים הבאים.
  • משימה: ליישם את נוסחת ההתרחבות. 

כדי להבטיח שתצליח להשיג פריצה עסקית והתרחבות יציבה אתה מקבל ממני בנוסף גם חבילת בונוסים שווה במיוחד שתתן לך בוסט רציני בהשגת תוצאות.

בונוס 1

קורס אינטרנטי "הצלחה במכירות והגדלת רווחים"

שווי הבונוס חינם!

  • תלמד את ארבעת הצעדים המדויקים של שיחת המכירה.
  • איך תשיג שליטה מלאה במכירה בעזרת תקשורת נכונה.
  • סוגי זרימת התקשורת במכירות (ואיזו מהן בטוח תפיל את העסקה).
  • תכיר את ארבעת קטגוריות האנשים ולאיזה אסור לך למכור.
  • תלמד את סולם ההתנגדויות ואיך לטפל בהן.
  • איך לבצע פיצוח של קשיים במכירות.

בונוס 2

קורס אינטרנטי "עמידה ביעדי המכירות"

שווי הבונוס חינם!

  • תלמד איך להציב את יעדי המכירות ולהשיג אותם.
  • תלמד לעמוד ביעדים מעבר לציפיות שלך ושל הסובבים אותך.
  • תקבל כלי מעשי ושימושי לניהול המכירות את הכללים לשימוש בו.
  • תקבל עזרה בביצוע תכנון הכנסה ולהתאים בין פעולות השיווק, פעולות הקידום, המכירות ואספקת השירותים או המוצרים שלך.
  • דגשים לניהול צוות מכירות.
  • איך להשתמש בסטטיסטיקות בקלות להגברת התפוקה במכירות.

בונוס 3

קורס אינטרנטי "לפגוע בול בשיווק בלי לנחש"

שווי הבונוס חינם!

  • הסוד של כתיבה שיווקית קלה ומדויקת.
  • איך לפגוע בול בשיווק הנכון בלי לשבור את הראש, לנסות לנחש או "ללכת על עיוור."
  • איך לגלות במדויק מה הקהל שלך רוצה לשמוע ולקבל ממך?
  • הרצף הנכון של שלושת הגורמים ההכרחיים בכל מסר שיווקי כדי שיהיה אפקטיבי.
  • דוגמאות לניתוח מודעות שגויות ומודעות שהצליחו.
  • משימות מעשיות לבנות את המסר השיווקי שלך. 

בונוס 4

קורס אינטרנטי "פעולות הקידום של ארגון"

שווי הבונוס חינם!

  • העיקרון הבסיסי המוביל של קידום אפקטיבי שמגדיל הכנסות.
  • תלמד איך ליצור הגברת נאמנות הלקוח ושימור לקוחות.
  • תלמד איך להשתמש במערכת דיוור אלקטרונית לשימור לקוחות.
  • איך לנהל את רשימות הדיוור שלך בצורה חכמה.
  • תתרגל איך לבנות טפסי הרשמה דיגיטליים לאיסוף לידים.
  • תפיק ותשלח את הגיליון הראשון של העיתון (המודפס או הדיגיטלי) הפרטי שלך.
  • תלמד איך לקרוא סטטיסטיקות של תגובות לקמפיינים דיגיטליים.

בונוס 5

תמיכה וליווי מקצועי לאורך התכנית

שווי הבונוס חינם!

  • שיחה טלפונית להיכרות אישית ועזרה בביצוע החקירה.
  • תמיכה דרך המייל ללא הגבלה למשך התכנית. 
  • שיחות שבועיות לפי הצורך כדי לעזור לך למצוא פתרונות מעשיים.
  • וביקורת על המשימות שתשלח לביקורת כדי לעזור לך לייצר תוצאות.
  • מעקב ופיקוח מתמשך לאורך התכנית אחר ההתקדמות ביישום.
  • פיצוח מכירות, ניהול המכירות ושיווק כדי לעזור לך.
  • מאמן הגדלת הכנסות פרטי משלך, כדי להעלות אותך על הדרך לשפע ועוצמה.

למי זה מתאים?

אם אתה יודע לקרוא - זה מספיק.

אין דרישה מוקדמת של ידע במחשבים מעבר לקריאת מיילים ושיטוט באינטרנט

אם בוער בך להתרחב - מעולה

אם באמת בוער בך לשנות את המגמה והמצב ולממש את הפוטנציאל שלך לחיות חיים עם חופש עסקי וכלכלי - התכנית עבורך.

אם אתה תקוע במצב מתמשך:

אין מספיק כסף להתרחבות, אין מספיק זמן ללמוד ולייצר עוד כסף, וכל העבודה נדחפת אליך ואתה מבצע אותה לבדך.... זה סימן מובהק שהתכנית עבורך.

אם ניסית כבר כל דרך אפשרית אחרת וזה לא עבד לך...בוא וגלה למה.

בתכנית גם תגלה מדוע זה לא עבד קודם לכן, וגם תקבל פתרונות מעשיים..

למי זה לא מתאים?

אם אתה חושב שאתה יודע הכל.

אם כבר ויתרת ואתה לא מנסה יותר.

אם אתה מחפש מישהו שיקח עבורך את כל האחריות ואתה תשב ותצפה מהצד.

אם אתה יודע שאף אחד כבר לא יכול באמת לעזור לך.

במקרים כאלה אין טעם שתתחיל וחבל על הכסף והזמן שלך ועל המאמץ מצידי ומצד הצוות שלי.

המטרה שלי היא להנגיש לך את הידע החיוני הזה וללוות אותך עד לרגע שבו אתה יודע להשיג עבור עצמך פריצה עסקית ולהביא שיפור בעזרת ידע מדויק זה.

אם אתה מחבר את כמות החומרים שאתה מקבל, את ההדרכות, הבונוסים, הליווי והתמיכה
סך מה שאתה מקבל ממני שווה מעל ל- 26,000 שקלים.

סה״כ שווי: 26,910 ₪

המטרה שלי היא ליצור מנהלים יציבים, יצרניים עם אתיקה גבוהה, שיוצרים קהילה שהחיים בה הם חווי משמחת.

אז כדי להנגיש לך את הקורס, החלטתי לתמחר אותו במחיר נמוך בהרבה מהשווי האמיתי שלו.

לכן ההשקעה שלך בקורס היא

912 ₪

ב- 5 תשלומים שווים בלבד!

איך אתה מצטרף לקורס?

כל מה שאתה צריך לעשות עכשיו זה להירשם עם הפרטים ונציג שלי יחזור אליך ותוכל להצטרף.

ואם אתה עדיין מתלבט האם התכנית הוא בשבילך, אז אין צורך. אני מעניק לך:

100% שביעות רצון מובטחת - אחריות מלאה

הלקוחות שעברו את התכנית מעידים על התרומה הרבה שהכלים החדשים שלי העניקו להם,

ואין לי ספק שכך יהיה גם עבורך.

אבל במידה ומסיבה כלשהי תהיה לך תחושה שביזבזתי את זמנך, כל מה שצריך לעשות זה לפנות אלי במייל לפני השידור  של השיעור השלישי בתכנית ותוך 14 יום מקבלת הגישה לתכני התכנית, ואני ישר מחזיר לך את כל הכסף אליך בחזרה, בלי שאלות ובלי פרצופים!

יש לך שאלה?

יש לי תשובה.

לחץ על השאלה ותפתח לך תשובה.

תשובות לשאלות

לך יש שאלה? הנה התשובה

שאתה הולך לרופא שיניים האם הוא שואל אותך אם אתה חשמלאי, אינסטלטור או תכנת מחשבים כדי להתאים לך טיפול מיוחד?

הוא לא שואל אותך מאחר והוא מומחה בטיפול בשיניים.  אז לא משנה אם אתה אינסטלטור או חשמלאי,  כי אין רופא שיניים במיוחד לאינסטלטור הטיפול מתאים לכל אדם. כך גם התכנית מתאימה לכל בעל עסק שנמצא במצב שהוא רוצה לשפר את מצב הפעולה שלו לכיוון של שפע ועוצמה.

השיטה עובדת וממוקדת למצוא את ה"למה האמיתי", את אותו דבר שאתה באופן אישי צריך לטפל בו כדי לשפר את המצב.

מה ניסית לפתור שבאת לשם? האם זה נפתר?

שאלה אחרונה: עם יד על הלב, האם היום אחרי הסדנה/ייעוץ/עזרה שקיבלת אתה מצליח לשלוט באופן מלא בסטטיסטיקות של החיים והעסקים שלך ולחיות בעוצמה את סגנון החיים שתמיד רצית? אם לא אני לא אגיד לך שאתה לא בסדר, או שעבדו עליכם, כי זה לא בהכרח הדבר הנכון. אבל אני יודע בוודאות שיש דרך כן לגרום לך להפוך לבעל יכולת שתוכל לשלוט בסגנון החיים שלך ובתוצאות העסקיות שלך. תן לי להוכיח לך שזה נכון. בכל מקרה לקחתי 100% אחריות.

זו הסיבה המדויקת מדוע אתה זקוק לתכנית הזו.

זה די הגיוני שכרגע אין לך זמן פנוי. כמה זמן חופשי היה לך אם כל המערכת כבר הייתה פועלה בצורה מושלמת: שיווק שמזרים לקוחות שרוצים את השירותים והמוצריים שלך, צוות שבו כל אחד יודע את תפקידו, וכספים שמנותבים כמו שצריך. אבל לא כל אחד מתחיל משם.

לכן ההשקעה בהתחלה היא שעה שידור בשבוע ובהן תלמד לעבוד בצורה יעילה ומתגמלת יותר. 

אם יש לך בעיית זמן, זו הבעיה הראשונה שנקח ונטפל בה בעזרת הידע בתכנית, כדי שיהיה לך את הזמן הנדרש להרחיב את הפעילות. 

רוצה את הנוסחה להימנע משגיאות קריטיות

בהגדלת רווחים ולהשיג פריצה עסקית?

50%

לשאלות ובירורים ניתן ליצור איתי קשר ישירות במייל: ofer@expeditor.co.il

הערות

הכתוב מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לנשים וגברים וכאחד. 

אנחנו לא מאמינים ב"תכניות התעשרות בן רגע" – אלא רק בעבודה קשה, הוספת ערך ומתן שירות לאחרים. התוכניות שלנו מיועדות לעזור לך למצוא בדיוק מה לפשר ולצייד אותך בשיטת מעשית (טכנולוגיה) כדי להימנע משגיאות קריטיות שידוע שאפשר להימנע מהן , להגדיל את הרווחים מהפעילות שלך, ולסייע לך לחיות בעוצמה את סגנון החיים שתמיד רצית., כפי שמתבקש, אנחנו לא יכולים ואנחנו לא נותנים התחייבות כלשהי בנוגע ליכולות שלך להשיג תוצאות או להרוויח רווחים גדולים יותר עם הרעיונות שלנו, המידע, הכלים או האטסטרטגיות. אחרי הכל, נדרשת עבודה קשה להצליח בכל סוג של עסק. למען האמת, נדרשת עבודה קשה כדי להצליח בכל דבר בחיים – נסה ללמוד לנגן חלילית בלי בלי לשים שם שום מאמץ או עבודה, ותראה לאן זה מגיע. התוצאות שלך בחיים תלויות בך ובכמות המאמץ והמשאבים שיש לך נכונות להשקיע בלהצליח.אנחנו רק רוצים לעזור על ידי אספקת של תוכן אדיר, הנחיה ואסטרטגייות שמזיזות אותך קדימה. אין לראות דבר בעמוד הזה או באתרים שלנו כהבטחה כלשהי להבטחה או אחריות לתוצאות כלשהן או רווחים עתידיים, ואנחנו לא מציעים שום המלצה שטיבה הוא רפואי, משפטי, ייעוץ מס או כל המלצה מקצועית אחרת. כל מספר פיננסי שמתייחסים אליו כאן או בכל אחד מהאתרים שלנו, הם פשוט הערכות או תחזיות, וצריך לקחת אותם בערבון מוגבל, ולא כדבר מדויק, למעשה או כהבטחה לרווחים פוטנציאלים,. כל המספרים הללו הם למטרת אילוסטרציה בלבד. למעשה האדם הממוצע הרוכש תכנית זו ותוכניות אחרות אף פעם לא משקיע את העבודה הנדרשת ביישום האסטרטגיות הנלמדות ולכן משיג תוצאות קטנות או לא משיג תוצאות בכלל. כתב-ויתור, מדיניות פרטיות ותנאי שימוש עבור תכנית זאת והאתרים ניתן לגישה דרך הקישור כאן למטה. זה למעשה הטקסטים המשפטיים הרגילים, אך אני מרגיש ששקיפות היא עניין מספיק חשוב ואני מקפיד לשמור על שלמות אישית. אז שימרו על עצמכם שם בחוץ.