איך מייצרים הצלחה עקבית?

יש כאן מישהו שרוצה להצליח באופן חד פעמי ולאחר מכן להתדרדר לחוסר הצלחה עקבית? אף לא מתכנן להיכשל. אך יש אנשים ששוקעים לחוסר הכרה במקום להשיג הצלחה עקבית. קרא כעת מה הנוהל הנכון להצליח בעקביות.

איך מייצרים הצלחה עקבית?

יש כאן מישהו שרוצה להצליח באופן חד פעמי ולאחר מכן להתדרדר לחוסר הצלחה עקבית?

אף אחד לא מתכנן להיכשל.
למרות זאת, 98% מהאנשים שלמדו שעמדו בפני מצב חרום או סכנה, ולמדו שיטה שהצילה אותם וחילצה אותם ממצב הסכנה באותו רגע, חזרו לשגרה ולהרגלים מייד לאחר שהסכנה המרכזית חלפה.

במקרה של בעל עסק אחד, מייד לאחר שהשיג הלוואה של 100 אלף ₪ להשלים את הפערים שהיו לו בתשלום, הוא חזר לשגרה. הוא מעולם לא בדק מה הוא צריך לתקן או לשפר, כדי להבטיח שהסכנה לא תחזור שוב.

במקרה של בעל עסק אחד, ישבתי איתו ועבדתי איתו על איך לבצע תכנון הכנסה, ואיך להגדיר יעדי מכירות בצורה מעשית. באותו החודש, הוא ואיש המכירות הבכיר שלו, השיגו עליה של כ 83% מול החודש הקודם כתוצאה משיטת העבודה שהשתמשנו בו.

לאחר הישג כזה מרשים, היה אפשר לצפות שבעל העסק ימשיך להשתמש בשיטת הזו גם בחודש העוקב ובחודש העוקב אחריו וכן הלאה.
אך גרף המכירות, הראה בצורה ברורה, שהשימוש בשיטה ננטש.
למרות שחזרתי והראיתי לו שוב שכאשר הוא עוקב אחר השיטה ומבצע אותה צעד אחר צעד ומקפיד על פעולות קבועות ושגרתיות לאורך החודש, המכירות עולות, הוא בכל זאת חזר לשגרה שלו, אחרי שהגרף עלה.

זה דומה לתת למישהו מפתח לרכב כדי להגיע כל יום מהבית לעבודה ומהעבודה חזרה הביתה.
אך לאחר שימוש ברכב, לקחת את המפתח בכיס, ולהמשיך ללכת ברגל לעבודה ולקלל על הזיעה, והמאמץ הכרוכים בכך, כאשר הרכב חונה ליד הבית וממתין שיעשו בו שימוש.

אז יש כאן שני מרכיבים.

מרכיב אחד הצלחה.
מרכיב שני הוא עקביות.

את מרכיב ההצלחה הרגעית אפשר ללמוד.
יש כלים בשפע לפרוץ את הדרך.
יש פעולות מוצלחות לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת.
יש פעולות מוצלחות לביצוע מכירות בצורה שיטתית, ללא מאמץ בצורה שמעוררת אמון וחיבור מצוין עם הלקוח.
וקיימות פעולות מוצלחות לגביה ולאספקת השירות.

אך מרבית האנשים, גם כאשר מראים להם את המפתח לרכב, יחזרו להרגל השגרתי ללכת ברגל עם זיעה ומאמץ מיותרים.
יש כאלה שיקטרו על כך.
יש כאלה שיתלוננו על כך.
ויש כאלה שפשוט "שוקעים חזרה לחוסר הכרה".

כדי להצליח צריך:

  1. לאתר את הפעולה המוצלחת (לשמור תיעוד של שינויים, פעולות מוצלחות שלך ושל אחרים, לעקוב אחר סטטיסטיקות).
  2. לבצע.
  3. לחזור על 2 עד 4 מבלי לשנות ביצוע עקבי של פעולות מוצלחות מוקדמות יותר.
  4. לחזור על 2 עד 4.

לרוב האנשים קשה לבצע את 1 או את 2, או את 3. מי שמצליח לבצע את 4 מצפה לו הצלחה עקבית.

עפר פלאוט